ESP
Mulla on tosiaan jälkiasennettuna tuo ESP/TC kytkin, oli 'pakko' saada.. ja samoilla perusteilla kuin ketjun aloittajankin.
Näin jälkikäteen olisi kyllä senkin rahan (~80Eur) voinut käyttää viisaammin.
Ei ole tullut ajeltua 'nappi pohjassa' kovinkaan montaa kilometria..
Kertaakaan ei ole TARVINUT nappia, joskus kokeillut kuinka liukasta on.. ja hyvin sutinut kitkarenkailla aina kiihdytyksessä kun kiekat ~2000rpm ja turbo herää.
Vectra C 2.0t wagon ei oikein ole semmoinen auto, jolla olis fiilistä 'revitellä'.
Näin jälkikäteen olisi kyllä senkin rahan (~80Eur) voinut käyttää viisaammin.
Ei ole tullut ajeltua 'nappi pohjassa' kovinkaan montaa kilometria..
Kertaakaan ei ole TARVINUT nappia, joskus kokeillut kuinka liukasta on.. ja hyvin sutinut kitkarenkailla aina kiihdytyksessä kun kiekat ~2000rpm ja turbo herää.
Vectra C 2.0t wagon ei oikein ole semmoinen auto, jolla olis fiilistä 'revitellä'.
-
juntti3inari
- 'Agila'
Minä ainakin otan erittäin liukkaalla TC:n pois. Omasta mielestä tuntuu, että ainakin minun astrassa se on vähän turhankin herkkä ja voimakas toiminen, kun vertaa esim. tuttavien nissaneihin.
Lumella se onkin ihan jees, mutta kun hinaa vaikkapa kärryä perässä ja on tod. liukasta niin minun mielestäni se vaan ei ole hyvä.
Ja tämä nyt vaan oli tällainen mielipide kyseisestä asiasta. Olen mielissäni että autossani saa TC:n kytkettyä pois käytöstä.
Lumella se onkin ihan jees, mutta kun hinaa vaikkapa kärryä perässä ja on tod. liukasta niin minun mielestäni se vaan ei ole hyvä.
Ja tämä nyt vaan oli tällainen mielipide kyseisestä asiasta. Olen mielissäni että autossani saa TC:n kytkettyä pois käytöstä.
ESP ja TC tarttumisarajat ovat erilaisia eri autoissa, joten toisessa autossa kaipaan pois kytkentää ja toisessa en.
Siis jos valita voin, niin ottaisin auton jossa on ESPn pois kytkentä.
j.h
Tehokkaissa autoissa ja tehottomissa on kaasupoljin, ratti ja jarrupoljin. Eikös niillä pysty korvaamaan aika määrän lyhenteitä.
Siis jos valita voin, niin ottaisin auton jossa on ESPn pois kytkentä.
j.h
Tehokkaissa autoissa ja tehottomissa on kaasupoljin, ratti ja jarrupoljin. Eikös niillä pysty korvaamaan aika määrän lyhenteitä.
-
juntti3inari
- 'Agila'
Jatketaanpa vanhaa ketjua:
Mulla -06 mallin Vectra C. Olin tänään pöperö lumessa kiinni ja olipa v....mainen kaivaa
auto irti. Ei tuo TC/ESP anna paljon mahdollisuutta sudittaa ja kaivaa sorapintaa esiin.
Eli nyt tarvisin ton napin kojelautaan, josta voisin kytkeä luistoneston pois. Mitä vuosikertaa
teidän autot on joihin nappi on jälkiasennettu? Oulun Åströmillä eivät osanneet sanoa voiko
kytkintä asentaa jälkikäteen. Antakaapa viisaammat neuvoja, kiitos.
Mulla -06 mallin Vectra C. Olin tänään pöperö lumessa kiinni ja olipa v....mainen kaivaa
auto irti. Ei tuo TC/ESP anna paljon mahdollisuutta sudittaa ja kaivaa sorapintaa esiin.
Eli nyt tarvisin ton napin kojelautaan, josta voisin kytkeä luistoneston pois. Mitä vuosikertaa
teidän autot on joihin nappi on jälkiasennettu? Oulun Åströmillä eivät osanneet sanoa voiko
kytkintä asentaa jälkikäteen. Antakaapa viisaammat neuvoja, kiitos.