On 2002-10-15 20:57, JS wrote:
Pete, minkälaista madallussatsia/sarjaa suosittelisit e kadett 16veehen?
Ei mitään älytöntä madallusta, eikä mitään tajuttoman jäykkää/pintakovaa..
Opel Kadett E GSi alustasarjat:
Weitec Ultra GT GSi 20mm alustasarja (perusmallissa n 40mm) h 373,32e
tai
Weitec Ultra GT GSi 30mm alustasarja (perusmallissa n 50mm) h 373,32e
löytyy ProStreetiltä ainakin!! just kyselin itekkin,päädyin lopulta -40mm weitec-jousiin.. -60mm ei taida toimii vakioiskareilla, kai!? (tosin itse ostin koko alustasarjan, weitec sport kaasuiskarit ja -40mm weitec madallusjouset)
<font size=-1>[ This Message was edited by: pelswick on 2002-10-16 20:45 ]</font>
No nyt kun kerta alustasta puhutaan, niin kysynkin mitä alustasarjaa suosittelisitte 96 vuosimallin Vecta B:hen? Autossa on alla vakio pallot (eli 195/70/14") enkä ainakaan talveksi ole niitä vaihtamassa matalampi profiilisiin.
Kävisikö joku 40mm madallussarja? Paljonko mahtaisi esim. ProStreet:llä maksaa niin jouset kuin myös kaasuiskunvaimentimet eteen ja taakse.
Ei tarvitse olla parasta mitä kaupasta löytyy, mutta ei miellellään just noita 'x' kirjaimeen päättyviä merkkejäkään.
<font size=-1>[ This Message was edited by: FusionWolf on 2002-10-17 14:16 ]</font>
Mulla on Astrassa Sparcon -40mm madaltavat jouset ja Bogen kaasuiskarit.Ihan oon tyytyväinen ollu.Jousi ei minusta ole mitenkään sikakova,vaan esim.mutkissa alusta kallistelee jonkin verran mutta renkaiden pito tiehen ei silti kuitenkaan häviä.Mielestäni mikään "himokanttaajan"jousi se ei ole.
en viitti ruveta selittään, ku selitän kuitenkin väärin.. Toivottavasti pete PoStreet:iltä vastaa! mutta ite oon kyl ymmärtäny et -60mm sarjan kaa ei vakioiskarit skulaa ainakaan täysin!
Weitec Ultra GT 40mm vain 350 euroa vai?!? Sisältääkö toi siis kaasuiskunvaimentimet sekä jouset niin eteen kuin taaksekkin?
Onko toi sarja hyvä? Siis meinaan, että ei nyt mikään huippu tarvi olla, mutta ei mikään susikaan.
Niin ja voiko B vectraa madaltaa sen 40mm niillä vakio renkailla? Mahtuuko ne vielä pyörimään siellä vaikka latais autontäyteen (esim. mökkikeikalle naapurin kanssa)?
Ja sitten sulla oli joku KW 50/30mm alustasarja 410 euroa ilmeisesti?!? Onko toi siis säädettävä vai miksi kaksi eri lukemaa (anteeksi tyhmyyteni)? Mielestäni tämäkään ei ole pahan hintainen jos pakettiin kuuluu iskarit ja jouset.