Ascona B 2.0S

Esittele Opel-projektisi tai autosi
Asconisti
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Asconisti »

hei muhhi... mulla on toi kontin aukasu tehty muistaakseni vanhan buickin osista ja nappia painamalla aukeaa.... ukki sitä virittelli joskus sillo minä olin vaahtosammutin ja isäkin vielä nuori :) eli en osaa tarkemmin kertoa kuinka toimii mutta voin kyllä selvittää ja ehkä halutessa myös kuviakin hommata....
Krynx
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Krynx »

Asconisti kirjoitti:hei muhhi... mulla on toi kontin aukasu tehty muistaakseni vanhan buickin osista ja nappia painamalla aukeaa.... ukki sitä virittelli joskus sillo minä olin vaahtosammutin ja isäkin vielä nuori :) eli en osaa tarkemmin kertoa kuinka toimii mutta voin kyllä selvittää ja ehkä halutessa myös kuviakin hommata....
Jos voisit kuvaa laittaa nii ois hyvä. Onneks kohta alkaa kesäloma nii on aikaa ihmetellä :D
Asconisti
'Admiral'
'Admiral'

jeespoks pitääpä käydä napsimassa kuvia kunhan autolla joskus tulee käytyä (pirun työt vie kaiken ajan), mutta kuvia tulossa.....
Krynx
'Diplomat'
'Diplomat'

Nyt alan pikkuhiljaa uskoa että "wanhoilla" autoilla on sielu :o

Tänään lotjasta katosti väännöt kokonaan. Mutta korjasin onkelman puolenminuutin valohoidolla. Aikasemminhan keväällä lotja ei päätti olla käynnistymättä ilman apuvirtaa vaikka akku oli hyvällä virralla ja sitten vielä lisäksi muuta pikkukivaa.
Krynx
'Diplomat'
'Diplomat'

Pientä päivitystä. Nyt sain jopa kotvan aikaa sitten lattiat sisältä hiottua ja maalattua ja massattua. 15" alupallot hommattu kumit vain puuttuu. Maalaan ehkäpä perseen ja osan kyljistä valkoisella kun pitää korjailla virheitä ja muita semmosia:(

Olipas yllätys kun käytin tulppia irti kun ei meinannut kiertää kunnolla. Tulpat oli jopa melkein normaalin näköiset. Ei sellaset mustat möykyt jollaset ne yleensä on ollut :o Moniastetta palaa ihan iloiset määrät. Alakertaa pitäis remonteerata. Paljonko maksais ylikoko mukit ja mistähän löytäs?
Krynx
'Diplomat'
'Diplomat'

Prkkle jos paskiaiset tulee autoo nii korjataaan ja laitetaaan häläriä. meneekö kyrsän lukot helpollla asonaaan? hä?
Asconisti
'Admiral'
'Admiral'

siitä lukkosysteemistä... en vielä ole saanut kuvia siitä mutta kerkesin tutkia sitä ja solenoidihan siellä lepäilee, joka sekin on buickin luukun aukasu systeemistä adoptoitu :) jos vielä kiinnostaa niin pitää minun jokupäivä muistaa ottaa kamerat ja työkalut ja purkaa ja kuvailla se hässäkkä...
Krynx
'Diplomat'
'Diplomat'

Asconisti kirjoitti:siitä lukkosysteemistä... en vielä ole saanut kuvia siitä mutta kerkesin tutkia sitä ja solenoidihan siellä lepäilee, joka sekin on buickin luukun aukasu systeemistä adoptoitu :) jos vielä kiinnostaa niin pitää minun jokupäivä muistaa ottaa kamerat ja työkalut ja purkaa ja kuvailla se hässäkkä...
Kyllähän toi edelleen kiinnostais
Krynx
'Diplomat'
'Diplomat'

Jotain päivitystä taas. Vanha tekniikka Poistettu Keulilta. "uuden" alakerran ostin tuossa joku aika sitten. Ajettu kuulemma rempan jälkeen noin 30 000km
kannen ostin samaan syssyyn joka myös ehjätty samaan aikaan. Mutta ei mun tuurilla näin helpolla pääse. Etttä ois ollu vaan heitä kiinni operaatio. Irroittelin venttiileitä että vois vaihtaa ohjurin kumit ja muuta semmosta. Samalla huomasin niinkin iloisen asian että laakerit tuhannen paskana ja nyt vituttaa :evil: Ja tämäkin piti huomata vasta nyt ja romut ollut jo mulla yli kuukauden.

Jännityksellä odotan mitä hauskaa ilmenee kun alan alakertaan tiivisteitä vaihtamaan huomenna :evil:
hexagon
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hexagon »

oooo onse kaunis auto... koita kestää koneen kans :wink: on se hyvä peli :lol: 8)
www.thedreamtuners.com

Manta B 20ne -79
Manta B 2,0E Gsi vm-86
KTM SXF250
HONDA CR250
Juho M-P
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Juho M-P »

Monessa E-rekordissa on Solenoidi takaluukussa. Teet siihen Asconan kontinlukkoon sisäpuolelle jatkotapin, joka kääntää lukkoa ja siihen sopivat vivustot ja rekun solenoidi.
Krynx
'Diplomat'
'Diplomat'

Alkas oleen rottelo taas kuosissa. Pata kasattu vanhalla kannella. Pitäis jostain löytää vielä ruiskukoneen ala ja "väli" vesiletkut. Sekä metsästää johtosarjasta hukassa oleva piuha.
ZuGu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ZuGu »

Vieläkö se vanha jaksaa?
Vectra B2 2.0DTI -00
ex-Vectra B2 Z22SE Elegance Voyage -01 Irmscher-line http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=143788
ex-Ascona B -78 "busbil" http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=157614
Krynx
'Diplomat'
'Diplomat'

ZuGu kirjoitti:Vieläkö se vanha jaksaa?
Pikkuvikoja pukkaa. Helppo korjata. Lämmöt ei meinaa pysyä kurissa. tarviis termari vaihtaa ja lämpöanturi. Sitten semmonen pikkuvika kun laittaa vilkun oikealle sammuu motti :)
BMW 525tds -99, BMW 316 -86, Opel Omega B 2.5td karvanaamari
ZuGu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ZuGu »

Muhh kirjoitti:
ZuGu kirjoitti:Vieläkö se vanha jaksaa?
Pikkuvikoja pukkaa. Helppo korjata. Lämmöt ei meinaa pysyä kurissa. tarviis termari vaihtaa ja lämpöanturi. Sitten semmonen pikkuvika kun laittaa vilkun oikealle sammuu motti :)
Tähän pätee se et ei sitä vilkulla käännytä, no ei varmaan jos kone ei käy... :lol:
Vectra B2 2.0DTI -00
ex-Vectra B2 Z22SE Elegance Voyage -01 Irmscher-line http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=143788
ex-Ascona B -78 "busbil" http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=157614
Vastaa Viestiin