Kadett C coupe
Imusarja oli hieman halvempi kuin kaupasta ostettuOn 2004-12-29 00:14, omega16T wrote:
tuli mieleen että itse kallistin moottoria pikkusen vänkärin puolelle,niin sain lisää tilaa pakosarjalle.muutama sentti riittää vaihdekeppiä muuttamatta.minkä hintainen tuo imusarja oli?
Minkälaisen putkiston teit? veitkö putken oikealle puolelle, jos niin missä vaiheessa?
Hae moposportista marteliuksen "kävely sauvat". Niissä on 180 asteinen mutka ja 500mm suoraa per pätkä.On 2005-01-08 04:10, Hezzu wrote:
Eipä ole nyt mitään uutta kerrottavaa.
Jos jollain on tietoa mistä saisi pakosarjan tekoon hyvää, valmiiksi taivutettua putkea(n 35mm sisähalkaisijalla sekä 1,5mm seinämällä) niin olisin tiedosta erittäin kiitollinen. Mieluiten joku firma tästä uudeltamaalta.
"Renkaiden kiljunta ja moottoreiden ulvonta salamalähdöissä nostaa melutason jopa nelinkertaiseksi" -Omega B:n käyttäjän manuaali.
Täytyy nyt vielä katsella vähän aikaa tätä pakosarja juttua. Pituuksia ym on laskeskeltu ja tutulta saadaan ilmeisesti putkentaivutusvälineet lainaksi joten eiköhän tässä jotain ala muutaman viikon sisään tapahtumaan.
Läppärungot ym kilkkeet ovat varmaankin muutaman viikon sisään haettavissa jolloin niitä päästään kohdistamaan imusarjaan ja samalla imusarja kohdistettua kanteen.
Läppärungot ym kilkkeet ovat varmaankin muutaman viikon sisään haettavissa jolloin niitä päästään kohdistamaan imusarjaan ja samalla imusarja kohdistettua kanteen.
Kyllä se onkin. Siinä kun ei ole mitään impulssikäämejä tai säätöjä.On 2005-01-12 17:19, JTH wrote:
Siisti peli. Kunpa tossa 8tappisessakin olis tuo jakajan paikanvaihto yhtä helppoa.
Siis pelkkä tyhmä pyörijä joka jakaa kipinää oikelle pytylle, motronic huolehtii tarkemmasta ajoituksesta kampianturin perusteella.
Itse hitsasin jakohihnapyörään paikan pyörijälle ja tein sellaisen alumiinitelineen joka tulee kiinni hihnakopan alle, tarkkana saa olla että tulee keskelle ja vaatii hieman "tupakkia" ja aikaa, mut onnistuu kyl.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Jarno.v on 2005-01-12 17:25 ]</font>
[quote]
On 2005-01-12 17:24, Jarno.v wrote:
Itse hitsasin jakohihnapyörään paikan pyörijälle ja tein sellaisen alumiinitelineen joka tulee kiinni hihnakopan alle..[quote]
Enpä ole tohon ratkaisuun vielä törmännytkään, mahtaa olla vinkeän näköinen ilmestys. Täytyykin tarkistella asiaa, etupuolellahan on tilaa mukavasti.
<font size=-1>[ This Message was edited by: JTH on 2005-01-12 19:34 ]</font>
On 2005-01-12 17:24, Jarno.v wrote:
Itse hitsasin jakohihnapyörään paikan pyörijälle ja tein sellaisen alumiinitelineen joka tulee kiinni hihnakopan alle..[quote]
Enpä ole tohon ratkaisuun vielä törmännytkään, mahtaa olla vinkeän näköinen ilmestys. Täytyykin tarkistella asiaa, etupuolellahan on tilaa mukavasti.
<font size=-1>[ This Message was edited by: JTH on 2005-01-12 19:34 ]</font>