tai sitten ei... kävin tuota kyseistä autoa katsomassa ja eipä se niin erikoinen ollut.. mutta makuasia! muutenkin mitä tuohon hintaan tulee niin olisin odottanut auton olevan uutta vastaavassa kunnossa hinnan perusteella vaan ei!On 2004-12-06 06:08, Tude wrote:On 2004-12-05 19:16, Enochian wrote:Kateellisen panettelua...On 2004-12-05 18:58, rasmus wrote:
niin no jos ylim. rahaa on niin sitten mut ei tuo nyt niin erikoinen ole!
Juurikin näin!
Astra G OPC. Auto on myyty :(
http://www.opel-performance.com/news/ne ... 1&flash=okOn 2004-12-06 16:41, Jaakko- wrote:
http://www.opel-performance.com/news/ne ... 1&flash=ok
Toi on hienompi
Oisko noinOn 2004-12-06 23:10, Zafira wrote:On 2004-12-06 16:41, Jaakko- wrote:
Toi on hienompi
<font size=-1>[ This Message was edited by: TEPE on 2004-12-07 10:23 ]</font>
Meinasitkos ottaa nuo kattokaiteet pois?
entäs alustaa? kun näyttäis olevan normialusta.
oliko sulla siinä automaatti-ilmastointia?
Hieno peli.
Onnittelut vain.

Black Sapphire 2.2 Sport Caravan -03/04..
55/40mm Fun-Tech jne..
<font size=-1>[ This Message was edited by: pfohr on 2004-12-07 11:01 ]</font>
entäs alustaa? kun näyttäis olevan normialusta.
oliko sulla siinä automaatti-ilmastointia?
Hieno peli.
Onnittelut vain.

55/40mm Fun-Tech jne..
<font size=-1>[ This Message was edited by: pfohr on 2004-12-07 11:01 ]</font>
Kyllä mää noi kaiteet annan olla kun tarvetta löytyy niillekkin. Alusta on vakio eli sitä puotetaan kesäksi alemmas mutta talven se saa olla tuommonen. Ilmastointi on ihan manuaalinen. En tiedä mitä kaikkea tuohon pitäs vaihtaa jos haluaa automaattisen ilmastoinnin??? Toisaalta meille se kyllä välttää tuommoisenakin 
Minkä mä sille mahdan...sellast se elämä on!
Siisti peli. Toivottavasti ton näkee joskus livenä. Onhan se kuiteski aito OPC eikä mikään räpelletty jäljitelmä. Jotku arvostaa aitoutta ja ovat siit valmiita maksaan vähä extraakin ja eihän näit Suomessa montaa ees ole "muistaakseni 5 kpl".
Frontera b 4x4 3.2 V6 -00, Vectra c 2.2 dti farkkupaku, 3 X Omega b MV6, Vectra A 4x4 -94, Vectra 2000 4x4, Ascona B 2.2E -77, 2x Ascona B -78 2.2E ja 2.0.
Tarkoittaakohan tuo nyt sit tuota mun astraani jossa on "OPC" puskin ja muutakin OPC:sta?On 2004-12-07 23:16, Säpä wrote:
Siisti peli. Toivottavasti ton näkee joskus livenä. Onhan se kuiteski aito OPC eikä mikään räpelletty jäljitelmä. Jotku arvostaa aitoutta ja ovat siit valmiita maksaan vähä extraakin ja eihän näit Suomessa montaa ees ole "muistaakseni 5 kpl".
Ensinnäkin tuo OPC maksoi käytettynä samanverran kun mun autoni uutena
Ja tämän ostin uutena..
Ja toisaalta puhti riittää mutta ulkoisesti haluan just ton OPC:n näköiseksi koska vakiona on tosi surkeet puskurit jne.palikat tehtaalla laittaneet tähän "sport" 2,2 malliin mun mielestäni.
Ja autoa tilatessani yritimmekin saada sitä "spot-desing" korisarjaa joka käsittää samat heebelit kuin OPC:ssa on vakiona. mutta eihän niitä voi suomeen tuleviin autoihin tilata...
Eli piti sit jälkeenpäin ostaa ne osat ja laitella paikoilleen..

55/40mm Fun-Tech jne..
<font size=-1>[ This Message was edited by: pfohr on 2004-12-21 17:22 ]</font>
Eihän se sun auto ole kyllä mikään räpellys
Tuskin säpä sitä tarkoitti. Hyvän näköinen pirssi se on ja vaihtelua kun on väriltään musta. Mun mielestä nostan hattua sellaiselle joka näkee vaivaa asentaa autoonsa noita palikoita. Yhtälailla noilla autoilla saa sakot oli voimaa enempi tai vähempi
Pitäs vaan joskus päästä ajamaan autot rinnakkain jos satuttas olemaan jossakin yhtäaikaa ja napsia kuvia noista 
Minkä mä sille mahdan...sellast se elämä on!
Taitaa olla lumman tuotantoa toi maski.
http://www.lumma-tuning.de/
--> Opel --> Astra -->LPC-R
Voi olla että ymmärsin väärinkin. =)
<font size=-1>[ This Message was edited by: Peltzi* on 2004-12-23 10:42 ]</font>
http://www.lumma-tuning.de/
--> Opel --> Astra -->LPC-R
Voi olla että ymmärsin väärinkin. =)
<font size=-1>[ This Message was edited by: Peltzi* on 2004-12-23 10:42 ]</font>
Sorry. En tarkoittanut sitä ihan noin. Jos autoa rakennetaan lookkeriksi käyttäen alkuperäisiä osia, nii se on mielestäni OK ja toi sun Astra on siisti peli. Se mitä tarkoitin rävelletyllä jäljitelmällä on niit Tee Se Itse kyhättyjä, joissa ei ole mitään alkuperäisiä "esim OPC" osia käytetty, mut niit pidetään silti "esson baarin puheissa" alkuperäisen veroisena.On 2004-12-21 17:19, pfohr wrote:Tarkoittaakohan tuo nyt sit tuota mun astraani jossa on "OPC" puskin ja muutakin OPC:sta?On 2004-12-07 23:16, Säpä wrote:
Ensinnäkin tuo OPC maksoi käytettynä samanverran kun mun autoni uutena
Ja tämän ostin uutena..
Ja toisaalta puhti riittää mutta ulkoisesti haluan just ton OPC:n näköiseksi koska vakiona on tosi surkeet puskurit jne.palikat tehtaalla laittaneet tähän "sport" 2,2 malliin mun mielestäni.
Ja autoa tilatessani yritimmekin saada sitä "spot-desing" korisarjaa joka käsittää samat heebelit kuin OPC:ssa on vakiona. mutta eihän niitä voi suomeen tuleviin autoihin tilata...
Eli piti sit jälkeenpäin ostaa ne osat ja laitella paikoilleen..
<font size=-1>[ This Message was edited by: pfohr on 2004-12-21 17:22 ]</font>
Se on kumma, et aina näissä erikoisemmissa alkuperäisissä vehkeissä verrataan / haukutaan hintaa ja ulkonäköä, mut unohdetaan se tärkein eli tekniikka joka tekee siit erikoisen. Jokainenhan saa itse tietenkin päättää kumman ostaa, vähän kalliimman alkuperäisen keräilyharvinaisuuden tai halvan rakennetun prosentti pommin.
Frontera b 4x4 3.2 V6 -00, Vectra c 2.2 dti farkkupaku, 3 X Omega b MV6, Vectra A 4x4 -94, Vectra 2000 4x4, Ascona B 2.2E -77, 2x Ascona B -78 2.2E ja 2.0.