Mitenkähän tuo oli, saattoi olla vähän pidemmällä ovessa, mutta alle 20 cm se pätkä oli. Ainakin mulla oli ovipahvi ja kaiutin irti, kun kaiutinreiän kautta muistan siellä asioineeni. B-pilarin juuressa on on töpseliliitäntä, jolla oven johtosarja katkeaa kätevästi irti korista. Kiinalaisen tai turkkilaisen (molempia näyttää olevan eripuolilla autoa) johtosarjan eristeet eivät ehkä ole maailman notkeinta muovilaatua:-)On 2004-11-01 15:06, vecculi96 wrote:
Onko nuo takaovien johtimet olleet poikki juuri siitä kohti mistä ne tulee näkyviin kun oven avaa? Eli suojakumia raottamalla pitäisi näkyä?
takaoven purku b-veccu
-
rgs1
- 'Diplomat'

-
Katomi
- 'Senator'

Mulla oli poikki n.5cm siitä B-pilarin liittimestä oveenpäin, eli sen haitarikumin sisältä.On 2004-11-01 21:39, rgs1 wrote:Mitenkähän tuo oli, saattoi olla vähän pidemmällä ovessa, mutta alle 20 cm se pätkä oli. Ainakin mulla oli ovipahvi ja kaiutin irti, kun kaiutinreiän kautta muistan siellä asioineeni.On 2004-11-01 15:06, vecculi96 wrote:
Onko nuo takaovien johtimet olleet poikki juuri siitä kohti mistä ne tulee näkyviin kun oven avaa? Eli suojakumia raottamalla pitäisi näkyä?