Corsa tyyppiviat?

Keskustelua Opeleista
tomste
'Agila'

Viesti Kirjoittaja tomste »

Käytiin nyt vihdoin edes koeajamassa tollaista ´95 1.2l corsaa,muuten oikein kiva pikkuauto mutta USKOMATTOMAN laiska!! 33kw,kyllä lähtee. Ei kyllä tarvi tollaista eco mallia enää katella jos niissä kaikissa on se 1.2 kone? Onko se Swing malli aina 1.4 koneella? Ja paljonko siinä 1.4 koneessa on tehoja?
Mitä nyt olen huomannu niin niissä swingeissä taitaa olla myös puskurit maalattu korin väriin,eli paremman näköinenkin.Mitä muuta siihen swing varusteluun kuuluu?

Kiitoksia jo etukäteen.
Vairus
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Vairus »

Joo se 1.2 8v ei mikään hirveen ripee ole :grin: kannattaa koittaa 1.4 8v yksipisteruiskua taikka monipisteruiskua. Toisessa 60hp ja toisessa 80hp. Swingissä taisi korinväriset puskurit tulla vasta faceliftin myötä. Sitten löytyy tietekin GLS varustelu kanssa.
ascona_c
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja ascona_c »

Osta ihmeessä GLS -varusteilla, jos vain suinkin mahdollista.
Löytyy kiekkamittarit, plyyshipenkit, keskuslukot(?), ym. varusteet jotka puuttuvat Swingistä.
DjFaSt
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja DjFaSt »

Korjaus tuohon 1.4 hv määrään!!!eli siinä on 55hv(44kw).itselläni on tuollainen mutta hv määrään nähden lähtee yllättävän hyvin..joskin parin ihmisen lisäkuorma aiheuttaa jo ongelmia.katin poistolla tulisi VARMAAN joku 20%lisäys hv:en. (!!???)
opelmeister
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja opelmeister »

Mulla on litranen ja riittää aivan hyvin..
Ei sillä jalkoihin tarvitse jäädä. Onpahan pienet vakuutusmaksut, polttoainekulut, rengaskulut jne..

Ei ainakaan mun virtuaalipippeliä venyttäisi milliäkään vaikka olis kolme litranen.

Edelliselle (jollekkin); MIKSI pitäisi ostaa auto jossa on plyyssisisustus...?

Eikä mulla ainakaan ole halkeillut kori mistään kohdalta. auto on -98 1.0 12v Eco
"Ei se tehon tuotto, vaan sen kesto.." -X10XE-
Antero
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Antero »

On 2004-10-18 15:26, opelmeister wrote:

Edelliselle (jollekkin); MIKSI pitäisi ostaa auto jossa on plyyssisisustus...?

Eikä mulla ainakaan ole halkeillut kori mistään kohdalta. auto on -98 1.0 12v Eco
Siis täh!?!? Miksi ei pitäisi ostaa autoa, jossa on plyyshisisustus? Onko siinä jotain pahaa, että haluaa hieman paremmin varustellun ja hienomman auton? Plyyshi on vielä huomattavan paljon miellyttävämpi materiaali, kuin kangas.

Jos sinulla ei ole (vielä) kori musrtunut, ei se tarkoita, etteikö se Corsan tyyppivika olisi...
Kuva
Vairus
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Vairus »

On 2004-10-18 14:06, DjFaSt wrote:
Korjaus tuohon 1.4 hv määrään!!!eli siinä on 55hv(44kw).itselläni on tuollainen mutta hv määrään nähden lähtee yllättävän hyvin..joskin parin ihmisen lisäkuorma aiheuttaa jo ongelmia.katin poistolla tulisi VARMAAN joku 20%lisäys hv:en. (!!???)
Hmm..mistäs tollasen koneen oot bongannut? Kyllä mulla ihan se 60hp oli 1.4i 8v:ssä siis C14NZ kone. Eli B-corsasta puhutaan.

täältä voit muutenkin kuikuilla mitä pataa siellä corsan keulilla onkaan: http://www.kotiposti.net/luumu/corsa/moottorit.html

Tuo katin poisto nyt ei todellakaan mitään +20% anna tehoa, hyvä jos saat edes 2hp :grin:
Kuva
Corsa Gsi C16Xe 94-
DjFaSt
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja DjFaSt »

ainakin ohjekirjassa luki 55hv :razz:
Vastaa Viestiin