Mielipide korjausoppaasta.
Jepjep.
Tältä foorumilta kun lukee joitain juttuja jossa neuvotaan että "voimalla ja vasaralla se lähtee" ja sit meet tekeen sen niin joudut loppujenlopuksi maksamaan n. 4x enemmän korjauksesta kuin itse kirja olisi maksanut jossa neuvotaan avaamaan jokin tietty ruuvi ja irroitettava osa suunnilleen irtoaa sitten itsestään.
*Raaka voima ei välttämättä ole paras keino parantamaan autoa*
Tuo pätee ihmisissä sekä autoissa. Tuskin nuhaa nyrkillä saada loppumaan tai sitten öljyjä koneesta iskuporakoneella poraamalla kanteen ja uppopumpulla imemällä.
Tältä foorumilta kun lukee joitain juttuja jossa neuvotaan että "voimalla ja vasaralla se lähtee" ja sit meet tekeen sen niin joudut loppujenlopuksi maksamaan n. 4x enemmän korjauksesta kuin itse kirja olisi maksanut jossa neuvotaan avaamaan jokin tietty ruuvi ja irroitettava osa suunnilleen irtoaa sitten itsestään.
Tuo pätee ihmisissä sekä autoissa. Tuskin nuhaa nyrkillä saada loppumaan tai sitten öljyjä koneesta iskuporakoneella poraamalla kanteen ja uppopumpulla imemällä.
MUAHHAAAA!!!!On 2004-06-10 12:11, KillerBee wrote:
Jepjep.
Juurikin näin se kyllä on. Siksi nuo kirjat ovat kyllä paikallaan.
Rouheaa, jämerää, talonpoikais- ja viikinkityyppistä huonekalua ynnä muuta puusepäntuotetta:
www.puustikki.fi
www.puustikki.fi
Nyt näin ulkonäöltä täysin samanlaisen kirjan, mutta eri vehkeeseen ja sehän oli Haynesin kirja. Mun mielestä kohtuu turha kapistus oli juurikin niiden surkeiden kuvien takia.On 2004-06-09 22:54, ipa wrote:kuulostaa eurobooksilta. suurin osa kuvista sotkuisia piirrustuksia.On 2004-06-09 21:25, Janne T wrote:
jonku merkkinen korjausopas, joka ainakin mun mielestä oli aivan perseestä! Kuvat oli tosi surkeita ja niitä oli liian vähän ja ohjeetkin oli tyyliin "irroita ensin se ja sitten se".
-
kumimuumi
- OCF Member

NiinpäOn 2004-06-09 16:07, @stra Gsi wrote:
Pah.... moiset kirjat tuu ku öljyyn niitä selatessa.... Raakaa voimaa sanon minä
Jos mä saan hommattua alkup. korjaamokäsikirjan (semmonen rautakantinen puhelinluetteloa paksumpi) niin sitten pitää kyllä hommata tallille silkkihansikkaita
ruma ascona | mätä volvo | luotettava susuki
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
Miten muuten on tilanne <a href="http://www.alfamer.fi/naytatuote.asp?haku=H3797"> tämän </a>
kanssa? Löytyykö tuosta kuvat&selitykset samaan tyyliin kuin vastaavan kadetin opuksesta, olisi ajatuksena tilata G astraa varten tuommoinen.
<font size=-1>[ This Message was edited by: pn on 2004-07-15 16:34 ]</font>
kanssa? Löytyykö tuosta kuvat&selitykset samaan tyyliin kuin vastaavan kadetin opuksesta, olisi ajatuksena tilata G astraa varten tuommoinen.
<font size=-1>[ This Message was edited by: pn on 2004-07-15 16:34 ]</font>
Älä nyt, jos kerrankin löyty kaveri, joka osaa käyttää sööziä.On 2004-06-09 16:34, Mörö wrote:
No eipä tuota ole tullut käytettyä muutenkaan hirveästi kirjoituskerroista päätellen. No enpä ole kyllä itsekään
Kiteyttäisin asian näin, että opusta on syytä käyttää apuna, eli järjen käyttö sallittua ettei pura puolta autoa jarrusatulan takia.
Mulla on Haynes, joka on joskus hyvä, mutta joissain kohdissa sekin on aika surkea; neuvotaan itsestäänselvyyksiä.
Olen kyllä nähnyt surkeampiakin eepoksia.