Härnäämistä liikenteessä

Keskustelua Opeleista
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja »

On 2004-02-14 21:36, spooky wrote:
No joo joskus on tullut kiusattua tommosia roikkujia oikeen toden teolla mutta sittenkun he huomaa että ei mahda mitään sit ne suuttuu ja noista katto nopeuksista jotkut ovat niin reikäpäitä et ne tulee niin kovaa kun auto likkuu eräs volvo T4 roikku puskurissa 240 asti siis mittari lukema mutta tais sit loppua volvosta paukut kun ei tullut 250 tai kantti loppu mutta kuin jälkeenpäin ajattelee asiaa niin voin vain sanoa että kiitän luojaani ettei ketään tullut eteen tai ettei tapahtunut mitään ei korjattavaa... No joskus sitä tulee tehtyä todella todella tyhmiä juttuja mutta se niistä...

<font size=-1>[ This Message was edited by: spooky on 2004-02-14 22:01 ]</font>
Koetko olevasi joku sankari ja hyväntekijä kun olet noinkin ansiokkaasti "kouluttanut" muita tielläliikkujia ajamaan "oikein"..

Vai Volvoko sinut pakotti ajamaan lämä tiskissä??

Taitaapa olla niin että ihan itse..ja heikko itsetuntosi.. vapaasta tahdostasi painoit sitä kaasua..ei se volvokuski!

Kumpi oikeastaan oli syypää siihen että ilmeinen vaaratilanne syntyi..sinä vai volvo-kuski..

Sanoisinpa että sinä!

Aika pentu olet..mitäpä jos menisit hetkeksi kotiin..odottaisit että kasvat aikuiseksi..ja palaat vasta sitten auton rattiin ja liikenteeseen..
Bomega
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bomega »

Nimenomaan, kuten "Mä" asian ilmaisi. Suurempi riski se on tuollainen ihminen liikenteessä joka "haluaa tulla" provosoiduksi. Seitsemän taustapeiliä taakse että näkee varmasti jos joku ajaa liian lähellä ja yrittää jopa ohi. Sehän on selvä kisaan haasto.. Kortti pois ja kasvamaan sanon minä.
KADETT GT/E
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja KADETT GT/E »

onhan se totta mut miks aina tarvii jeesustella
Omega B
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Omega B »

Eikö se niin mene että jokaisessa meissä asuu pieni kakara. mua itteeni haittaa noi perseessä roikkujat vaa sen takia kun koira matkustaa farmarin takaosassa ja jos joutuu jarruttaan nopeesti jostain syystä nii seuraukset on....
(Omega b 2,5 V6,myyty pois)(Chevy Astro LT EXT 4X4 4,3 V6,vaihdettu) Nykyisin GMC Van 6.2d
spooky
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja spooky »

Joopa joo :smile: No tossa volvo tapauksessa volvo todellakin pakotti mua ajamaan lämä tiskissää sillä mustahan ei mitkään hintti raudat ohi tule!!!:) No ei vais no jos teitä ei häiritse no perässä roikkujat ja no haastajat niin sille mä en taas voi mitään mutta mua ainakin häiritsee ihan vitusti.. Kun nimittäin olen ajanut yhden kolarin semmoisten takia tai se perässä roikkuja ajoi kontista sisään!!! Että sen takia en tykkää noista puskuri nussioista...

<font size=-1>[ This Message was edited by: spooky on 2004-02-15 16:07 ]</font>
cockjerry
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja cockjerry »

Tottakai pitää ajaa kilpaa, jos joku haastaa Kuva

<font size=-1>[ This Message was edited by: cockjerry on 2004-02-15 17:50 ]</font>
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja »

On 2004-02-15 14:19, KADETT GT/E wrote:
onhan se totta mut miks aina tarvii jeesustella

Vaikka samasta syystä kuin että vähintään joka toinen viikko jonkun täytyy aloittaa sama vanha laulu alusta..

"miks Opeli-kuskia aina kaikki muut autoilijat haastaa kisaa.."
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja »

On 2004-02-15 16:01, spooky wrote:
Joopa joo :smile: No tossa volvo tapauksessa volvo todellakin pakotti mua ajamaan lämä tiskissää sillä mustahan ei mitkään hintti raudat ohi tule!!!:) No ei vais no jos teitä ei häiritse no perässä roikkujat ja no haastajat niin sille mä en taas voi mitään mutta mua ainakin häiritsee ihan vitusti.. Kun nimittäin olen ajanut yhden kolarin semmoisten takia tai se perässä roikkuja ajoi kontista sisään!!! Että sen takia en tykkää noista puskuri nussioista...

<font size=-1>[ This Message was edited by: spooky on 2004-02-15 16:07 ]</font>
:grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Vai että oikein pakotti....

Mee pentu vaikka hiekkalaatikolle..tai hanki itelles polkuauto niin pysyt poissa karmeiden Volvo-terroristien tieltä..

Ehkä ne ei sitten polkuautokuskia viitsi härnätä..

ps useimmista Opel- liikkeistä on saatavilla sinulle sopiva Speedster-polkuauto.
Ja jos haluat hieman isomman polkuauton niin MB-liikeistä + hyvinvarustetuista lelukaupoista löytyy MB CLK cabrio polkuautoja useissa eri väreissä.

Samainen CLK cabrio on saatavissa myös sähköautoversiona..mutta harkitse kuitenkin sen hankintaa..ettet vaan loukkais itseäsi..

:grin: :grin:
spooky
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja spooky »

Huoh sanon mä!!! :sad:

<font size=-1>[ This Message was edited by: spooky on 2004-02-15 19:00 ]</font>
Shooter
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Shooter »

Ja mikähän tämän koko threadin pointti on...?
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Kun nimittäin olen ajanut yhden kolarin semmoisten takia tai se perässä roikkuja ajoi kontista sisään!!! Että sen takia en tykkää noista puskuri nussioista...
Ei ole tullut mieleen hidastaa omaa nopeutta senverran,että ehdit turvallisesti reagoida,jos jotain yllättävää sattuu.

Ei varmana kauaa roiku perseessä ku 100 alueella tiputat vauhdin 40Km/h.

Lämä pohjaan vaan,sillä ne kaikki ongelmat ratkee...
Megaman
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Megaman »

Joopa joo :smile: No tossa volvo tapauksessa volvo todellakin pakotti mua ajamaan lämä tiskissää sillä mustahan ei mitkään hintti raudat ohi tule!!!:)
Eikö luonto anna periks päästää ohi?
Mä annan aina vilkulla ohitusmerkin,jos joku alkaa prässäämään kontissa.Silloin ne joko jättää väliä tai lähtee ohittamaan.
Keväällä varsinkin on mukava väistää pientareelle,kun se nostattaa kunnon pölypilven ilmaan,se jos mikä syö miestä :grin:
Black Diamond
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Black Diamond »

Ostakaa voortti ni ei tarvi kilpailla,on sen verran huonot tehot,ettei voi pistää kampoihin... :lol:

Ja toi Megan konsti on myös tehokas,eikun pientareelle ja päänkokoisia kiviä ilma sakeaksi ni tulee väliä prässääjään.... :lol:

EDIT:tässäkohtaa vaihtu nimi uuden auton värin mukaan. :smile:

<font size=-1>[ This Message was edited by: Steinmetz. on 2004-02-15 21:14 ]</font>

<font size=-1>[ This Message was edited by: Platinum on 2004-02-15 22:21 ]</font>
omega v6
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja omega v6 »

ne polkuautot on varmaan oopelilla aika arvokkaat joten osta ensin ite katotaan sit miltä näytät. niin netistä varmaan löytyy polkuauto foorumi erikseen kokeileppa tälläista (pentu) vai mikä se nyt olikaan
Komsaa
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Komsaa »

Mä"äkijän" ei oo pakko lukee näitä juttuja jos saat niin paljon pään vaivaa. Itseäni ainakin rassaa ne ihan puskurissa ajajat. Voipi olla että hiljennän vähän vauhtia ja päästän ohi tai katon kuinka lujaa tulee perässä, kaikki on ihan mielialasta kiinni. Joskus tulee ajettua kovempaa ja joskus ihan melkein alle rajoitusten. Mut tollaset itkijät pistää vituttamaan AINA kaikkein eniten!!!

<font size=-1>[ This Message was edited by: Komsaa on 2004-02-15 22:54 ]</font>
Vastaa Viestiin