MV6 Caravan Projekti

Esittele Opel-projektisi tai autosi
ninomaster
'Kadett'
'Kadett'

Re: MV6 Caravan Projekti

Viesti Kirjoittaja ninomaster »

Jää nähtäväksi, ajovalot mielummin. Mutta kuinkas noita tommosia on tarkotus mätkiä niini?
,
Muistithan lisätä aloitusviestiin Äitisi sotun, isäsi osoitteen ja oman puhelin numerosi?
-Onhan tästä jo sanottu..
ninomaster
'Kadett'
'Kadett'

Siis onko jollain kokemusta xenoni jälkiasennuksesta?
Muistithan lisätä aloitusviestiin Äitisi sotun, isäsi osoitteen ja oman puhelin numerosi?
Killroy
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja Killroy »

Joo, ainaki mulla ja janne__ nimimerkillä. Jälkimmäisen projekti topikista löytyy juttua.
Samat oireet oli mullaki. Toinen valo sytty joskus ja ehkä jouluna, ajotietokone herjaili ihan summassa aina palaneesta polttimosta, ja mulla oli pitkissä kans, ni kieppikello aina nyykähti ku loikasi pitkät päälle, ja niiden hidasta kirkastumista ei jaksanu odotella. Siis kaiken maailman ihme sähköoikkua tuli mullaki bomppuun. Tilannetta vois parantaa se jännitteen nostosarja, jossa tulee uudet kaapelit, entiset valonjohdot jää herätevirroiksi, mutta silloinki ilman lisävastuksen laittoa ajotietokone herjaa palaneesta polttimosta. Ja omegan valot on kehnot, siinä ei auta liioin ksenonitkaan.
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
janne___
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja janne___ »

Niinno siis lyhyesti, jos xenonit välttämättä haluat, nii ei ainakaa niitä halvimpia kiinanpaskoja. Tosta omasta sarjasta en tiiä merkkiä ku oli jo ostaessa paikallaan..Kuulemma Ollo-sarja on ihan "käyttökelponen". Tai ainaki erämies1989 projektitopikista oon tämmösen kuvan saanu.Semmosta aattelin itekki kokeilla, ja jos vaan ei toimi nii kai se pitää ens talveks lisäpitkät hommata :oops:
Omega A Caravan 3.0 24V -93
Ex.Omega B 2.0 16V -97 Vectra A 1.8 8v -94 Vectra B Caravan 1.6 -99 Omega B Caravan 2.5v6 -95 Omega B Caravan 2.0 16v -96
erämies1989
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja erämies1989 »

janne___ kirjoitti:Niinno siis lyhyesti, jos xenonit välttämättä haluat, nii ei ainakaa niitä halvimpia kiinanpaskoja. Tosta omasta sarjasta en tiiä merkkiä ku oli jo ostaessa paikallaan..Kuulemma Ollo-sarja on ihan "käyttökelponen". Tai ainaki erämies1989 projektitopikista oon tämmösen kuvan saanu.Semmosta aattelin itekki kokeilla, ja jos vaan ei toimi nii kai se pitää ens talveks lisäpitkät hommata :oops:
joo paska se ollo on :lol: viime jouluna laittoin ja tammikuun lopussa pimeni kuskin puoleinen,
pitkillä on mulla cobrat ja ne on ollut todella hyvät ja voipi kait sanoa että jälkiasennus xsenoneiden laatu kamaa :lol: lyhyillä tosiaan OLLO:n 4000k värilämpötila ja pitkillä COBRA:n 7000k värilampötila...on niitä varmaan parempiakin sarjoja mutta niinkuin etellisen autoni takalasissa luki "KÖYHILLÄ ON AINA KIIRE" :lol: :lollis: tämä näin omalla kohdallani..
Rinkilät:
- Audi A4 B5 Prefacelift Avant
- Audi A4 B5 Facelift Sedan
- Audi A6 C4 Avant
Paska Omena
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Paska Omena »

Eipä oo ollu mitään ongelmia Omegassa Cobran xenonien kanssa. Lyhyillä 35w 6000k ja pitkillä 55w 6000k. Kirkastuuhan ne pitkät vähän hitaasti, meniskö joku 5-10 sekuntia. Ei oo hirveesti haitannu kun katuvalojen päättyessä vähän ennakkoon laittaa päälle, ja jos joku satunnainen auto tulee vastaan niin ei ne siinä ajassa kerkee jäähtymään. Ja niillä lyhyilläkin näkee jo ihan kohtalaisesti niin ei siinä sokkona tarvi ajella.

Tai no se pieni haitta että noi pitkät häiriköi muutenkin heikosti kuuluvaa radiota.
Vectra C Ecotech -06
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
erämies1989
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Paska Omena kirjoitti:Eipä oo ollu mitään ongelmia Omegassa Cobran xenonien kanssa. Lyhyillä 35w 6000k ja pitkillä 55w 6000k. Kirkastuuhan ne pitkät vähän hitaasti, meniskö joku 5-10 sekuntia. Ei oo hirveesti haitannu kun katuvalojen päättyessä vähän ennakkoon laittaa päälle, ja jos joku satunnainen auto tulee vastaan niin ei ne siinä ajassa kerkee jäähtymään. Ja niillä lyhyilläkin näkee jo ihan kohtalaisesti niin ei siinä sokkona tarvi ajella.

Tai no se pieni haitta että noi pitkät häiriköi muutenkin heikosti kuuluvaa radiota.
joo corbat on kyllä hyvät vaan niinkuin Paska Omena sanoikin niin menee jonku aikaa että varautuvat,ja radio häirintää myös täällä kun on niin kivikautinen rammari omegassa :lol:
Rinkilät:
- Audi A6 C4 Avant
Oppelixi
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Oppelixi »

erämies1989 kirjoitti:
janne___ kirjoitti:Niinno siis lyhyesti, jos xenonit välttämättä haluat, nii ei ainakaa niitä halvimpia kiinanpaskoja. Tosta omasta sarjasta en tiiä merkkiä ku oli jo ostaessa paikallaan..Kuulemma Ollo-sarja on ihan "käyttökelponen". Tai ainaki erämies1989 projektitopikista oon tämmösen kuvan saanu.Semmosta aattelin itekki kokeilla, ja jos vaan ei toimi nii kai se pitää ens talveks lisäpitkät hommata :oops:
joo paska se ollo on :lol: viime jouluna laittoin ja tammikuun lopussa pimeni kuskin puoleinen,
pitkillä on mulla cobrat ja ne on ollut todella hyvät ja voipi kait sanoa että jälkiasennus xsenoneiden laatu kamaa :lol: lyhyillä tosiaan OLLO:n 4000k värilämpötila ja pitkillä COBRA:n 7000k värilampötila...on niitä varmaan parempiakin sarjoja mutta niinkuin etellisen autoni takalasissa luki "KÖYHILLÄ ON AINA KIIRE" :lol: :lollis: tämä näin omalla kohdallani..

Mulla noi ollon sarjat on kyllä pelittäny, 2 vuotta oli edellisessä autossa ilman ongelmia, toiset lyhyissä ja toiset lisäpitkissä. Yhteensä 4 sarjaa oon elekma.comin sivuilta tilannu noita ollon sarjoja ja hyvin on toiminut. Ilmeisesti on tuuria ollu matkassa :lol:
Käyttis: Opel Insignia ST A20DTH opc-line
Ex:Opel vectra 1.8 caravan -98, Opel astra h -08 1.9cdti OPC-Line
erämies1989
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Oppelixi kirjoitti:
erämies1989 kirjoitti:

Mulla noi ollon sarjat on kyllä pelittäny, 2 vuotta oli edellisessä autossa ilman ongelmia, toiset lyhyissä ja toiset lisäpitkissä. Yhteensä 4 sarjaa oon elekma.comin sivuilta tilannu noita ollon sarjoja ja hyvin on toiminut. Ilmeisesti on tuuria ollu matkassa :lol:
joo elekma oy:ltä tilasin itsekkin tuon H1 sarjan lyhyille..tai sitten niillä on siellä myynnin puolella pärstäkerroin tai paremminkin auton pärstäkerroin ja tahallaan myivät mulle tuommoisen heikki huoleton sarjan :lollis: josko tuota uskaltaisi kuuleman mukaan vielä yhen sarjan ostaa sieltä??ilmeisesti sinullakin tämä sama sarja lyhyillä kun mullakin?
Rinkilät:
- Audi A6 C4 Avant
Oppelixi
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Oppelixi »

Tällä hetkellä ei ole kun lisäpitkissä 55w kiinaxenonit. Edellisissä autoissa on ollut yhteensä 4 sarjaa nuita elekmalta tilattuja 35w sarjoja, ja tyytyväinen mä oon ollu. Enkä usko et ne pärstä saati autokertoimella myy, tai oisin jääny ite kokonaan ilman xenoneita :D
Käyttis: Opel Insignia ST A20DTH opc-line
Ex:Opel vectra 1.8 caravan -98, Opel astra h -08 1.9cdti OPC-Line
ninomaster
'Kadett'
'Kadett'

nnoniin, nyt ois uuet ovet. Mutta onko kellään kokemusta kuinka nuo saa järkevästi saranoilta?
Ari-S
OCF Member 2019

Viesti Kirjoittaja Ari-S »

mulla oli fabixin sarja ja ei oo ollu mitään ongelmia ennen kun viime syksynä pimeni vissii poltin laakista tai sit hajos ballasti.. yli 2 vuotta ainakin oli käytössä.. muuten toiminu kyl melkein sarja kun sarja näissä.. kerenny aina auto lähtee vaihtoo enneku mitää hajonnu. Mulla ei oo ykskään omega herjannu mitään xenonien kaa
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
ninomaster
'Kadett'
'Kadett'

Siis lukkopultit saranoissa, tai vastaava hahlopultti. Onko jotain hyväksi todettua menetelmää vaihtaa ovia noin päittäin?
pläsäri
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja pläsäri »

ninomaster kirjoitti:Siis lukkopultit saranoissa, tai vastaava hahlopultti. Onko jotain hyväksi todettua menetelmää vaihtaa ovia noin päittäin?
Emmä tiiä mitenkä muut on ottanu irti mut mä otin ovet irti niin että siirtoleukapiheillä puristin holkkia ja nitkutin saranatapin irti
Tasapainoilu autoharrastuksen ja jääkaapin sisällön kanssa on välillä hankalaa
ninomaster
'Kadett'
'Kadett'

Niin hyvältä kuin se kuulostaakin, saa epäilykset jylläämään : )

Onhan se kokeiltava jokatapauksessa, lisää vinkkejä?

Ja onko havaintoa kuka tekee pop niitti kaaria ja mihin rahaan?
Vastaa Viestiin