Jumitzu kirjoitti:kuka soittaa 0,5 ohmilla? ei mitää järkeä.. kauheita vatteja ja virtajuttuja jonkun buum buum äänen takia.. noillakin rahoilla sais hyvää äänenlaatua..
minä soitan puoleen ohmii. kato kun sitä virtaa piisaa ja 2x1ohmin keloja.
autoni omistaa hyvää äänen laatua-.- en rupeis valittamaan jos et tiiä edes mun laitteista
Rizla^^ kirjoitti:
Jumitzu kirjoitti:kuka soittaa 0,5 ohmilla? ei mitää järkeä.. kauheita vatteja ja virtajuttuja jonkun buum buum äänen takia.. noillakin rahoilla sais hyvää äänenlaatua..
Se on siistiä ku peräluukkuun ei mahu mitään ja pellit pärisee ja päät kääntyy
puoleen ohmiin soittelu vaatii virtaa aivan järkyttävästi. Kun kuorma puolittuu virran tarve kaksinkertaistuu ja lämoö myös. Makkarat paistuu hyvin vahvistimien päällä. Kelat joutuu todella koville ja sillon pitää oikeesti tietää mitä tehdään...
no eihän tämäkään ihan paikaansa pidä. ja se on perseestä kun pellit tärisee onneks on bitumi
Kiitoksia asiallisita vastauksista ) joo ja tarkotus olis alkaa kisoissa pyörimään mutta katotaan nyt.Ja Oulusta ei löytyny mistään optiman yelow topin akkua vaikka akkuliikestäkin kyseli
Äänenlaadullisesti ei sovi samaan lauseeseen 2ohm tai pienempi kuorma ja äänenlaatu.. fakta. ja mikä tärkeintä niin kannattaa tälläisissä systeemeissä kiertää halppis alum. sekotteiset kaapelit virta/maa puolella.
Joskus 15v sitten joku sanoi että sen mitä voitat paineessa niin menetät äänenlaadussa/etupään toistossa , mutta eipä muuta.
säämi kirjoitti:Kiitoksia asiallisita vastauksista ) joo ja tarkotus olis alkaa kisoissa pyörimään mutta katotaan nyt.Ja Oulusta ei löytyny mistään optiman yelow topin akkua vaikka akkuliikestäkin kyseli
jos sisälle laitat akun niin kato että on agm tai sellanen muutenkin minkä voi laittaa sisälle.
mulla on 70mm2 hitsaus kaapelia 100%kuparia
säämi kirjoitti:Kiitoksia asiallisita vastauksista ) joo ja tarkotus olis alkaa kisoissa pyörimään mutta katotaan nyt.Ja Oulusta ei löytyny mistään optiman yelow topin akkua vaikka akkuliikestäkin kyseli
jos sisälle laitat akun niin kato että on agm tai sellanen muutenkin minkä voi laittaa sisälle.
Joo pitää muistaa kattoa.joo itelläki olis valmiina jo tuota hitsi kaapelia
Joo pitää muistaa kattoa.joo itelläki olis valmiina jo tuota hitsi kaapelia
3 kpl csb akkuja myös on ja niihin laitan kupari levyt päälle niin akut pysyy hyvin kiini toisissaan ja antaa tasasesti virtaa