Opel täyttää 150 v.
Re: Opel täyttää 150 v.
Edition 100-mallit olivat siis todellakin vain vuonna 1999, kun Opel oli tehnyt autoja 100 vuotta. Sen jälkeenkin on ollut varustelupaketti nimeltään "Edition" ilman sitä satasta, mutta mitään "Edition 95"-mallia ei vuonna 1994 ole ollut. Tuon Vectran malli on nimeltään "Vectra V6" jossa V6 tarkoittaa moottorin tyypin lisäksi myös varusteluversiota ja niin lukee varmaan rekisteriotteessakin. Mitähän on liikkunut henkilön päässä kun on laittanut autoon halvan näköiset tarvikevalot jotka eivät edes sovi takaluukun valonjatkeiden kanssa yhteen... ehkä on halunnut auton näyttävän halvemmalta tai huonommalta? Tai jos alkuperäinen takavalo oli rikki eikä raaskinut ostaa alkuperäisen kaltaista valoa? Näyttää meinaan ne tarviketakavalot aika kaameilta tuossa autossa. Etenkin kun takaluukun valonjatkeet ovat alkuperäisten valojen kaltaiset edelleen... tosi tyylikästä kun osa takalampusta on ihan eri näköistä kuin kokonaisuus, vaikka se takaluukussa oleva jatke ei valaiseva osa olekaan, vaan pelkkä koriste, mutta muotoiltu jatkeeksi takavalolle.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Jotain tällaista uumoilinki. Ja kiitos selventävästä vastauksesta.
Ja mitä takavaloihin tulee, niin ihan samoilla linjoilla ATA.n kanssa. Mulle Omegaan tarjottiin tuota Vekkua vaihdossa taannoin, ni sillo nuo takavalot pisti silmään. Jos tuo yksilö olis mulle tullu, ni nuo takavalot koristais tällä hetkellä minun autotallin hyllyä, Vectrassa paikallaan ollen vakio takavalot. Ja olis tuosta Vecusta lähteny muutaki hilpettä mäkeen.
Ja mitä takavaloihin tulee, niin ihan samoilla linjoilla ATA.n kanssa. Mulle Omegaan tarjottiin tuota Vekkua vaihdossa taannoin, ni sillo nuo takavalot pisti silmään. Jos tuo yksilö olis mulle tullu, ni nuo takavalot koristais tällä hetkellä minun autotallin hyllyä, Vectrassa paikallaan ollen vakio takavalot. Ja olis tuosta Vecusta lähteny muutaki hilpettä mäkeen.
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)

Taitaa jäädä Opelin 150 vuotispippalot Suomessa väliin. Vähän keinotekoinen tuo 150 vuotta toisaalta olisi ollutkin. Jotain siihen liittyviä julisteita, ja ihan hienoja sellaisia, kuitenkin on painettu. Ja pinssejäkin on jaossa. Profiilia olisi tietenkin vielä mahdollista nostaa syksymmällä, esimerkiksi silloin kun Astrasta tulee facelift ja sedan -malli.