Veljeni Markon Ascona
Re: Veljeni Markon Ascona
Onks tää Coupe?
-Hylättyjen Opelien loppusijoituspaikka-
Ascona A/B x3 //Manta B//Rekord E2 x2//Omega B x3//Frontera//Vectra C2 V6
Ascona A/B x3 //Manta B//Rekord E2 x2//Omega B x3//Frontera//Vectra C2 V6
ROLFMAOLOLLIS!MantaGsi kirjoitti:Onks tää Coupe?
Eiku.
Astra G 1.6
Astra H 1.7
Astra H 1.7
Terve taas!! kansnahka on paikoillaan ja hyvin soi. Turbo unohdettiin nyt hetkeksi koska ukkini vanhan traktorin turbo oli liian väljä ja varani eivät riittäneet kuin kannen tiivisteeseen (12.90) e. Seuraavassa suunnitelmia kuvien muodossa
tässä vapari jonka sain veljeni suzukista, hyvät imuäänet tuli

tulevan webaston kello, yrittäjä isäni Mauno laittaa tämän paikalleen kunhan aika riittää

Markon kanssa ajateltiin tälläisiä valoja (z3).. Pienellä muokkauksella ja konepellin jatkolla menee paikalleen!!! Todella komeat ja valoteho paranee huomattavasti kun lisävalot laittaa vielä maskin paikalle

Tälläistä vapaavirtaussuodatinta ajattelimme myöskin, pitäisi suodattaa tarpeeksi koska eihän konepellin alle lennä kumminkaan mitään kiviä tai mitään

Jouluaattona ajattelimme lähteä kinkkulounaan jälkeen naapurikylälle bilikselle, Siikakoskelle matkaa noin 60 kilometriä ja pitäisi käydä paikallisessa baarissa vähän emäntiä katselemassa!! Marko ja timppa on mukana ja luulen että saamme asconan takapenkille muutaman kinkun sulattajan
tässä vapari jonka sain veljeni suzukista, hyvät imuäänet tuli

tulevan webaston kello, yrittäjä isäni Mauno laittaa tämän paikalleen kunhan aika riittää

Markon kanssa ajateltiin tälläisiä valoja (z3).. Pienellä muokkauksella ja konepellin jatkolla menee paikalleen!!! Todella komeat ja valoteho paranee huomattavasti kun lisävalot laittaa vielä maskin paikalle

Tälläistä vapaavirtaussuodatinta ajattelimme myöskin, pitäisi suodattaa tarpeeksi koska eihän konepellin alle lennä kumminkaan mitään kiviä tai mitään

Jouluaattona ajattelimme lähteä kinkkulounaan jälkeen naapurikylälle bilikselle, Siikakoskelle matkaa noin 60 kilometriä ja pitäisi käydä paikallisessa baarissa vähän emäntiä katselemassa!! Marko ja timppa on mukana ja luulen että saamme asconan takapenkille muutaman kinkun sulattajan
Tuo valkoinen ritilä vois toimia paremmin takavaimentimena. Huomattavasti virtaavampi -> +5hp ja kerää hyvin enimmät päästöt -> kulutus tippuu. Mulla on e36:ssa tuommonen.
"En ole puolesta, enkä vastaan.. pikemminkin päinvastoin."
itellä e34:ssa kansTomTom kirjoitti:Tuo valkoinen ritilä vois toimia paremmin takavaimentimena. Huomattavasti virtaavampi -> +5hp ja kerää hyvin enimmät päästöt -> kulutus tippuu. Mulla on e36:ssa tuommonen.
Käyttis
Astra g 1.6 16v -01
Vectra C 2.8T V6 -06
Harraste: Nissan Stagea -99 2.5T 4wd
Harraste: Nissan Stagea -99 2.5T 4wd
tbo85 kirjoitti: Jouluaattona ajattelimme lähteä kinkkulounaan jälkeen naapurikylälle bilikselle, Siikakoskelle matkaa noin 60 kilometriä ja pitäisi käydä paikallisessa baarissa vähän emäntiä katselemassa!! Marko ja timppa on mukana ja luulen että saamme asconan takapenkille muutaman kinkun sulattajan
-Janne
ex Corsa E OPC PP 2018
ex Corsa E OPC PP 2018
aaaiiaiai
Pakoputken loppupilliin kannattaa sitten tehdä ohennus että pillin pienentää 20mm putkeksi alkuperäsestä, suhauttaa sitten oikeen kunnolla!
miten olis vaikka umpinaiset pölykapselit vanerista? teet vielä 12,5tuumaset niin näyttää matalaprofiilikumilta!
._.
ja kattoluukunhan vois tehdä vaikka vanhasta vessanpöntön kannesta 
Ei saa ampua yli. Menee hauskuus koko jutusta.
Volkswagen Passat highline 2.5 TDi 4motion -03
Opel Calibra 2.0i 8v -92
Opel Calibra 2.0i 8v -91 varaosa-auto
Opel Calibra 2.0i 8v -92
Opel Calibra 2.0i 8v -91 varaosa-auto
- iso.kunkku
- OCF Member

Väsynyttä läppää koko topic, yrittäkää ees. 
Astra J 1.6T '10 | Astra H 1.6 '05 | Kadett E Frisco 2.0 '91 | Kadett D 1.2s '83 | Kadett D 1.2s '81 | Kadett D '80 | Rekord C 1.7 '69
ite oot väsyny,
täähä on helvetin hyvää jerryä
täähä on helvetin hyvää jerryä
Kadett D 83 1.2 S (nykyinen käyttis), Omega A 89 2.0 EX, Vectra B 96 2.0 (akalla käytössä), Corsa A 91 1.4 EX, Vectra B 99 1.8 EX, Astra G 98 1.6 EX, Ascona B 81 1,3->2.0 (harraste)
Joo vahaus suoritettu yrittäjä isäni Karin kanssa. Hänellä on maataloustuotteiden vähittäismyyntiin keskittyvä yritys (30 km siikakoskelta etelään). On muuten huomenna mukava lähteä kinkkulounaan jälkeen kohti siikakosken paikallista. voisitteko kertoa jotain hyviä iskulauseita naisille? aloitanko kertomalla veljen uuden asconan kansiremontista vai kysynkö jotain traktoreihin liittyvää?? ainiin,tässä uusi kuva veljeni kaunokaisesta, hän täytti tänä vuonna 27 vuotta ja aikoo kohta lähteä pois porukoittemme asunnosta.. harmittaa 
tässä kuva ylikokoon poratusta sylinteristä, porattu ylikokoon 84 mm tiukka vehe

tässä kuva ylikokoon poratusta sylinteristä, porattu ylikokoon 84 mm tiukka vehe

Oon kuullut juttua että Si(i)kakoskelaiset naiset tykkää itsevarmoista ja suorista miehistä joten suosittelisin suoraa lähestymis tapaa."Ei mittää pillu-touhui olis?"
Johnny, la gente esta muy loca.
"oon siikakoskelta. en pelkää nuolaista silliäkään"