Jarno kirjoitti:Total Vauxhall -lehden artikkeli tämän vuoden tapahtumasta: OSA1 ja OSA2.
Nopeasti on joku tuon Total Vauxhallin jutun kakkososan laittanut nettiin, mulle tulee tuo lehti ja tuo numero missä tuo kakkososa tapahtumajutusta tuli vasta juuri tänään postissa... (ja äsken just sitä juttua katselin paperille painettuna versiona siis...)
Kovasti tekisi mieli lähteä myös reissuun mukaan. Mahdollisesti veekasin voimalla... Jos vain aikataulu sopii. Sen verran hauskaa oli ainakin silloin aikoinaan 10 vuotta sitten vastaavilla reissuilla...
Jarno kirjoitti:Total Vauxhall -lehden artikkeli tämän vuoden tapahtumasta: OSA1 ja OSA2.
Nopeasti on joku tuon Total Vauxhallin jutun kakkososan laittanut nettiin, mulle tulee tuo lehti ja tuo numero missä tuo kakkososa tapahtumajutusta tuli vasta juuri tänään postissa... (ja äsken just sitä juttua katselin paperille painettuna versiona siis...)
Ja onhan se jo melkein kaksiviikkoa ladattavissa ollutkin.
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
Ja onhan se jo melkein kaksiviikkoa ladattavissa ollutkin.
No kyllähän se tiedetään, että postin kulku Suomeen on hidasta, mutta... jutut on netissä ennenkuin lehdet tilaajilla.
TobyR kirjoitti:Perhana ku tuo aika on duunissa kaikkein kiireisintä.
Täytyy pistää loma-anomus pitkälle viikonlopulle ja ottais lennot vaikka Bremeniin.
Kannattaa myös selvittää lentääkö mikään yhtiö Berliinistä/Hampurista Magdeburgiin ja mitä moinen maksaa.
Täytyy pistää loma-anomus pitkälle viikonlopulle ja ottais lennot vaikka Bremeniin.
Kannattaa myös selvittää lentääkö mikään yhtiö Berliinistä/Hampurista Magdeburgiin ja mitä moinen maksaa.
Junalla pääsee ainakin. Berliinin päärautatieasemalta Magdeburgin asemalle maksaa n.20-30€ riippuen sesongista ja lipun ostoajankohdasta. http://www.bahn.com/i/view/GBR/en/index.shtml pääsee katselemaan lippujen hintoja ja vaikka ostamaan lipun etukäteen.
Junalla pääsee ainakin. Berliinin päärautatieasemalta Magdeburgin asemalle maksaa n.20-30€ riippuen sesongista ja lipun ostoajankohdasta. http://www.bahn.com/i/view/GBR/en/index.shtml pääsee katselemaan lippujen hintoja ja vaikka ostamaan lipun etukäteen.
Totta,ja ryhmälippu saattaa tulla vielä halvemmaksi.
Mites täältä Turun suunnilta mahtais olla porukkaa lähdössä mukaan ??
voitaisiin pitää asiaan liityvä kokoontuminen joku ilta mun luona.
Ne jotka täältä suunnalta olis ihan oikeesti lähdössä mukaan niin laittakaa vaikka mulle yv:tä tulemaan..
Olis kiva saada täältä isompi porukka lähtemään..
Astra F Gsi -92 (ex) Commodore 2.5 S -80 (ex) Astra G 1.8 16v Farmari -99 (ex) Vectra Station Wagon 2015 (ex)
Vectra GTS 3.2 V6 2003 (ex) Vectra GTS 2.8 V6 Turbo 2006 Calibra 2.0 16 v 1995 Manta B Gsi Irmscher 1985
Kyllä sitä ollaan mukana täältäkin,jos ei mitään maailmaa mullistavaa tapahdu ja yhtä kaveria yrittänyt kanssa houkutella/puhua mukaan sinne Onkos tuo ajankohta varmistunut vielä että se on tuolloin?