timppa666 kirjoitti:
Seuraavaksi olisi vuorossa uuden takavaimentimen hankinta...
Itse olen edelleen sen magnexin fatboy:n kannalla se on se 6"x4" ovaali mistä olenkin jo aikasemmin laittanut kuvan
Itsellä nykyään sellainen kiinni enkä tiedä suomessa toista keneltä löytyy kyseistä pönttöä
timppa666 kirjoitti:
Seuraavaksi olisi vuorossa uuden takavaimentimen hankinta...
Itse olen edelleen sen magnexin fatboy:n kannalla se on se 6"x4" ovaali mistä olenkin jo aikasemmin laittanut kuvan
Itsellä nykyään sellainen kiinni enkä tiedä suomessa toista keneltä löytyy kyseistä pönttöä
Joo oon nyt yrittänyt vvoc:ltä sellaista bongata, ja parilta kysellytkin sitä, mutta eivät ole osanneet sanoa mahtuuko vetokoukun kanssa Sulla ei tainnut vetokoukkua olla autossa?
timppa666 kirjoitti:
Joo oon nyt yrittänyt vvoc:ltä sellaista bongata, ja parilta kysellytkin sitä, mutta eivät ole osanneet sanoa mahtuuko vetokoukun kanssa Sulla ei tainnut vetokoukkua olla autossa?
Ei valitettavasti :S Pitää tänään vähän katsella mihin kohtaan se koukku tulee kiinni, että mahtusko se olemaan tuon kanssa
timppa666 kirjoitti:
Ei valitettavasti :S Pitää tänään vähän katsella mihin kohtaan se koukku tulee kiinni, että mahtusko se olemaan tuon kanssa
zaptori kirjoitti:Itellä näyttää melko pahasti siltä, että magnex ja koukku eivät sovi yhteen
Tulee pönttö sen verran lähelle runkopalkkia missä koukku kiinni.
Ok, kiitos kun tarkistit Pitänee katsella jotain toisen tyylistä sitten
Päivitellääs tänne lisää, eli etukallistuksen vakaajatangon korihelat vaihdoin perjantaina, powerflexit on nyt siellä ja huomaa kyllä eron entisiin Tänään kävi auto moniurahihnan (vai apulaitehihna nimelläkö tuo liikkuu) vaihdossa ja huoltamon mukaan oli aika viimeisiä hetkiä vaihtaa tuo Ei tosin ollut huoltokirjassa tietoa milloin oli viimeeksi vaihdettu, paljonhan tuolla voi ajella?
Nonnii päivitellään tännekkin kuulumisia nyt kun masennus on taas selätetty. 220 000km pamahti mittariin ja sen kunniaksi tuli taas vaihdettua nokka-akselinasentotunnistin. Vuoden päiväthän se edellinen kesti. Sunnuntaina meinasin heittää kesävanteet alle ja maanantaina hoitaa katsastuksen alta pois. Seuraavaksi huoltoina sitten öljyn ja suodattimen vaihtoa, sekä tietty mitä katsastuksessa löytyy... Jos vaikka sen takavaimentimen saisi tänä vuonna hommattua