Mistä sait ne matot?
Vecu cdx B2 v6 -01
-
irYobYetaMis
- OCF Yhteyshenkilö

Re: Vecu cdx B2 v6 -01
Siisti näköinen Vectra 
Mistä sait ne matot?
Mistä sait ne matot?
Vuoden foruumilainen 2017, 2018
Formulatietäjä 2014
Formulatietäjä 2014
Kaverilta ostin ku myi Vectransa pois. Ostaisin kans heti uudet jos löytyis...
Senator B C30se v.i.p/Senator B c30se/Omega A "Lotuslook" c30se/Omega 3000 c30se./Omega B2 M57(2.5dti)./Omega B2 M57(3.0dti).
millenium kirjoitti:Toi pleikkari tos kojelaudan päällä on navina/pelikoneena kun ei oo uusilla päivityksillä sitä cd:tä minkä toi auton oma navi tarvis. ja toinen tossa raitis suulakkeiden päällä on iha dvd/mp3 toistoa varte
Anteeksi mutta minun on nytte paljastettava tyhmyyteni ja tietämättömyyteni?
Pleikkari navina? En oo eläissään kuullu! Miten se niinku käytännössä tapahtuu?
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
B-Vectraan ei ole saanut ESP:tä.millenium kirjoitti: -Ajonvakautus ym..
Sii joo sen takia vähän niinku ostinki tuon psp paketin ku saa vaik. pelata (mitä ei vielä oo tullu tehtyä) sit sisään muistikortti nii menee musaa ja vaik joku leffaki. saa käytettyä lisänäyttönä. pääsee w-laniin esim huoltoasemilla saa facettaa aiva tyhmänä
. gps paketti+psp keskisellä 165€ oli sillon. Ja joo niin mäki luulin et ei oo mut mulla oli ennemmin -06 gts turbo ja siinä toki ajonvakautus nii tää pökkii melki samalla lailla ku yrittää esim. sivuluisuun. kaverin b1 2.5 v6 taas ei, siinä on vaa toi sutimisenesto joka kuulostaa siltä et kävis kutonen kolmella ku yrittää sudittaa,tää ei pätki moottoria sillälailla. täs on vissiin niinku joku hiukan kehittyneempi mut ei ihan kuitenkaan vastaa gts:ssän luiston estoa tiedä sit...
Ja löysin muuten saksasta ja jostain espanjanjasta yhet videot mis B2 vecussa on myös navit et totkai näitä on ei vaa montaa tuu vastaan...
Senator B C30se v.i.p/Senator B c30se/Omega A "Lotuslook" c30se/Omega 3000 c30se./Omega B2 M57(2.5dti)./Omega B2 M57(3.0dti).
Heh nyt vasta hoksasin (jos hoksasin:) et mitä tarkotit. toi serpa mikä vecun takana näkyy Ei oo se Musta minkä oon laitellut täysin. Se on yksi kolmesta rakkaasta raadosta joka on iha vakio kuntonen mätäläjä josta onnistuin viimmetalvena särkemään alapään laakerit leikkiessäni ja motti jäi oottaan remppaa. Auto taas menee joko osiksi tai ehkä joskus entisöintiin... Ja joo toki Aikalailla ulkona aiheesta_Jape_ kirjoitti:Siisti toi linkin takana oleva Senator.
Tarkotin tätä, että vähä miehekkäämpi laitos ku joku etuveto vectra.

Superdiileri.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Jaa.. totta! pääsit siis faceen niitä katteleen. Ne on kyl ihan tarkotuksella kaikki julkisia kuvia. ja siitäki tulee viä esittely.. mut siitä onki hieman enemmän tarinaa. Luulin et tarkotit tota vecun takana näkyvää serpaa.
Nooh niin! Nyt tuli jakoremppa tehtyä. oli siinä ekaa kertaa v-moottoria laitellessa hieman miettimistäki mut iha ok onnistu ku oli Ammattimies selostamas vieres. Laitoin samalla myös moniurahihnan ja hihnan kiristimen nyt pitäs sit vaihella tulpat vielä eli ei muutaku imusarjan purkuun...
Taas on tullut jotain tehtyä senator projektin ohella tällekkin. eli ne tulpat on vaiheltuja samalla kun piti musarjat purkaa niin puhdistin ne sisältä , päältä ja maalasin korin väriin.. sitten tuli poikittaistuki rosterinen laiteltua ja rosterinen korkeussäädettävä alusta sarja. sen jälkeen veikin auton nelipyörä suuntaukseen ja hyvältä kyl alusta tuntuu.. ja näyttää.
laitan kuvia kuhan kerkeen.
Kiinnostaisi nähdä kuvia tuosta poikkituesta. Porasit vissiin tolppien yläpäiden viereen ne kaksi reikää jolla tuo tanko tulee kiinni? Vähän paska viritys imo siihen ratkaisuun mikä monessa muussa autossa on että tuki tulee iskarin yläpään pultteihin kiinni.
BMW 320i "M3" E36 S50B30
En toki porannut mitää reikiä. ihan iskarin yläpäihin kummilautasten alle laitoin... ja otan kyl kuvia ku kerkee..
No nii! olisko kellään tiedossa ton väri näytön korjaajaa ym elektroniikka pajaa? kun rupes räpsymään. Pakkaskelillä ei vikaa mut heti kun lauhtuu niin värisee näyttö eli vaikuttais jostain huonolta kontaktilta jossain kohtaa... ihme vika.... 
Tämä vecu tuli myytyä eteenpäin tossa pariviikkoa sitte! Ei jäänyt autosta kun kehuja mieleen.
Yksi parhaista autoista ellei parhain mikä mulla on ollut. Ikinä mitään vikaaVaikka oli mulla neljä vuotta.
Auto vaikuttaa tätä nykyä kajaanin suunnalla.
Toivottavasti näkyy tapahtumissa ja pidetään hyvin...
Yksi parhaista autoista ellei parhain mikä mulla on ollut. Ikinä mitään vikaaVaikka oli mulla neljä vuotta.
Auto vaikuttaa tätä nykyä kajaanin suunnalla.
Toivottavasti näkyy tapahtumissa ja pidetään hyvin...