Ei vanhempien, vaan 60's & 70's osastolla... (Gulf69 kirjoitti:Oltua tuli, ja oma autoni myös näytillä vanhempien osastolla.
Harmi, ettei OCF:n osastolle oltu saatu päivystystä, vaikkakin teidän jäseniä meidän osatolla aktiivisesti istuikin...
Moni osastoilla käynyt luuli 60`s & 70`s Clubin olleen ainoa näytteilleasettaja, vaikka kerhoja kaksi olikin.
Ajoittainen päivystys oli, ei kokoaikaista, itse siinä ainakin yleisölle automalleista kerroin seisoskellen siinä OCF:n puolella suurimman osan siitä ajasta mitä näyttelyssä itse olin.
Siellä meni moni muukin samantapainen osasto sekaisin varmaan monilta, itselläni meni sekaisin Fiat Abarth-kerhon osasto ja se voittanut FLA Corse-kerhon osasto, jotka nekin olivat vierekkäin ja minusta ihan samanlaisia pikkufiiuja nissä oli molemmissa. Ja se Abarth-kerho taisi voittaa viime vuonna. Tuomarit tykkäävät pikkufiiuista?
Mutta hieno näyttely tosiaan, täytyy vieläkin hehkuttaa. Ja moni varmaan luuli tosiaan Opel-osastoja yhdeksi osastoksi.
Joillain kerhoilla oli siellä aika erikoinenkin päivystys, Taunuskerholla ainakin oli aika erikoinen, seinää vasten autojen takana istui juron näköisten tyyppien rivi istukselemassa sen näköisenä että "mitäs niitä meidän autoja tuijotatte, menkää pois" tuli mieleen niistä ilmeistä. Olisi voinut jutellakin jotain Taunuksista, kun itsellänikin ensimmäinen oma auto oli sellainen, mutta se ei ollut sen taunus-osaston toimintaperiaatteena että jutellaan yleisön kanssa...
Tosin ei tuokaan ollut yhtä kummallista kuin Tuning Car Showssa Helsingissä, missä jotkut näyttelleasettajat istuskelivat omissa autoissaan sisällä stereoita kuunnellen... näyttelyssä... ei näyttely ole mikään "cruising-ilta"