Millaisista korokkeista tarkalleen ottaen on kyse? Kovassti houkutttelisi focal k2 power sarja jonka upotus syvyydeksi ilmoitetaan 73mm. Tuo taitaa haaveeksi jäädä.ChiEf kirjoitti:Tuonne nakkasin pari kuvaa omata projektista -> https://picasaweb.google.com/1042143327 ... Asennukset
Kohteena siis Vectra -98 ja oviin asennettiin DLS MS6-sarja. Kontista vedettiin kaksi paria kaiutinpiuhoja jotta mahdollinen aktiivisetti olisi helppo kasata.
Oviin porattiin uudet reiät läpivienneille ja haitariputkea pitkin sinne menee muistaakseni 2x2,5mm2 piuhat. MS6:n midin upotussyvyys on 68mm ja ainakaan noilla muovisilla korokerenkailla ei paljoa syvempiä kannata alkaa laittamaan.
Erkkari, johdot ja kytkennät?
Re: Erkkari, johdot ja kytkennät?
Klikkaa ville alla olevaa linkkiä ja tee tuollaiset paikat mideille.
Astra H 07 Caravan Opc Line -->http://www.minunauto.com/auto/30283
Mulla on nuo ihan peruskorokkeet, muistaakseni EastAudiolta täältä ostin. Toki jos esim. MDF:stä tekee mieleiset niin ei Focalin asennuskaan pitäisi mahdoton homma olla.ville_ kirjoitti:Millaisista korokkeista tarkalleen ottaen on kyse? Kovassti houkutttelisi focal k2 power sarja jonka upotus syvyydeksi ilmoitetaan 73mm. Tuo taitaa haaveeksi jäädä.ChiEf kirjoitti:Tuonne nakkasin pari kuvaa omata projektista -> https://picasaweb.google.com/1042143327 ... Asennukset
Kohteena siis Vectra -98 ja oviin asennettiin DLS MS6-sarja. Kontista vedettiin kaksi paria kaiutinpiuhoja jotta mahdollinen aktiivisetti olisi helppo kasata.
Oviin porattiin uudet reiät läpivienneille ja haitariputkea pitkin sinne menee muistaakseni 2x2,5mm2 piuhat. MS6:n midin upotussyvyys on 68mm ja ainakaan noilla muovisilla korokerenkailla ei paljoa syvempiä kannata alkaa laittamaan.
Opel Monza 2.2E -86
Opel Kadett C 4D Sedan -79
Opel Astra 1.9 CDTi Wagon OPC Line AT6 -07
Opel Vectra 2.0 Turbo STW -05
Opel Kadett C 4D Sedan -79
Opel Astra 1.9 CDTi Wagon OPC Line AT6 -07
Opel Vectra 2.0 Turbo STW -05
Okei eli ilmeisesti kyseessä ihan noi aiv perus kaiutin adapterit... Toki vois ostella esim fanatic audiolta noita alumiinisa korotusrenkaita mutta siinäkin tulee sitten ovipahvi vastaan jossaivaiheessa ja sitä en halua lähteä modaamaan.
Kuinkahan paljon voi korottaa ennenkuin kaikatin ottaa siihen orggis "ritilään" kiini?
Kuinkahan paljon voi korottaa ennenkuin kaikatin ottaa siihen orggis "ritilään" kiini?
- Tero Äijälä
- 'Senator'

Itselleni pitäisi kans alkaa nykertää noita johdotuksia Corsaan, ei vaan kiinnostais. En ole koskaan tykännyt noista piuhahommista, olen monasti saannut muilutettua sen homman sille kenen autoon asennuksia olen tehnyt.
Lainaus``Kyllähän noihin kunnollisiin johtoihin rahaa alkaa menemään, itsellä maksoi melkein 80e pelkkä rca-johto´´
Mulla maksoi edelliseen autoon kaksi paria 1m rca-kaapelia 160e, 7vuotta sitten.
Lainaus``Kyllähän noihin kunnollisiin johtoihin rahaa alkaa menemään, itsellä maksoi melkein 80e pelkkä rca-johto´´
Mulla maksoi edelliseen autoon kaksi paria 1m rca-kaapelia 160e, 7vuotta sitten.
Opel Corsa c 1.2 16v -01