senator ei puhalla niin lämmintä kun pitäs??

Keskustelua ilmastoinnista ja lämmistyslaitteistosta sekä niihen liittyvistä ongelmista.
jon19
'Admiral'
'Admiral'

Re: senator ei puhalla niin lämmintä kun pitäs??

Viesti Kirjoittaja jon19 »

M0nza kirjoitti:Terve!

Täällä kanssa 3.0 Monza johon ei tule lämmintä lainkaan. Projekti on minulle uusi, ja siinä on paljon laitettavaa. Nyt on vaihdettu laturi ja huomenna vien peltisepälle, ainakin neljään kohtaan tulee lappua. Mutta tuo lämpö, puhallin pyörii, ja on siis ilmastoitu malli, mutta mistä löytyy tuo sähköinen kiertovesipumppu, ja mistä tietää että se toimii?

moro! se vika tuskin on siinä pumpussa.. mulla oli senussa kenno puoliks tukossa,ostin uuden niin kyllä tarkenee :D sen pumpun pitäs olla apparin lokasuojan kohilla paisarin alla.. laita virrat päälle ja niin sen pitäs lähtee pyörimään.kaikissa ei sitä pumppua ole..ei ollu mulla senussakaan.. -(z)-
-Opel Vectra 2.8 V6 turbo wagon -06 BSR (käyttis)
-Opel vectra 2.8 v6 turbo-07 by motest 270hv 470nm ex
-opel calibra 4x4 turbo-94 ex
-Opel omega mv6 steinmetz-96 ex
Simo
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Simo »

Ei Monzassa ole sitä pumppua ellei jälkeenpäin lisätty. Vesi kiertää kennossa ihan moottorin vesipumpun voimin.
B Ascona '80 ja E Rekord '83
M0nza
'Agila'

Viesti Kirjoittaja M0nza »

Ok, pitää sitten tutkia tarkemmin, miksei lämppärin hana aukee. Sitähän ohjataan jotenkin alipaine ohjatulla vipstaakilla, ainakin kuuluu pieni suhaus joka kerta kun kääntelee eri kohtiin.
Mutta missään asennossa ei puhalla lämmintä! : (
Monza30A-85
Vastaa Viestiin