Vectra b2 erillisarjan diskanttien kanssa ongelma

Kaikki autohifiin liityvät asiat.
Soittimet, kaiuttimet, vahvistimet, johtosarjat, jne...
DeanB
'Kadett'
'Kadett'

Re: Vectra b2 erillisarjan diskanttien kanssa ongelma

Viesti Kirjoittaja DeanB »

Eivät ainakaan tietääkseni kärsineet, vaikka pari viikkoa olivat kiinni ilman jakosuotimia. No jos käytetään vertailukohtana vectra B2:n alkuperäisiä kauittimia, DLS:t kuulostaa taivaallisilta :D Todella hyvä erillisarja, ei mitään pahaa sanottavaa. Puhdas ääni, erinomainen basso ja jopa noi diskantit, joita olen kuullut haukuttavan halpisdiskanteiksi, suoriutuu mainiosti.
tatska_87
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja tatska_87 »

ChiEf kirjoitti:Tuolla tavalla saat kyllä diskantit poltettua alta aikayksikön. Ehdottomasti ne jakosuotimet paikalleen, tai jos aktiivisena ajaa niin soittimelta/vahvarista suotimia päälle. Itse näpertelin B Vectraan viime kesänä piuhat oviin, ovet irti ja poralla reikää pilariin ja oveen. Piuhat kurttuputken sisään ja läpivientikumien kautta pujotus, hyvin on toiminut tähän asti.

Kuva

Tuossa vielä kuva valmiista toteutuksesta.

mitenkäs tuo putki toimii talvella...? että meneekö rikki pakkasella..?
Kyllä perus sääntö on että:"Kopioi ja tee vielä parempi"
|vectraman|
OCF Member 2021

Viesti Kirjoittaja |vectraman| »

En mä ainakaan usko, että toi ihan heti hajoo vaikka olisikin sellaista muovia mitä tuon kuvittelen olevan. Jos taas kumia niin ei varmasti hajoa :) Jos ei halua reikiä porailla niin onnistuu ne roikat vetää tuon alkuperäisen liittimenkin lävitse, on vielä kliininmpi ratkaisu :wink:
tatska_87
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja tatska_87 »

joo viime kesänä tein sen et vedin tonne kumi jutun sisään ja siit liittimen vierest pihalle ja sielt takaa piiloon et ei näy... mut täytyy tähän seuraavaan tehä tolleen....
Kyllä perus sääntö on että:"Kopioi ja tee vielä parempi"
Vastaa Viestiin