C Coupe kadett -77
Re: C Coupe kadett -77
erittäin nätti peli
tekis mieli ostaa veljeltä pois coupe kadetti pois, varsinkii ku nyt näki tämän 
Hienossa kunnossa oleva Coupé.
Taakse vielä roiskeläpät, näyttää jotenkin alastomalta ilman... 
näillä mennään...
- Insignia B Sports Tourer 1,6T 2020 -
- Kadett C Coupé 1200S 1976 -
- Astra G Cabriolet 2,2 Bertone 90 years 2004 -
- Vivaro 1,6 Biturbo Sportive 2016 -
Jaku kirjoitti:Hienossa kunnossa oleva Coupé.Taakse vielä roiskeläpät, näyttää jotenkin alastomalta ilman...
Mä taas otin ne pois kun näyttivät omasta mielestä hieman hölmöille.

No joo, samanlaiset ne kyllä pitäis olla... 
näillä mennään...
On se kyllä nätti. Itsekin katselin niissä myyntikuvissa, että olisi ollut punainen, mutta saman värinen on kuin oma sedan.
Nätti C-Kadetti kaikin puolin, ei voi kun kehua. Ja on kyllä ehkä sopivimpia värejä tuo oranssi C-Kadettiin. Projekti-sedanissani on sama väri, pitää vain maalata kokonaan uudelleen.
Ei mantakaan ruma ole...
Ei mantakaan ruma ole...
Old RWD Opels <3
Kyllä Puten kalustoa kelpaa katsella, tämä(kin) miellyttää minun silmää erittäin paljon.
En ole aiemmin tuollaista kuosia
:lin penkeissä nähnyt, mutta sopii todella hienosti. Ja ATS-vanteet!
Minustakin tuo väri sopii erittäin hienosti, niin Kadetteihin kuin muihinkin ko. aikakauden kulkupeleihin. Tämä pussihousuus alkaa nakertamaan myös minua hyvinkin vahvasti. Kovasti on kulkinetta tullut etsittyä pilke silmäkulmassa, Riihimäelle matkanneesta citystä hieman myöhästyin, mutta odotellaan....
BTW: Eikös museoidussa C-Kadetissa saa pitää ihan museokatsastushengen mukaisesti ATS-vanteita, mutta ei esim. B-Kadetissa jossa niitäei valinnaisena ole ollut?
En ole aiemmin tuollaista kuosia
Minustakin tuo väri sopii erittäin hienosti, niin Kadetteihin kuin muihinkin ko. aikakauden kulkupeleihin. Tämä pussihousuus alkaa nakertamaan myös minua hyvinkin vahvasti. Kovasti on kulkinetta tullut etsittyä pilke silmäkulmassa, Riihimäelle matkanneesta citystä hieman myöhästyin, mutta odotellaan....
BTW: Eikös museoidussa C-Kadetissa saa pitää ihan museokatsastushengen mukaisesti ATS-vanteita, mutta ei esim. B-Kadetissa jossa niitäei valinnaisena ole ollut?
Opel Manta B R6 "i300"
Opel Manta B 2.4 "i400"
Opel Manta B 2.4 "i400"
Olet ihan oikeassa noiden vanteiden suhteen.
mikkis kirjoitti:Kyllä Puten kalustoa kelpaa katsella, tämä(kin) miellyttää minun silmää erittäin paljon.![]()
En ole aiemmin tuollaista kuosia:lin penkeissä nähnyt, mutta sopii todella hienosti. Ja ATS-vanteet!
![]()
Kiitoksia!
Tämän esitteen cityssä samanlaiset kuin minulla.
http://www.kadett.icsnetworks.at/prospe ... d01-05.jpg
Ja myös gt/e black magic mantassa näyttäis olevan samat "ruudukot".
http://arneaux.com/cars/Opel/MantaA_Black_magic.jpg
Tosiaan joidenkin pussihousujen mielestä ei sais tuollaisiakaan vanteita olla.
No oli miten oli saavat nyt ainakin toistaiseksi olla kadetin alla.
Pitäisi vaan mantaan löytää sitten tilalle toiset vanteet. Kentie joskus tulevaisuudessa esim. bbs rs tai rm 15".
Aikansa lisä ja tarvikevarusteita saa olla.
Yhdessä Cityssä näin tuollaset keltaset ruutupenkit. Ja Chevetessä vastaavat harmaalla kuviolla.
Yhdessä Cityssä näin tuollaset keltaset ruutupenkit. Ja Chevetessä vastaavat harmaalla kuviolla.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)