ihan paikallisesta varaosamyymälästä ,melkein joka paikassa ton kw variante 1 inox hinta on 959€ ,joku saksalainen pulju myi hintaan 882€ + 50€ kulut suomeen,mun tapauksessa ei kannattanu tilata sieltä ku sain muutaman euron halvemmalla ton setin täältä,ebaystä katoin h&r säädettävää niin hinnat oli 900€-1100€
jahas,oisko tosiaan tästä?kumma et on menty myymään,ois laittanu vaik talvivanteiks ennemmin,nyt oli vaan ruosteiset peltivanteet no saipahan syyn tilailla isompaa alle vaik nuo orkkisvanteet sopii kyl pirun hyvin zafiran alle
löytyisköhän mistään steinmetzin kangasmattosarjaa,ku ei ollu minkäänlaisia,ei viittis ostaa mitään liekkikuvioilla olevia ,kaukalomalliset kumi/muovimatot ostin talveksi
TS72 kirjoitti:löytyisköhän mistään steinmetzin kangasmattosarjaa,ku ei ollu minkäänlaisia,ei viittis ostaa mitään liekkikuvioilla olevia ,kaukalomalliset kumi/muovimatot ostin talveksi
suomessa ainaski noitten myyjät on niin köyhiä, että tarttevat kauheita summia noista "merkki"matoista.
härrehelvetti ei ne iha halpoja oo sitäkään kautta.. ja loppujen lopuks noi matot maksaa sen 30 euroo ja toi jälkeenpäin ommeltu steinmetzin merkki sen 100..
melkeen ite hakisin vaikka ihan opel-matot tai sitten motonet-matot ja käyttäisin jossain brodeerausfirmassa laittamassa ton logon niihin.
paljonko näis on paineet ahtaessa?käväsin opelilla asentajan kanssa ajelulla ja laite(tec tai mikä helvata onkaan ) kiinni autossa ja se näytti korkeimmat paineet jossain 190kpa?nyt ei tullu sitä moottoriohjauksen vikavaloa kuitenkaan...katotaan jos ens viikolla sais aikaseks penkitysaikaa hommata...sitä ennen ahtopainemittari paikalleen
ei oo alustaa viel,meni tehdastoimitukseen eipä kuulemma oo ainakaan uspartsin kautta tullu variante1 zafiraan ennen jos vaik ens viikolla sais alustan ja uudet vanteet alle ,kuvaa laittelen kyl sit...mites muilla opc zafiroilla on ollu keskikulutus?mulla nyt enemmän ollu kaupunki ajoa niin 11.2l/100km
Minulla musta opc Zafira vm. -03 Keskikulutus pääkaupunkiseudulla yleisesti 10,2-10,5 ja maantiellä alin ollut 7,4 keskinopeudella 85km/h. Tänään oli 8,2 kun tulimme mökiltä. Osien saanti välillä melkoista etsimistä tai ainakin tilaus tavaraa. Nytkin odottelen jarrupaloja jo neljättä viikkoa.(tosin EBC Yellow stuff). Muuten mukava vehje ja hyvä ajaa ja mustana huomaamaton...