GM OPEL (oli:OPEL MAGNALLE? (oli: OPEL Fiatille?))
Re: OPEL Fiatille?
Ja eikös nuo Bertonen korittamat Astrat ole tehty Torinossa ihan siin fiatin vieres (melkein hiivatteja siis
)... Kaverikin kutsuu mun autoani nimellä "saksalais-italialainen sillipurkki"... 
Opel - miehille jotka eivät tarvitse jatketta...
---Viitanen Racing---
---Pussihousu Fan Club---
---Viitanen Racing---
---Pussihousu Fan Club---
Eipä allekirjoittaneella ole pahaa sanottavaa Fiatista, nimimerkillä kolme Fiatia omistanut.
Nykyinen Opel Insignia 1,4t -12
EX -04 BMW 520i, EX -07 Vectra C2 wagon 1,8 OPC line, -04 Vectra C 1,8 ,EX -00 Astra G wagon 1,8 ,EX -99 Astra G sedan 1,6
EX -04 BMW 520i, EX -07 Vectra C2 wagon 1,8 OPC line, -04 Vectra C 1,8 ,EX -00 Astra G wagon 1,8 ,EX -99 Astra G sedan 1,6
Kyllä nyt alkaa porukalle Fiatit kelpaamaan 
Ihme, ettei kukaan ole vielä lyönyt Ferrari-korttia pöytään
Ihme, ettei kukaan ole vielä lyönyt Ferrari-korttia pöytään
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Itse olen sitä mieltä että jos opelin siirtyminen fiat:in omistukseen "pelastaa" opelin, niin olkoon niin. 
1.3OHC -81 / X20XEV -98
I know i dont know the right way..
I know i dont know the right way..
Niin, vaihtoehtoinahan voisivat hyvinkin olla intialaiset tai kiinalaiset sijoittajat. Totta kai parhaalta tuntuisi itsenäinen Opel mutta se ei taida olla mitenkään realistinen vaihtoehto. Kyllä tässä tilanteessa mikä tahansa perinteinen eurooppalainen autotehdas tuntuu hyvältä omistajalta.NOesc kirjoitti:Itse olen sitä mieltä että jos opelin siirtyminen fiat:in omistukseen "pelastaa" opelin, niin olkoon niin.
ooppeli kato tulis fiiatille paikkaamaan maseratin jättämää aukkoa 
:J:J kirjoitti:ooppeli kato tulis fiiatille paikkaamaan maseratin jättämää aukkoa
Nykyinen Opel Insignia 1,4t -12
Sittenhän calibra olis melkeen sukua ferrarilleTJT kirjoitti: Ihme, ettei kukaan ole vielä lyönyt Ferrari-korttia pöytään
Ehkä vielä joskus....
Itse olen miettinyt, että laittaisi Valmetin lätkät omaan calibraan.calluman kirjoitti:Sittenhän calibra olis melkeen sukua ferrarilleTJT kirjoitti: Ihme, ettei kukaan ole vielä lyönyt Ferrari-korttia pöytään![]()
Onhan se sentään Uudenkaupungin tehtaalla tehty
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
No onhan noissa Torinossa tehdyissä Astroissakin Bertone-lätkiä kyljissä... niin tokihan samalla logiikalla Valmet-logo Calibraan sopii jos Ukissa tehty. Harmi kun omaan Calsuun ei voi liimata kuin Opelin logoja kun se on tehty Opelin omassa tehtaassa (no silti siinä on Holdenin logo...TJT kirjoitti:Itse olen miettinyt, että laittaisi Valmetin lätkät omaan calibraan.calluman kirjoitti:Sittenhän calibra olis melkeen sukua ferrarilleTJT kirjoitti: Ihme, ettei kukaan ole vielä lyönyt Ferrari-korttia pöytään![]()
Onhan se sentään Uudenkaupungin tehtaalla tehty
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Mihin nyt liittoudutaan?
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkom ... id=1680418
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkom ... id=1680418
Opel Vectra B CD 2.0 1997 Farkku (X20XEV)
Opel Corsa A 1.2s 1988
Opel Corsa A 1.2s 1988
Magnahan on hesarin mukaan opelin ostamassa... vaikka eihän mikään estäis Fiiaattia hommaamasta osaa sysleristä ja Opelia siihe viel kylkiäiseks.
Reilulla 6 miljoonan (voi mennä yli seitsemänkin) olisi Fiat sen kokoinen että sillä olisi mahdollisuuksia jäädä henkiin ja se olisi vahva Pohjoisamerikassa sekä etelä- ja pohjoiseuroopassa.:J:J kirjoitti:Magnahan on hesarin mukaan opelin ostamassa... vaikka eihän mikään estäis Fiiaattia hommaamasta osaa sysleristä ja Opelia siihe viel kylkiäiseks.
Mersu otti isot tappiot Chryslerin kanssa, Fiat taida ei taida siinä onnistua...
j.h
Fiat tosissaan fuusioitumassa suuryritykseksi:
http://www.hs.fi/talous/artikkeli/Fiati ... 5245678685
http://www.hs.fi/talous/artikkeli/Fiati ... 5245678685
Ja sitten kun aletaan etsimään niitä synergia etuja, niin mitkä koneet kammetaan Opelin nokalle? Toistaiseksi Opelilla ei ole pikku turboja tuotannossa. Voipi olla niin, että moottorit tulee Fiatilta. Se on minun mielestäni sitten Opelin tarun loppu. Ei se merkki keulalla autoa tee.