Opel huollot

Keskustelua Opeleista
SorsaB
'Senator'
'Senator'

Re: Opel huollot

Viesti Kirjoittaja SorsaB »

Realsanta kirjoitti:sepä on hienoa et on posoreita =d kun mä oon aina maksanut noista tarroista jotka liimataan autoon :banghead:
Tästä tuli mieleen se Kummelin juttu miten määritellään sponsorointi

- "Sponsorointi on eräänlaista nykyaikaista markkinointia jossa urheilija tai joku muu hankkii tarroja tai kangasmerkkejä"
- "Älä nyt vaan väitä, että sä oot antanu laittaa ilmaseks nää tarrat tähän autoon"
- "En, kyllä mä niistä maksoin"

:lollis:
leoaho
'Agila'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja leoaho »

minusta jotkut edut ei tarvitse olla samat. nyt kun olen saanut sponsori etuja , niin nautin niistä koska olen sen ansainnut. olen karting teamissa ja siinä jäänyt sposori eduissa paitsi. nyt pidän oman puoleni tällä kertaa.
olen viime vuoden tomitsija esp.uassa 2008 ja vihdissä tuli karting sm julkkis. kuvani on myös fotohana sivulla.
tosin tomitsija palkintoa en hakenut koska ei huvittanut.
hyvää kseän odotusta kaikille..
:worship: :worship:
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Leo Aho
Opel Astra Sponsor by MAGNEETTI
V.2008[/b]
tursas
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja tursas »

leoaho kirjoitti:magneetti on meillä sponsorina eli meidän perheellä. opeli on hyvä auto ja hyvä ajaa.
ja on pienikulutuksinen.
ja meidän opelissa on isot magneetin tarrat yksinoikeudella. tarroja näkee vain yleensä magneetin henkilökunnan autoissa , mutta kun on tuttuja autoliikkeessä , saa etuja. huolloista , varaosista ja lisävarusteista. lahjaksi saimme navigaattorin.. magneetti vetää puoleensa..

t.leo / espoo
:yawn: Opel kirjoitetaan isolla ja jos sitä taivutetaan, niin se on sitten Ooppeli ja pisteen jälkeen välilyönti ja iso kirjain....
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Eli tämän topicin ainoa tarkoitus oli tulla paukuttelemaan henkseleitä kun saa magneetista etuja?

Pitäisikö minunkin alkaa sitten leveilemään, että itse en maksa duuniautosta senttiäkään, vaan firma maksaa bensat, huollot, pesut, lasinpesunesteet, vakuutukset jne?

On mullakin "sponsoritarrat" auton kyljissä ja varmasti isommat ;)
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
telwin
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja telwin »

Keskustelun taso on sellainen että laitetaan :lukko:
Lukittu