Jäsenmaksu 2009 sekä informaatiota tulevasta...

Keskustelua tapahtumista sekä OCF:stä
-JPA-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Re: Jäsenmaksu 2009 sekä informaatiota tulevasta...

Viesti Kirjoittaja -JPA- »

Kuinkas mun tilanne, että ehtiikö tuohon seuraavaan erään? Laitoin myös tuon viestin kun olin maksanut liittymismaksun. Eli siis en ollu vielä jäsen, tai vieläkään, mutta... Oliko tarpeeksi sekavasti artikuloitu? :)
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka...
www.samatsukat.fi
an-racing
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja an-racing »

an-racing kirjoitti:13 tammikuuta maksettu liittymis- ja jäsenmaksu eikä vieläkään ole kuulunut mitään,mailia laitoin tuohon administrator@ocf.fi sekä tuohon julkaisuvastaava@ocf.fi ja minkäänlaista vastausta ei ole kuulunut eikä oikeuksia tullut,missäköhän vika vai olenko muka liian hätäinen (kohta jo kuukausi kulunut :D )????
Eipä ole vieläkään oikeuksia tullut,mikä kestää??
Opel Astra Sport tourer 2016
Opel Astra Twin top 2007
-JPA-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

an-racing kirjoitti:
an-racing kirjoitti:13 tammikuuta maksettu liittymis- ja jäsenmaksu eikä vieläkään ole kuulunut mitään,mailia laitoin tuohon administrator@ocf.fi sekä tuohon julkaisuvastaava@ocf.fi ja minkäänlaista vastausta ei ole kuulunut eikä oikeuksia tullut,missäköhän vika vai olenko muka liian hätäinen (kohta jo kuukausi kulunut :D )????
Kyllä se siittä vielä. Mullakin odotus päällä. Maltti on valttia.
www.samatsukat.fi
J.Toivanen
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja J.Toivanen »

an-racing kirjoitti:
tuo kestää sen takia kun arilla on ollut pikkasen kiirettä Yt neuvottelujen kanssa, nokiasiemenss:llä. Oottakaa, kyllä heti oikeudet ym tulee kun töiltään ari kerkeää.
Saab 9-5 2.0T Linear Pro 2006
EVO-500
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja EVO-500 »

Mitäs muutaman ihmisen oikeuksian laittamisesta, mutta nyt kaikesta huolimatta vaikka jäsenmaksujen ohjeistus YRITETTIIN tehdä mahdollisimman yksinkertaiseksi niin kymmenet ja taas kymmenet ihmiset ovat menneet kuitenkin maksamaan eräpäivän jälkeen tuon 25€ kerhon tilille juuri niin, kun ohjeistuksessa kiellettiin ja nyt joudumme käymään jokaisen maksusuorituksen erikseen uudelleen läpi ja selvittämään, että kenen jäsenmaksu on ok vuodelle 2009 ja kenen ei... Ei voi, kuin ihmetellä, miten ihmiset eivät viitsi noudattaa ohjeita...
Nyt jokaisen jäsenen, joka on maksanut tuon 25€ perjantain 13.02 jälkeen niin kannattaa katsoa itseään peiliin ja kysyä, että missä meni vikaan...

Kerhoterveisin:K.Vilen/OCF Secretary
OneLovE
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja OneLovE »

itsehän maksoin 6.2 ja Eipä ole vieläkään oikeuksia tullut
Se mitä ei ole, se tehdään jos ei osata, niin harjotellaan
-JPA-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Ootellaan vaan. Kuulemma vähän troublea.
www.samatsukat.fi
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

Nyt on laitettu oikeudet niille, joilta olen saanut ilmoittautumisviestin tarvittavilla tiedoilla ja joiden tiedot ovat löytyneet jäsenrekisteristä. Olen ollut tässä vähän kahden koneen loukussa, eli nuo kerhomailit ovat eri pc:llä kuin millä noita oikeuksia laittelen, no usb-tikulla tekstitiedostona ne sain nyt siirrettyä edes jotenkin. Homman ongelmat ovat siis täällä minun päässä, kun tuli käyttöön uusi työ-pc, jolla en kuitenkaan pääse kerhon maileja lukemaan suoraan sekä todella paljon kiirettä muutenkin muissa hommissa.

Pahoittelut joillekin pitkästäkin odottelusta.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
nikkari_83
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja nikkari_83 »

koskakohan tuo 1/2009 kerholehti ja jäsenkortti mahtaa tulla??
exät alkaen 2009 : a omega 2.0i -90 , ascona c -86 1.8i , corsa a 1.4l -87 , gsi kadett -88 , F-astra 1.6i -92 , e kadett 1.4i -90 , sedan. F Astra 2.0 16v -97 , F-astra 1.6l i 8v -95.F-Astra 1.6,16-v,96-.vectra b -97,2.0i 16v.Astra 1.6,16v,-96.
Timonen
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja Timonen »

nikkari_83 kirjoitti:koskakohan tuo 1/2009 kerholehti ja jäsenkortti mahtaa tulla??
EVO-500 kirjoitti:
NecroRMK kirjoitti:millonkohan tuo lehti ja jäsenkortti saapuu. t. lauri lämsä

Ennen kesää & OCF:n kevätkokousta.

Kerhoterveisin:K.Vilen/OCF Secretary
Tuommoinen vastaus löytyi ihan samaan kysymykseen Jäsentiedote-puolelta.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)

Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Waunu
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Waunu »

ata kirjoitti:Nyt on laitettu oikeudet niille, joilta olen saanut ilmoittautumisviestin tarvittavilla tiedoilla ja joiden tiedot ovat löytyneet jäsenrekisteristä. Olen ollut tässä vähän kahden koneen loukussa, eli nuo kerhomailit ovat eri pc:llä kuin millä noita oikeuksia laittelen, no usb-tikulla tekstitiedostona ne sain nyt siirrettyä edes jotenkin. Homman ongelmat ovat siis täällä minun päässä, kun tuli käyttöön uusi työ-pc, jolla en kuitenkaan pääse kerhon maileja lukemaan suoraan sekä todella paljon kiirettä muutenkin muissa hommissa.

Pahoittelut joillekin pitkästäkin odottelusta.
Kovasti oikeuksia minäkin odottelen tänne foorumille, mailia olen kyllä pistänyt jo muutamaan otteeseen mutta vastausta ei ole kuulunut...(julkaisuvastaavalle). Ehkäpä ne sieltä vielä pompsahtaapi, jatkan kiltisti odottelua. :roll:
Suoraa huutoa 3000 24v
Themazgu
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja Themazgu »

tässä itsekin olen laskua kuukaudenpäivät odotellut, muttei mitään ole kuulunut.
_Jape_
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja _Jape_ »

hmm :hammer:
Superdiileri.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Waunu
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Waunu »

Nyt olis sitte odoteltu yli kaksi kuukautta. Mikäs sielä pojilla nyt näin pahasti kusseepi? :director:
Suoraa huutoa 3000 24v
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

Itse odottelen päivitystä jäsenrekisteriin sihteeriltä, joka on varmaan aika kiireinen myös. Monen (tai siis kaikkien joilla ei vielä ole oikeuksia) pääsy jäsenpuolelle on siitä kiinni, ettei tietoja löydy jäsenrekiseteristä vielä, sitä kun ei Kekekään päivitä ihan reaaliaikaisesti. Minä taas luotan siitä rekisteristä tarkistuksen jälkeen vasta että uusi jäsen on myös maksanut jäsenmaksunsa, aika suuri määrä nimittäin on sellaisia jotka pyytävät jäsenoikeuksia vaikkeivat ole maksaneet, siitä johtuu se valitettava viive ettei voi suoraan luottaa pelkkään uuden jäsenen omaan ilmoitukseen, kun niitä "jäsenoikeuksien yrittäjiä" jotka eivät ole maksaneet on niin paljon.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Vastaa Viestiin