Manta B GTE 3000 -82 C30NE->S50B30 !!! POISTAKAA!!!!
onnittelut oikean moottorin valinnasta. itse olisin päätynyt noilla lapuilla samaan pakettiin, hinta/hp - suhde erittäin kohdallaan.
pikkuisen varmaan joutunet vuosikatsastuksen yhteydessä hieman ynnäilemään katsurin kanssa mutta koita saada leima tuoreeksi uudella kattilalla.
muistapa pyyhkiä myös rek-ottteesta tuo korinro, ei tule shittiä sen perusteella..
pikkuisen varmaan joutunet vuosikatsastuksen yhteydessä hieman ynnäilemään katsurin kanssa mutta koita saada leima tuoreeksi uudella kattilalla.
muistapa pyyhkiä myös rek-ottteesta tuo korinro, ei tule shittiä sen perusteella..
bmw e70 3.0d 300/700
jetta mk6 1.2tsi 140/220
jetta mk6 1.2tsi 140/220
- mantagte3000
- 'Admiral'

- Viesti:
Kannattanee ensin selvitellä konttorilta, niiden papereista kun saattaa löytyä lisätietoa. Kaikkea eivät ole otteeseen kirjoittaneet.
Itsellä yhdet "prosentittomat" ooppelin paperit, niitä kun sitten selviteltiin niin löytyi muutoksesta tietoa ja mukavat 44%
Mutta jos meinaat konetta vaihtaa niin hylkää ny noi ooppelit moottorit, antaa jokkismiesten ajaa niillä

Itsellä yhdet "prosentittomat" ooppelin paperit, niitä kun sitten selviteltiin niin löytyi muutoksesta tietoa ja mukavat 44%
Mutta jos meinaat konetta vaihtaa niin hylkää ny noi ooppelit moottorit, antaa jokkismiesten ajaa niillä
- mantagte3000
- 'Admiral'

- Viesti:
- mantagte3000
- 'Admiral'

- Viesti:
- mantagte3000
- 'Admiral'

- Viesti:
No, se pitää sitten vaan laittaa vieras voimanlähde Mantaan. Oishan noita aihioita löytyny suoraan oikeelta aikakaudeltakin, mutta tietty jokainen ropaa miten huvittaa.
Itse olen vaan sitä mieltä, että Mantaan kuuluu Cih, joko 4 taikka sitten 6 mukisena. Onhan se XE:kin ihan mukava tapaus, mutta.....
Hienostihan siitä cihistä saa voimaa. Ja ihan jopa vaparinakin, moni ei vaan oo koittanu tarpeeks, on ehkä luovuttanut koska ei oo niitä helpoimpia aihioita.
Itse olen vaan sitä mieltä, että Mantaan kuuluu Cih, joko 4 taikka sitten 6 mukisena. Onhan se XE:kin ihan mukava tapaus, mutta.....
Hienostihan siitä cihistä saa voimaa. Ja ihan jopa vaparinakin, moni ei vaan oo koittanu tarpeeks, on ehkä luovuttanut koska ei oo niitä helpoimpia aihioita.
- mantagte3000
- 'Admiral'

- Viesti:
- mantagte3000
- 'Admiral'

- Viesti: