Maalivaurio..

Keskustelua Opeleista
Zerby
'Agila'

Viesti Kirjoittaja Zerby »

Selvä, itse päätin nyt että 200€ pyydän suoraa korvausta, parasta hänelle jo muille jos suostuu niin ei tarvitse vakuutusyhtöön mennä kitumaan.
harza
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja harza »

Jaa oven maalauttaa siis 200-300€ mutta lokarin maalaus maksaa jopa 600-700€, viitaten tuohon toiseen maalaus keskusteluun. :D Sori ot...

Sitten asiaan, vaikka vahinko tympäseekin, niin kannattaneeko tuosta nyt kaverilta olla 200€ vailla? Sanot sille että tarjoaa illan baarissa, ja sillä siisti. Peset ja vahaat sen autos, niin sitä naarmua ei juuri edes huomaa. Vanhassa käyttöautossa niitä jälkiä vaan tuppaa olemaan.
-Opel Omega Evo-500
-Opel Rekord c -71
http://www.kerasenautomaalaamo.fi
Zerby
'Agila'

Viesti Kirjoittaja Zerby »

harza kirjoitti: Sitten asiaan, vaikka vahinko tympäseekin, niin kannattaneeko tuosta nyt kaverilta olla 200€ vailla? Sanot sille että tarjoaa illan baarissa, ja sillä siisti. Peset ja vahaat sen autos, niin sitä naarmua ei juuri edes huomaa. Vanhassa käyttöautossa niitä jälkiä vaan tuppaa olemaan.
Ymmärrän, ja arvasinkin että otetaan tämä pointti esiin... Et vaan tiedä koko juttua, ja asia olisi ollut täysin toinen jos kaveri olisi ollut edes pahoillaan teostaan. Kuten sanoin, kaveri ei ole edes pyytänyt anteeksi.
Megaman
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Megaman »

Juu,kyllähän siitä korvaus kannattaa ottaa.Ehkä se "kaveri" siitä ottaisi sitten jotain edes opikseen.
200 € pyytää ja ainakin 150 € ottaa... :)
Omega A & B...Peugeot 407 Coupe', 206, Peugeot Boxer , C2 VTS, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309, Bombardier Quest 500...Knaus Eifelland...etc...jne...
advance
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja advance »

Taidat itsekkin aika "pelle" olla jos olet myllytykseen tai maalaukseen viemässä parin satasen autoa jonka olet vielä myöntänytkin huonomaaliseksi, eikö näitä muualla voi selvittää kun ocf foorumilla :lol: :lol: . Jos itse olisin se kaverisi niin ennemmin ostasin satasella sen autosi, kun maksasin jostakin pikku jäljestä 200e. Ei kannata kavereilla kaikkia koittaa maksattaa, voi olla että ei kohta ole kavereita. Aivan sen 1985 asconan ja 2006 lexuksen maalaustyö maksaa saman verran, mutta...
Riisikippo
Minut on bannattu!

Viesti Kirjoittaja Riisikippo »

itekki olen itsekseni miettiny että en kyll häpeis pyytää jostain '91 kadetin pienestä viirusta missä maalipinta on muutenkin jo HEIKOSSA HAPESSA, kuten itse mainitsit 200euroa.. :lollis:
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Riisikippo kirjoitti:itekki olen itsekseni miettiny että en kyll häpeis pyytää jostain '91 kadetin pienestä viirusta missä maalipinta on muutenkin jo HEIKOSSA HAPESSA, kuten itse mainitsit 200euroa.. :lollis:
Ja mun mielestä sillä ei ole mitään väliä vaikka heikossa hapessa olisikin.
Jos joku oman auton kylkeen ylimääräistä jälkeä tekee, niin saa luvan maksaakkin.

Ei se riisikipon kivikkikään varmana ole kovin huippukunnossa pelleiltään, joten et voi väittää etteikö vituttaisi jos joku siihen ylimääräistä naarmua tekisi...
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Riisikippo
Minut on bannattu!

Viesti Kirjoittaja Riisikippo »

^^ ei ole ei.. menee osiks heinäkuun alussa.. :lollis: mutta jos pelleiltään on jo heikossa hapessa niin miks sitä yhtä osaa pitäs lähtee korjuuttaa ja tehdä siitä kuin uusi? :lollis: sekös se vasta hienoo on.. :lol:
Vastaa Viestiin