Laitetaan nyt tähän topikkiin tämäkin bongaus.. Eli vihreä b vectra, klubin tarra etulasissa, rekkari APZ-986 bongattu Lahdessa Renkomäen ABC:llä. Kuka tunnustaa?
Voisi melkein tehdä oman topikin bongatuille klubin autoille...?
Kenen sininen farkku B-Omega Vauxhallin merkillä
Tää viestihän on ihan väärässä paikassa..maritus kirjoitti:Laitetaan nyt tähän topikkiin tämäkin bongaus.. Eli vihreä b vectra, klubin tarra etulasissa, rekkari APZ-986 bongattu Lahdessa Renkomäen ABC:llä. Kuka tunnustaa?
Anyway. Toi on mun isoveljen ent. veccu joka myyty 2008 puolella... Se oon ollu joko minä tai broidi ku lainailin sitä välillä (2.5 v6)

-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
maritus kirjoitti:Laitetaan nyt tähän topikkiin tämäkin bongaus.. Eli vihreä b vectra, klubin tarra etulasissa, rekkari APZ-986 bongattu Lahdessa Renkomäen ABC:llä. Kuka tunnustaa?
ei, oma mielipide on tähänkin topiciin että aivan turha, ois luullu että lurttinen ois laittanu "bongauksensa" jonnekkin topiciin...
mut voishan sitä tehä vaikka:
kenet julkkiksen bongasit
millasen koiran bongasit tänään
harrastatko lintubongausta? ym ym..
mut tää on mun mielipide...
Lähinnä tarkoitin tuon topikin idealla sitä mihin voisi juuri laittaa noita "kenen klubin tarroilla varustettu calibra oli paikassa x". Nyt ne kuitenkin menee aika sujuvasti tuolla Millaisen opelin bongasin liikenteessä -topikissa. Ja onhan tämäkin (http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=146187) tullut tuon viestini jälkeen.