Calibran sähkölasit

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Jerzey
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jerzey »

On 2003-03-20 13:19, Zeni wrote:
Eiös kameleontti väri vaadi koko auton maalaamisen kerralla jotta väri toimii niin kuin pitäis ? Mahtoi ketuttaa. Mulla olis varmaan mennyt lyömiseksi , onneksi olkoon jos hillitsit hermosi.

mun perään on ajeltu oikein urakalla tässä viime vuonna (2 kertaa) se on vaan peltiä ja muovia mikä siinä menee, ei siihen autoon satu. ja ite olen pitänyt sen huolen että korjaus tehdään kunnolla, ja kaikki rikkoutuneet osat vaihdetaan uusiin.

<font size=-1>[ This Message was edited by: Jerzey on 2003-03-20 16:00 ]</font>
Zeni
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Zeni »

On 2003-03-20 15:51, Jerzey wrote:
mun perään on ajeltu oikein urakalla tässä viime vuonna (2 kertaa) se on vaan peltiä ja muovia mikä siinä menee, ei siihen autoon satu. ja ite olen pitänyt sen huolen että korjaus tehdään kunnolla, ja kaikki rikkoutuneet osat vaihdetaan uusiin.
Niinpä , mutta huonolla tuurilla tuota autoa saa käyttää kolmekin kertaa uudelleen korjauksessa jos laatu ei ole hyvää. Jos sama kaveri tekee sen uudelleen niin sopii myös ajatella kiinnostusta laittaa samaa kohtaa kolmatta kertaa,alkaa varmaan hänestäkin tuntua että tämä on pelkkää vit*uilua. Paras olisi kun istuisi itse vahtimassa haulikon kanssa. Kyllä mieluummin pitää sen auton kolaroimattomana. Saa tapella vakuutusten kanssa jos on hiukankin lisävarusteita ja auto on aina jonkun aikaa pois käytöstä.

Yhden "positiivisen" kolarin olen kuullut. Kaverin Volvo 460 perään ajoi joku Turussa ja puskuriin tuli halkeama. Sai vakuutuksista uuden puskurin ja maalauksen. Se vanha oli erittäin naarmuinen ja kulunut,harkitsi muutenkin vaihtoa. Sai nyt sitten ilmaiseksi.
-----Zeni-----
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
Zeni
'Diplomat'
'Diplomat'

Kannatan koko auton maalausta. Kannattaa taistella noiden vakuutusyhtiöiden kanssa vaikka tupakkaa menisikin paljon :smile: Kyllä niiden pitää korvata koko auton maalaus. Jos ei onnistu niin pyydä pari asiantuntija lausuntoa siitä ettei kameleonttiväriä voi "paikata" :roll: Vakuutusten tarkoitushan on saada auto samanlaiseen kuntoon kuin se oli ennen kolaria :???: ?

Jos ne sanovat sieltä vakuutusyhtiöstä suoraan että maalataan koko auto uudelleen niin kerro mullekin missä tuollainen yhtiö on. Vanhan Astran oven kanssa taistelleena voin sanoa että jo pelkästään yhden oven kokonaan maalaus vaati viisi käyntiä vakuutusyhtiössä ja soittelua liikkeisiin , että kertokaa nyt sille ääliölle ettei sitä pelkkää oikaistua paikkaa maalata. Lopulta kuitenkin saatiin auto sellaiseksi kun halusin. Vakuutukset vaihdoin tuon jälkeen.
-----Zeni-----
sauli
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja sauli »

Joo no sen mä tiesinkin, ettei se haalistu, mutta siitä on nyt vielä vähän epävarmaa tietoa että miten se maali käyttäytyy jos maalaa vain osan.
Koska tottakai ne yrittää sitä, että maalavat vain pelkän puskurin.
Eli löytyisikö joukostamme maalaria joka osaisi heittää ihan tiukkaa faktaa asiasta?

Noh täytyy joka tapauksessa huomenna soittaa sekä vakuutusyhtiöön ja korjaamolle, että miten asian hoitavat. Sehän on selvää, että uuden veroisena mä sen sieltä takaisin haluan. Oli maalipinta meinaa sen verta virheetön.
Kyllä ketuttaa..
sauli
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja sauli »

On 2003-03-20 13:19, Zeni wrote:
Eiös kameleontti väri vaadi koko auton maalaamisen kerralla jotta väri toimii niin kuin pitäis ? Mahtoi ketuttaa. Mulla olis varmaan mennyt lyömiseksi , onneksi olkoon jos hillitsit hermosi.
No kyllä mä sille jätkälle vähän karjuin. Pikkasen ihmiset katto siinä vierellä..
Otti vaan niin pahasti päähän se sen äijän asenne. Ensimmäisenä se sanoo teennäisesti, että tsori kauheesti ja kysyy, että onko tää muka sun oma autos. Eikä meinannu millään uskoa. Seuraava kysymys oli, että löytyykös pojalta MUKA ajokorttikin.
Sit se ruikutti miten jeeppiin tuli pieni naarmu..
Ja ylipäänsä se asenne, että minä olen johtaja joka saa tehdä mitä vain ja sinä kusipää joka tulit eteen.

No mutta ei se huutaminen mitään auta. Ite saattaa ihan millon tahansa olla samanlaisessa tilanteessa syyllisenä.

<font size=-1>[ This Message was edited by: sauli on 2003-03-20 22:37 ]</font>
Zeni
'Diplomat'
'Diplomat'

On 2003-03-20 22:35, sauli wrote:
No kyllä mä sille jätkälle vähän karjuin. Pikkasen ihmiset katto siinä vierellä..
Otti vaan niin pahasti päähän se sen äijän asenne. Ensimmäisenä se sanoo teennäisesti, että tsori kauheesti ja kysyy, että onko tää muka sun oma autos. Eikä meinannu millään uskoa. Seuraava kysymys oli, että löytyykös pojalta MUKA ajokorttikin.
Sit se ruikutti miten jeeppiin tuli pieni naarmu..
Ja ylipäänsä se asenne, että minä olen johtaja joka saa tehdä mitä vain ja sinä kusipää joka tulit eteen.
Pahinta on juuri sellaiset ihmiset , jotka parhaassa tapauksessa alkaa syyttää sinua vaikka vika olisi kuinka selvästi hänen. Nuo sapettavat eniten , kuten myös vähättelevä asenne. Varsinkin jos auton on erikoinen ja itse laitettu. Olisit vaan sanonut , että taitaa olla poliisin asia kysellä tuota ajokorttia.
No mutta ei se huutaminen mitään auta. Ite saattaa ihan millon tahansa olla samanlaisessa tilanteessa syyllisenä.
Totta tuokin. Minä kyllä myönnän syyllisyyteni jos niin on. Onneksi ei ole vielä tullut vastaan tilannetta jossa vastapuoli olisi ns. "hankala".
-----Zeni-----
Vastaa Viestiin