oon itsekin ajanut omegalla missä oli 235/45-17 rengastus ja aivan hirvittävä uratutka.kulmat perseellään ei siinä sen kummempaa.
Esson baarissa ei oo ikinä tarvinnu autoilla leuhkia saati sit pelkillä renkailla.
riittääkö renkaan kantavuus?? omegassa.
Joo olen samaa mieltä kanssasi, mutta ei nyt löytynyt tähän hätään tota 205/50 17" sarjan nastoja ja sit niiden hinta tilattuna (ei voi odottaa) on yllättävästi kalliimpi kuin noi leeveemmät.Megaman kirjoitti:Mitä leveämpi ja matalampi,sen paskempi kyyti maantiellä.Valitettava tosiasia.
Ascona 2.0 S vm. 1980
Jos ei säädöt auta,saattaa syy löytyä väljistyneestä apusimpukasta.On tyyppivika noissa ompuissa ja aiheuttaa vetelyä.ouppelixi kirjoitti:Joo olen samaa mieltä kanssasi, mutta ei nyt löytynyt tähän hätään tota 205/50 17" sarjan nastoja ja sit niiden hinta tilattuna (ei voi odottaa) on yllättävästi kalliimpi kuin noi leeveemmät.Megaman kirjoitti:Mitä leveämpi ja matalampi,sen paskempi kyyti maantiellä.Valitettava tosiasia.Meilläpäin on tiet myös urilla ja omega kyllä vetelee niissä, mää kävin kesällä säädättämässä noi kulmat mutta vetelee vieläkin, eli ominaisuus taas!
![]()
![]()
Teräväreunaiset renkaat aiheuttaa myös enemmän levottomuutta,kuin pyöreäolkaiset.
Omega A & B...Peugeot 407 Coupe', 206, Peugeot Boxer , C2 VTS, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309, Bombardier Quest 500...Knaus Eifelland...etc...jne...
täytyy tarkastaa se apusimpukka sitten?? Ku vaan tietäis miten,,Megaman kirjoitti: Jos ei säädöt auta,saattaa syy löytyä väljistyneestä apusimpukasta.On tyyppivika noissa ompuissa ja aiheuttaa vetelyä.
Teräväreunaiset renkaat aiheuttaa myös enemmän levottomuutta,kuin pyöreäolkaiset.
Ascona 2.0 S vm. 1980