Pakoputki projekti
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
Mä laitoin omaan Vectraani Simonsin 2,5" kat-taakse putkiston, joka on tehty alunperin 2-litraseen 8V-Vectra A:han. Sopi helvetin hyvin ja äänet on just sopivat, eli ei liian kovat, vaan murisee just sopivasti.CaLis kirjoitti:Ai Veekutoseen? Kerro ihmeessä mistä
Pituutta olis saanu olla 5cm enemmän, jää pikkasen takahelman alle, mut ei se mun maailmaa kaada.
Luulisin, et Calibran kohdalla olis sama juttu eli ei sen putkiston tartte olla just C25XE:n.
V6-viritystopicciin mä oon kirjottanu aiheesta.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Tota hommaa oon kans miettiny, mut näyttää sillä etuputkella ja vaimentajalla olevan eri numero simonssin luettelossa ja kuvissa ainaki näyttää v6 etuputki olevan hieman pidempi... Tiedä sitte... Vähän halvempihan tuo 2 lirasen putkisto ois, mut jos se etuputki onki liian lyhyt, ni se hyöty menee melkeen sit siinä ku ostaa pitemmän putkenpätkän. Mut jos jollain on tietoa että sopiiko 2.5 litraseen jonkun muun calibran putkisto ni kiinnostais kyllä.
Calibra 2.5 V6 -95 & Astra F Caravan 2.0i -93