Vectran osto edessä...#ostettu#
Olisit kertonu tosta muutama päivä aiemmin niin olisin voinu saada auton vähän lähempää!h04x_w1z4rd kirjoitti:Joko kerkesit ostaa auton?
Jos et niin osta minulta toi V6 Sport jos ei haittaa että on manuaali!
Ajettu 118tkm. Todella hyvässä kunnossa... Maalattu viime kesänä uusiksi jne...
Tänään tuli ostettua uus peli!!
Nyt on pihalla Vectra 2.6 V6 Sport -01 5d A. Nyt on kyl kieltämättä hyvä olo ku sain just sellasen ku halusin.
Toi on tollanen met.sininen ja mittarilukema on 138tkm.
Tosin täytyy mun tohon tehdä muutamia muutoksia. Eli ne vaaleat/kirkkaat sivuvilkut täytyy vaihtaa tohon. Onkos se muute millanen homma? Pitääkö siinä ottaa vaan se kylkilista pois?
Sitten valot. kun tulin kotiin niin huomasin että toinen valo on sellainen sinertävä niinku kuuluukin mutta se toinen xenoni oli kellertävä
Itse vaihdoin omaan Veccuuni tummat sivuvilkut heti varaosapuljun pihalla ilman työkaluja... Avaimen kulmalla vähän kampesin villkua ylös ja uusi tilalle
Pelkän vilkun lisäksi tarvitset sitten oranssit polttimot. Taisivat olla yhteensä n. 16€.
Kannattaa tummaan autoon harkita myös mustia vilkkuja, itsellä metallimusta niin luonnollisesti moiset tummat tuli laitettua.
http://koti.mbnet.fi/conani/kuveiautois ... cara03.jpg
Ei liikaa erotu tuosta kylkilinjasta.
Lähtee irti ihan päistä kampeamalla. Tajuat varmaan miten se on kiinni kun saat uuden vilkun käteen. Muistaakseni irtoaa parhaiten etureunasta nostamalla.
Pelkän vilkun lisäksi tarvitset sitten oranssit polttimot. Taisivat olla yhteensä n. 16€.
Kannattaa tummaan autoon harkita myös mustia vilkkuja, itsellä metallimusta niin luonnollisesti moiset tummat tuli laitettua.
http://koti.mbnet.fi/conani/kuveiautois ... cara03.jpg
Ei liikaa erotu tuosta kylkilinjasta.
Lähtee irti ihan päistä kampeamalla. Tajuat varmaan miten se on kiinni kun saat uuden vilkun käteen. Muistaakseni irtoaa parhaiten etureunasta nostamalla.
Patteriauto + Astra 5D 1.2T -20
Ex: Grandland X Hybrid4 -20, Insignia CT biturbo - 15, Astra -10, Insignia -11, Corsa -07, Vectra -05, Vectra -01, Astra GSi 16V -93, Vectra -90, Kadett ~82..
Ex: Grandland X Hybrid4 -20, Insignia CT biturbo - 15, Astra -10, Insignia -11, Corsa -07, Vectra -05, Vectra -01, Astra GSi 16V -93, Vectra -90, Kadett ~82..
No perkules sentään... Nyt tänään autossa alkoi palamaan pakokaasujärjestelmän merkkivalo!
Sitä ei vissiinkään saa pois ilman että veis auton opel huoltoon.
Toi sama valoi syttyi kun olin lähdössä koeajolle autolla, sehän vietiin viereiseen opel huoltoon eikä löydetty mitään vikakoodia. Kuulemma jos autoa siirtelee pieniä matkoja(esim. autoliikkeen parkkiksel) niin tuollainen voi tulla ilman syytä.
Mitäs sitä nyt pitäis tehä, soittaa varmaan maanantaina huoltoon... Voiko sellainen auttaa että ottaa vaikkapa akun miinusnavan pois muutamaks minuutiks?
Sitä ei vissiinkään saa pois ilman että veis auton opel huoltoon.
Toi sama valoi syttyi kun olin lähdössä koeajolle autolla, sehän vietiin viereiseen opel huoltoon eikä löydetty mitään vikakoodia. Kuulemma jos autoa siirtelee pieniä matkoja(esim. autoliikkeen parkkiksel) niin tuollainen voi tulla ilman syytä.
Mitäs sitä nyt pitäis tehä, soittaa varmaan maanantaina huoltoon... Voiko sellainen auttaa että ottaa vaikkapa akun miinusnavan pois muutamaks minuutiks?
Mielenkiinnosta kysyn, että millainen on pakokaasujärjestelmän valo?opel07 kirjoitti:No perkules sentään... Nyt tänään autossa alkoi palamaan pakokaasujärjestelmän merkkivalo!![]()
Jos valo kerran syttyy helposti lyhyessä pätkäajossa, ja siirtelyssä, niin kokeilepas vaikka käydä alkuun pieni kaasuttelulenkki isoilla kierroksilla, jotta "paikat aukeavat"
Se valo on siinä TC merkin oikealla puolella.ascona_c kirjoitti:Mielenkiinnosta kysyn, että millainen on pakokaasujärjestelmän valo?opel07 kirjoitti:No perkules sentään... Nyt tänään autossa alkoi palamaan pakokaasujärjestelmän merkkivalo!![]()
Jos valo kerran syttyy helposti lyhyessä pätkäajossa, ja siirtelyssä, niin kokeilepas vaikka käydä alkuun pieni kaasuttelulenkki isoilla kierroksilla, jotta "paikat aukeavat"
Ei auta vaikka kuinka kaasuttelis, valo pysyy! Kokeiltu on
Noniin.. Toi pakokaasujärjestelmän merkkivalo lähti pois kun otin toisen akkukengän pois vähäksi aikaa.
Olen täältä paljon lukenut että näissä Vectroissa olisi valoautomatiikka?? Omassa pelissä ei kylläkään ole, eli täytyy laittaa ne valot päälle aina kun lähtee ajelee. Entisessä vm-88 saabissa meni valot päälle kun auton starttasi käyntiin...
Entäs onkos tossa luistonesto, eikös se oo se TC? Ku sellanen valo palaa aina kun autoon laittaa virrat, mutta sellaista nappulaa ei ole missään.
Olen täältä paljon lukenut että näissä Vectroissa olisi valoautomatiikka?? Omassa pelissä ei kylläkään ole, eli täytyy laittaa ne valot päälle aina kun lähtee ajelee. Entisessä vm-88 saabissa meni valot päälle kun auton starttasi käyntiin...
Entäs onkos tossa luistonesto, eikös se oo se TC? Ku sellanen valo palaa aina kun autoon laittaa virrat, mutta sellaista nappulaa ei ole missään.
Itselle sai valoautomatiikan -97 GL:ään kun lisäsi sen releen ja sulakkeen, haulla löytyy kuvia yms. asiasta
Itselle sai valoautomatiikan -97 GL:ään kun lisäsi sen releen ja sulakkeen, haulla löytyy kuvia yms. asiasta