MV6 keskukulutus 6.3!!!
Niin totta. Eipä mulla sitte muuta.deep blue kirjoitti:yleensä jos joku n00b aloittaa uuden ketjun vanhasta aiheesta niin heti vinetetään että käytä hakua tai että olisi sopinut asia johonkin ketjuun miljoonasta aikaisemmasta kulutusta käsittelevästä ketjustaUndertaker kirjoitti:Entäs sitten?deep blue kirjoitti:ajattelit aiheesta sitten oman ketjun perustaa?
Mun mielestä se kuitenkin pitää laskee tankkaamalla tankki kukkuroilleen täyteen sen jälkeen, kun yhtä täydestä tankista on ajettu bensaa pois. Ohan se nyt epätarkempaa jos ajaa pienen kilsamäärän, mutta antaa niin paljon suuntaa parillakin satkulla, että voidaa sulkee tietokone- ja muut virheet poes.
Omega B - Corsa A
Nii no kyl mun kakslitranen hörppää myös ton saman, mut esim. viime kesänä pääsin myös tuohon 6.3 litraan satasella matka-ajossa, ja oli muuten ilmastointikin päällä, silloin se vielä sattu toimimaanGoljat kirjoitti:ja taas vituttaa omistaa 2.0![]()
ite laskin viimeks 9.3 l/100 mut tuntus et tossa on vikaa. toi kyl ollu ees mitään nättiä ajoa
Aika paljon sulla menee. http://www.tankkaus.com/cardata.php?nr=6876Paroni kirjoitti:9700km ja keskikulutus jotain 9.15l/100km
Hyväksi neuvoksi sanotaan sitä, jonka mies antaa ollessaan itse liian vanha olemaan huonona esimerkkinä.
- Speitan
- 'Diplomat'

- Viesti:
En nyt muista oliko viime vai edeltävä kesä kun kävin Vaasasta Suorsassa edestakaisin. Keskikulutus oli omalla 2.6 manuska ompulla 7.5l/100km. Matkaa tuli muistaakseni 1300km. Kyllähän tuo omega menee pienellä mutta vauhtikin pitää olla pieni ja kaasujalka kevyt. Ohitella ei passaa. Kaupungissa tuntuu soppa maistuvan. nyt pelkkää kaupunkiajoa ollut viime aikoina ja kulutus on siellä 11,5-13. Sekin tietysti jalan asennosta kiinni mutta ei sitä jaksa aina valua etanavauhtia.
Omegat on siitä ihmeellisiä autoja, että yleensä ne vie omistajan mukaan paljon vähemmän soppaa kuin mitä valmistaja ilmoittaa (koskee etenkin näitä 3 litrasii). Onhan tästä ollut ennenkin keskustelua. Johonkin topicciin kirjoitin, että lainassa ollut omppu vei mulla 15 litraa kaupungissa ja kympin maantiellä. Sillä sai sitten porukan takajaloilleen, oli autossa vikaa yms.
"Opel Omega 3.0i-24 MV6 4d A
Teho 155 kW
Max vääntö -
Huippunopeus 238 km/h
Kiihtyvyys 9.8 sek/0-100
Kulutus 8,4 11,5 16,8"
Lainaus autotallin.comin sivuilta, eihän tuo tietenkään mikään absoluuttinen totuus ole.
"Opel Omega 3.0i-24 MV6 4d A
Teho 155 kW
Max vääntö -
Huippunopeus 238 km/h
Kiihtyvyys 9.8 sek/0-100
Kulutus 8,4 11,5 16,8"
Lainaus autotallin.comin sivuilta, eihän tuo tietenkään mikään absoluuttinen totuus ole.