Xenon huono valaistus

Keskustelua Opeleista
Megaman
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Megaman »

samulis kirjoitti: Niin itse arvostan hyvät lähivalot top3:een turvavarusteissa, sinällään sama miten ne on toteutettu. Tosin mun mielestä xenonit on sika coolit... :lovin:
Niin minäkin arvostin silloin autoa valitessani enemmän Xenoneita,kuin V6 moottoria.Oli nimittäin kaksi autoa minkä välillä piti tehdä valinta. 2.5 V6 manuaalilla,jossa varusteet oli suht karvalakki tasoa.Sitten oli 2 litranen mopo sport-varustein jossa erityisesti xenonit viehätti... :lollis:
Näin jälkikäteen olisi ollut mielenkiintoista nähdä,olisiko sen V6:n ylläpitoihin uponnut rahaa enemmän vai vähemmän... :roll:

Senverran näköjään köyhyys vaivaa,ettei pääse käsiksi xenon-valoiseen V6 autoon... :lollis:
Omega A & B...Peugeot 407 Coupe', 206, Peugeot Boxer , C2 VTS, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309, Bombardier Quest 500...Knaus Eifelland...etc...jne...
samulis
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja samulis »

Megaman kirjoitti:Senverran näköjään köyhyys vaivaa,ettei pääse käsiksi xenon-valoiseen V6 autoon... :lollis:
Raha tuo katoava luonnonvara... Itsellekkin iski köyhyys päähänpinttymä C Veccua tilatessa etten ottanut silloin sitä kääntyvillä bixenoneilla, kun 500e:n lisähinta oli liikaa... Sitten reilun 4-5kk päästä lisähinta olikin vain noin 100e tms.. :whack:
Jaku
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Re: Xenon

Viesti Kirjoittaja Jaku »

RonJ kirjoitti:Miksi Opelin käyttöohjekirjassa sanotaan, että xenon polttimo täytyy vaihtaa Opel korjaamolla. Voiko sen siis vaihtaa itse? Mitä asioita pitää ottaa huomioon, jos vaihtaa itse?
Siksi että asentajat sais palkkansa... Tuo on parin minuutin homma ja tosi helppo semmoinen. Kuin normaalin lampun vaihto.
näillä mennään...
- Insignia B Sports Tourer 1,6T 2020 -
- Kadett C Coupé 1200S 1976 -
- Astra G Cabriolet 2,2 Bertone 90 years 2004 -
- Vivaro 1,6 Biturbo Sportive 2016 -
Vastaa Viestiin