Calibran keskimmäiset ilmaräppänät puhaltavat kylmää

Keskustelua ilmastoinnista ja lämmistyslaitteistosta sekä niihen liittyvistä ongelmista.
koukkula
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja koukkula »

kaverin A1 vectrasta huomasin eilen että puhaltaa lämmintä keskisuuttimista, ilmastointia ei ole! tarkkaa vuosimalliakaan en nyt äkkiseltään muista!
tämmöstä tänään
ascona_c
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja ascona_c »

Matzi kirjoitti:
astra1.6 kirjoitti:Asiaa sivuten, omat Astrani ovat aina puhaltaneet lämmintä kaikista suuttimista, mutta minulla on jokin hämärä muistikuva, että joskus olen ajanut sellaisella, josta tuli viileää keskisuuttimista. Miten muilla G-Astrojen kanssa?
Kyllä G-astroissa tietääkseni tulee noista lämmintä kaikissa mutta F-mallissa niistä pukkaa kylmää joten muistikuvasi voi johtua tästä.
Kävinpä tänään koeajamassa automaatti-ilmastoinnilla varustettua '03 Astraa, ja keskisuuttimista tuli selvästi haaleampaa kuin muista suuttimista. :o
@veccus
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja @veccus »

Itellä A-Vectra -95 ja viileetä puhaltaa keskeltä...
Onkohan sitä ilmanpuhallussysteemiä mahdollista muuttaa niin, että sais puhaltamaan siitä keskeltäkin lämmintä?
Vectra A Sport (X20XEV) -95
Jarno
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Jarno »

koukkula kirjoitti:kaverin A1 vectrasta huomasin eilen että puhaltaa lämmintä keskisuuttimista, ilmastointia ei ole! tarkkaa vuosimalliakaan en nyt äkkiseltään muista!
Onko siinä esim. sisäilman kierrätys?
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
tuoppijoo
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja tuoppijoo »

mulle on kyllä jääny semmone käsitys, että kun siinä lämmönsäädin paneelissä käännetään se namiska siitä tuulilasiasennosta siihen toiseen ääripäähään niin keskeltä tulee lämmintä, ja mullahan ei ilmastointia oo..
jeppe jääkarhu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jeppe jääkarhu »

tuoppijoo kirjoitti:mulle on kyllä jääny semmone käsitys, että kun siinä lämmönsäädin paneelissä käännetään se namiska siitä tuulilasiasennosta siihen toiseen ääripäähään niin keskeltä tulee lämmintä, ja mullahan ei ilmastointia oo..
Muista en tiedä, mutta meikäläisen Calibran ohjekirja nimenomaan sanoo, että niistä räppänöistä kuuluukin tulla viileää ilmaa.
Kuva
Vastaa Viestiin