Calibran keskimmäiset ilmaräppänät puhaltavat kylmää
Kävinpä tänään koeajamassa automaatti-ilmastoinnilla varustettua '03 Astraa, ja keskisuuttimista tuli selvästi haaleampaa kuin muista suuttimista.Matzi kirjoitti:Kyllä G-astroissa tietääkseni tulee noista lämmintä kaikissa mutta F-mallissa niistä pukkaa kylmää joten muistikuvasi voi johtua tästä.astra1.6 kirjoitti:Asiaa sivuten, omat Astrani ovat aina puhaltaneet lämmintä kaikista suuttimista, mutta minulla on jokin hämärä muistikuva, että joskus olen ajanut sellaisella, josta tuli viileää keskisuuttimista. Miten muilla G-Astrojen kanssa?
Onko siinä esim. sisäilman kierrätys?koukkula kirjoitti:kaverin A1 vectrasta huomasin eilen että puhaltaa lämmintä keskisuuttimista, ilmastointia ei ole! tarkkaa vuosimalliakaan en nyt äkkiseltään muista!
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
-
jeppe jääkarhu
- 'Diplomat'

Muista en tiedä, mutta meikäläisen Calibran ohjekirja nimenomaan sanoo, että niistä räppänöistä kuuluukin tulla viileää ilmaa.tuoppijoo kirjoitti:mulle on kyllä jääny semmone käsitys, että kun siinä lämmönsäädin paneelissä käännetään se namiska siitä tuulilasiasennosta siihen toiseen ääripäähään niin keskeltä tulee lämmintä, ja mullahan ei ilmastointia oo..