Tossa viikonloppuna "ehostin" vähän peräkonttia. Jäi kyllä vähän kesken ja jotain hienoo sinne pitäis viel keksiä mut saa nyt vähän aikaa olla tollanen.
Mun mielestä toi harmaa huopa on niin synkän värinen että..... ei sellasta. Mut ehkä toi karvakaan ei kauhean komee oo. Mut kun sitä sattu löytymään kotoonta.
Tänään aloin maskia laitella, elikkä orkkis maskista otin sen mustan keskiosan ja valonpesurit pois ja sitten pitäis kittailla ne aukot ja kolot siitä maskin reunoilta umpeen ja uusimaali sitte lopuksi pintaan sekä musta verkko aukkoon.
Milläs aineella ootte muuten vastaavia hommia tehny vai ihan vaan peruspakkelilla?
masa_ kirjoitti:Tänään aloin maskia laitella, elikkä orkkis maskista otin sen mustan keskiosan ja valonpesurit pois ja sitten pitäis kittailla ne aukot ja kolot siitä maskin reunoilta umpeen ja uusimaali sitte lopuksi pintaan sekä musta verkko aukkoon.
Milläs aineella ootte muuten vastaavia hommia tehny vai ihan vaan peruspakkelilla?
Ite tuli ehkä vähän fuskattua
Laitoin uret pohjille ja reikien kohdilta kaiversin pois pikkasen ja kitit päälle, hyvin ovat toistaseks pysynyt... Keski "stagan" jätin koska maskiahan on vanhempaa malli...toisin aika äkkiä tuli huomattua että se keski "staga" piti muovihitsuutella.
Spoileria ei tule kun ei mun mielestä sedani astran perään sopivaa spoileria ole. Paitsi yksi poikkeus on, se sportivessa oleva lippa, se käy kun nyrkki silmään. Tuntuu vaan olevan kiven alla.
masa_ kirjoitti:Spoileria ei tule kun ei mun mielestä sedani astran perään sopivaa spoileria ole. Paitsi yksi poikkeus on, se sportivessa oleva lippa, se käy kun nyrkki silmään. Tuntuu vaan olevan kiven alla.
Se lippa on kyllä tosiaan ainut fiksun näköinen spoileri sedaniin