Ei se ihan noin mene. Opelin toimesta ne mallieroavaisuudet pitää olla selvitettynä. TAI voit todistaa eroavaisuudet itse tulostamalla varaosanumeroista listauksen katsastukseen. (Eli kyseeseen tulee ohjelma nimeltä Opel EPC)Naukkismies kirjoitti:Vittu mun menee kohta oikeasti hermo. Maahantuoja vastasi " Mahdolliset muutosvaatimukset joita katsastusviranomainen tarvitsee saatte paikalliselta katsastusasemalta. "
Jepa jees joo, tais olla vähän nevis katsastusasema johon vaan soitin aluksi..
1.6 -> 2.0GSi
-
Naukkismies
- 'Kadett'

No joka tapauksessa, Opelin maahantuojalta ei irtoa mulle listaa jossa selviäisi tarvittavat muutokset. Maahantuojan mukaa tää tehtävä kuuluu paikalliselle katsastusasemalle. Mut jos mä teen ite tollasen listauksen varaosamyyntisivun avulla, niin mistä ne tietää siellä katsastuksessa kuinka paljon oon jättänyt siitä osia mainitsematta
!? Muuten, mistä näistä käytetyistä koneista tietää ilman näkemistä/koneen käyttämistä , että ko. kone on kunnossa eikä mätämuna ? Pitääkö vaan luottaa myyjän puheisiin ?
tuskin kannattaa erikseen ruvata ostaan nuita gsi osia... osta jostain kokonainen auto kolari tai muutenvaan edukas niitä on... itellekki ostin tos alkukesästä 4*4 2000 vecun 800egel halvemmallakin saa tosin ei tommosta veccuu?
itelläkin olis jossakin vaihees tarkotus tehdä astran sedaniin tommonen 1.6-2.5 v6 vaihto tällä hetkellä ei kannata ton kantaautokatsastuksen takia! sitte vois sanoo jo et kokoauto on rakennettu ei paljo alkuperäistä olis menee niipaljo osaa jo vaihtoon! omassakaan ei abs:ja ole
mulla on lisäksi se ongelma et auto on vm97 eli tarvii x luokituksen moottorin alunperin haaveilin c20xe:stä mutta sitä ei tuohon voi laittaa
kone, laatikko, jarrut täydelliset jarrutehostimet ym. gsi:stä etu/isot etutolpat ja taka myös levyt, iskarit ja jouset, vakaajat ja lisävakaaja taakse, abs:it tulikohan kaikki? prosentteja tulee riittävästi jo nuilla
jouset passaa kyllä pikkukoneista mutta on eripainoille etuiskareista en oo varma miten sopii isoontolppiin? takana ei ongelmaa
mitä eroa on iso ja pikkutolpalla? olisko kuvaa tai jotain?
itelläkin olis jossakin vaihees tarkotus tehdä astran sedaniin tommonen 1.6-2.5 v6 vaihto tällä hetkellä ei kannata ton kantaautokatsastuksen takia! sitte vois sanoo jo et kokoauto on rakennettu ei paljo alkuperäistä olis menee niipaljo osaa jo vaihtoon! omassakaan ei abs:ja ole
mulla on lisäksi se ongelma et auto on vm97 eli tarvii x luokituksen moottorin alunperin haaveilin c20xe:stä mutta sitä ei tuohon voi laittaa
kone, laatikko, jarrut täydelliset jarrutehostimet ym. gsi:stä etu/isot etutolpat ja taka myös levyt, iskarit ja jouset, vakaajat ja lisävakaaja taakse, abs:it tulikohan kaikki? prosentteja tulee riittävästi jo nuilla
jouset passaa kyllä pikkukoneista mutta on eripainoille etuiskareista en oo varma miten sopii isoontolppiin? takana ei ongelmaa
mitä eroa on iso ja pikkutolpalla? olisko kuvaa tai jotain?
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut