B-Corsan helmat?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
B-Na
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja B-Na »

tottakai kiinnostaa, mut ainoo ongelma on rahoitus. Kirjotusten jälkeen voin vasta maksaa, et jos sulla on kiire niiden kaa, ni sit sun täytyy löytää joku toinen ostaja..
VEN
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VEN »

heps ei nillä oo kiire mutta tietenki jos joku muu haluu ne ostaa niin sitte mä myyn mutta kysele multa sitte kun on rahaa niin katotaan jos ne vielä on hinta saa mun uolesta pysyä samana eli 200 eskoa voin laittaa niistä kuvia myöhemmin
Opel Calibra 2.0i 16v -91
Hopea on nopea
P. Lanttola
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja P. Lanttola »

On 2003-01-28 21:59, Tuomas wrote:
Heh, on siinä taas tuning-lisää muovinpalasten hinnoissa.

Vertailun vuoksi a-mallin alkuperäiset helmat maksavat 60 euroa / puoli, eli yhteensä 120 euroa. Alkuperäisiähän aina pidetään kalliina, mutta jotenkin kun osa on "tuning"-osa niin voi vakavalla naamalla lyödä hintaan nollan perään ja ihmiset hurmiossa ostavat...
Joo ja 3000:n omegan alkuperäisen "ei-niin-tuning" helman puolikas maksaa 1600mk, että sen jos kertoo neljällä niin sillä hintaa ostaa jo monet "tuning-helmat"
VEN
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VEN »

niin se homma etenee...mä ajattelin että korisarja olis nyt kyllä kova sana mutta kaikki niin kallista :sad: foorumissa oli joku tosi siisti korisarja calibraan kuviakin oli (musta calibra)voikohan niitä vielä tilata???
Opel Calibra 2.0i 16v -91
Hopea on nopea
Vastaa Viestiin