Opel Vectra sport b2 voyage (kuvia)
-
Fittiville
- 'Senator'

- Viesti:
onko se tolla samalla korisarjalla ku toi mun?squealer kirjoitti:Mulla on ´01 sport Vectra ja siinä ei ainakaan ollut vakiona valkoisia sivuvilkkuja, vaan ostin jälkikäteen Irmscherin valkoiset sivuvilkutmaverick kirjoitti:Joo taitaa kaikissa facelift b-vectroissa olla korinväriset listat.dam kirjoitti:todella siisti vekku. onks noissa kaikki hopeat paneelit ym vakiona?
Tosin en tiiä onko sportissa vaa noi vaaleet sivuvilkut?!?
Lähetä kuvia jos on.
Ja noi ei ole Irmscherin/OPC-puskimet vaan ihan vakio sportin puskimet
Autoon ei ole minun tietojeni mukaan muuta laitettu kuin Simoni racing vaihdekepin ja käsijarrukahvan nupit ja pussit
Opel Omega 2.2 elegance wagon -01
Opel Astra 1.6 -01
Opel Astra 1.6 -01
-
Fittiville
- 'Senator'

- Viesti:
No niin. Nyt on tarvittavat korjaustoimenpiteet tehty että auto on saatu mieleiseksi. Eli eteen tuli uuden vakaajanpäät, raidepää, taakse kaikki pikkupuslat sekä pikku yllärinä ilmastoinnin kompuran putki vuosi, joten sekin tuli vaihdettua. Huomenna auto menee vielä ilmastointihuoltoon niin saadaan kunnon aineet sisään niin eiköhän taas tuu kylmää
.
Opel Astra 1.6 -01
Opel Astra 1.6 -01
-
Fittiville
- 'Senator'

- Viesti:
-
Fittiville
- 'Senator'

- Viesti:
http://on.zapto.org/gallery/main.php?g2_itemId=1424 Nyt olis muutama kuva Veccun laseista. Kuvat otettu kännyllä joten ei mitää huippuja. Otetaan parempia kun saan digikameran käsiini!
Opel Astra 1.6 -01
Opel Astra 1.6 -01
-
-Petsku-
- OCF Member 2016
- Viesti:
Sama vika, vaikkakin tuo mun auto on kylläkin B1 -98. Pitäis kans käydä hakees noi valkoiset, tai sit mustat.squealer kirjoitti:Mulla on ´01 sport Vectra ja siinä ei ainakaan ollut vakiona valkoisia sivuvilkkuja, vaan ostin jälkikäteen Irmscherin valkoiset sivuvilkutmaverick kirjoitti:Joo taitaa kaikissa facelift b-vectroissa olla korinväriset listat.dam kirjoitti:todella siisti vekku. onks noissa kaikki hopeat paneelit ym vakiona?
Tosin en tiiä onko sportissa vaa noi vaaleet sivuvilkut?!?
Täytyy kyllä myöntää, et hienon autot oot ostanut.
-
Fittiville
- 'Senator'

- Viesti:
-
Fittiville
- 'Senator'

- Viesti:
-
vEctrA bEE
- 'Senator'