Auto on minun systerin ja sen kundikaverin omistuksessa ollut -01 tai 02 vuodesta. Sen aikaa auto on todella hyvällä pidolla.
Vectra ostettiin laatikko vikaisena ja heti oston jälkeen laitoin siihen -97 turbo Calibran laatikon , jakovaihteiston, abs yksikön ja mittariston.
Ne olivat siinä vajaa 10tkm kunnes löydettiin saksasta todella hienokuntoinen ja vajaa 90tkm ajettu -94 turbo Calibra varaosiksi.
Siitä saatiin vihdoin autoon käyvät laatikko ja jakovaihteisto, ja saatiin orggis Abs yksikkö sekä mittaristo takas autoon kiinni.
Auto on ollut jokapäiväisessä työmatka ajossa ja juuri muita ajoja autolla ei ole ajettu.
Janza
muokattu 19.5
Kenellekään tuttu turbo-vectra?
janza kirjoitti:Auto on minun systerin ja sen kundikaverin omistuksessa ollut -91 tai 92 vuodesta. Sen aikaa auto on todella hyvällä pidolla.
Vectra ostettiin laatikko vikaisena ja heti oston jälkeen laitoin siihen -97 turbo Calibran laatikon , jakovaihteiston, abs yksikön ja mittariston.
Ne olivat siinä vajaa 10tkm kunnes löydettiin saksasta todella hienokuntoinen ja vajaa 90tkm ajettu -94 turbo Calibra varaosiksi.
Siitä saatiin vihdoin autoon käyvät laatikko ja jakovaihteisto, ja saatiin orggis Abs yksikkö sekä mittaristo takas autoon kiinni.
Auto on ollut jokapäiväisessä työmatka ajossa ja juuri muita ajoja autolla ei ole ajettu.
Janza
Mutta miten kun Turbo Vectroja on valmistettu vain 93 ja 94 vuosina?
Jokin ei täsmää
Astra2 kirjoitti:Mikä on hinta, tai millaista hintaluokkaa olet ajatellut?janza kirjoitti:sorry menny vuodet vähän sekaisin. ostettu -01 tai -02.
janza
Onko opelin nelivedot kestäny yleensä?
Auto on hänen siskonsa joten tuskin on ajatellut mitään hintaajanza kirjoitti:Auto on minun systerin ja sen kundikaverin omistuksessa
No no, muistanko väärin vai onkohan siinä ilmoituksessa hinta.?JaspaJami kirjoitti:Astra2 kirjoitti:Mikä on hinta, tai millaista hintaluokkaa olet ajatellut?janza kirjoitti:sorry menny vuodet vähän sekaisin. ostettu -01 tai -02.
janza
Onko opelin nelivedot kestäny yleensä?Auto on hänen siskonsa joten tuskin on ajatellut mitään hintaajanza kirjoitti:Auto on minun systerin ja sen kundikaverin omistuksessa
Ei oo helppo olla paras