Juutas kirjoitti:Onko sairasta kun 26v seurustelee 42v kanssa?
Jaa-a. Aika suurihan toi ikäero on, mutta nykyään kaikki on niin suhteellista. Niin ja kai se vähän riippuu et mistä tykkää. Ikäeroa on vaan sen verran, että nuorempi vois olla ton vanhemman lapsi.
Hah tänään oli Kaksi miehen puolikasta jaksossa muutama hyvä läppä aiheeseen liittyen..
"se akka on niin vanha että sen ensimmäinen auto oli roomalaiset hevoskärryt"
"akalla on enemmä rahaa kuin jumalalla, jonka hän on tuntenut polvenkorkuisesta asti"
"se haahka on niin vanha että se varmaan menetti neitsyytensä ensimmäisen maailman sodan aikaan"
"sen lukio stidenpi on todennäköisesti jossain lualan seinällä"
Noniin, luetun ymmärtämistä. Eli olikin jo kyseessä siis auto jolla on määrätty kattonopeus. Sen siittä saa kun ei lue kunnolla. Mulla meni siis tosi pahasti asia solmuun. Jatkakaa.
**ttu kun rupes hävettään. Joku ihkupissis voi vain noin ymmärtää. Plus mä.
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka... www.samatsukat.fi
Älkää nyt, kokonaisena kolmena päivänä joskus kattonut sitäkin kanavaa, ja heti voitin niiden kisasta ilmaisen ylöspidon jossain kemuissa Helsingissä.. Tosin olis kannattanut lukee sähköpostit useammin, myöhästyin ja jouduin tyytyyn t-paitaan.. Kerrankin kun voitti jotain. Mistä vois ettei ihan ot:ks menis, niin ihmetellä et miks kun kerrankin voitin lukuisista yrityksistä huolimatta jotain, niin onnistuin senkin kuseen.. Mitä mä oon tehnyt karmalle
Egon tulisi olla kuin hattu, jonka tarpeentullen voisi siirtää syrjään.
"Olisi kohteliasta ottaa myssy pois kun tutustutaan ihmisiin"