E-P/Pohjanmaan opel harrastajien keskusteluketju
Voi olla notta moon tulos ens pyhänä pohojammaalle. Minen tierä kehtaanko mä rinkihi tulla ku on nii köppääset ja soukat pyörät alla... Mutta oham'mulla sähkökarteeki takaklasilla! 
Edit: Ja ristus puukko vyöllä!

Jos ihminen on sitä mitä syö, silloin kaikki kasvissyöjät on vihanneksia.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Hakola on 2004-10-23 18:16 ]</font>
Edit: Ja ristus puukko vyöllä!

Jos ihminen on sitä mitä syö, silloin kaikki kasvissyöjät on vihanneksia.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Hakola on 2004-10-23 18:16 ]</font>
Älälälälä yhtää rupia! Mullon notkiemmat ranteet ku häkkisellä, sehä on jo vanha käpy!Opeli ku opeli aina istuu hanskaan!On 2004-10-23 21:57, -Petsku- wrote:On 2004-10-23 21:40, Hakola wrote:Son reisingrakettiOn 2004-10-23 21:31, -=opel=- wrote:
Hakola: Mikä tuo kadetti sun nicissä on?![]()
T: Häkkinen
Puheet onku Häkkisellä, mut ranteet taitaa olla omatPitänee ens kesänä tarkkailla jäsen R:n otteita ihan paikanpäällä
Moronnääs!
Menitsää NoEsc kuuren mais kohti Vaasaa meirän käpykylän läpi? Mää olin menos nyssee oottaa, nii näin sun ascoonan. Voi nääsnääsnääsnääsNÄÄSNÄÄS...
Huh, huono yritys, eikä paremmin haluais osatakkaan tota nääsvillen murretta
Oli muuten tosi kannattavaa menä kerholle eilen: 1 vesilasi ja 2 tupakkaa, aikaa meni ehkä 10 minuuttia. Ja sitte kotia ja tänään sai sit pestä taas auton.
Edit: ja viä NoEscille otetaanko skaba kummalla ensin 500 postausta
?
<font size=-1>[ This Message was edited by: patrick on 2004-10-24 23:31 ]</font>
Menitsää NoEsc kuuren mais kohti Vaasaa meirän käpykylän läpi? Mää olin menos nyssee oottaa, nii näin sun ascoonan. Voi nääsnääsnääsnääsNÄÄSNÄÄS...
Oli muuten tosi kannattavaa menä kerholle eilen: 1 vesilasi ja 2 tupakkaa, aikaa meni ehkä 10 minuuttia. Ja sitte kotia ja tänään sai sit pestä taas auton.
Edit: ja viä NoEscille otetaanko skaba kummalla ensin 500 postausta
<font size=-1>[ This Message was edited by: patrick on 2004-10-24 23:31 ]</font>
palio mahrollista että mä sun ohitte menin, jos sää josain kauhajoen-jurvan-vaasan välil olit. emmää jaksa ny kisaalla...On 2004-10-24 23:25, patrick wrote:
Moronnääs!
Edit: ja viä NoEscille otetaanko skaba kummalla ensin 500 postausta?
1.3OHC -81 / X20XEV -98
I know i dont know the right way..
I know i dont know the right way..