Mun Bomega 3.0 mv6 "IRMSCHER"
Re: Mun Bomega 3.0 mv6
Ei onnex mtn, säikähdyksellä selvisomega16T kirjoitti:Mitäs nyt hajos?
"kaikkea nämä opelit saa ihmisen tekemään"
Lukkoperä löyty
, ja aivan reten ilmanen,, jes!! Maanantaina on mulla käsissä ja samalla tulee uudet puslat takapäähän. " ei riemulla rajaa, kun lukkoperällä ajaa"
Muutaman kerran on joo tullu todettua että kyllä toimiva lukkoperä on ihana asia 
Todennäköisesti väärässä.
omega16T kirjoitti:Muutaman kerran on joo tullu todettua että kyllä toimiva lukkoperä on ihana asia
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut
Powered by BMW
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut
Henkka. Ja muuten saa. Mulla olisi tiedossa Moottori( ehkä myytävänä) jossa oikeesti sitä voimaa on win winkiHenkkaZ kirjoitti:omega16T kirjoitti:Muutaman kerran on joo tullu todettua että kyllä toimiva lukkoperä on ihana asiavieläku sais tommoseen omegan kotteroon voimaa, harmi ku sitä ei laillisesti saa
Opel Insignia -20 Grand Sport Executive OPC Line D15XFL
Vikakoodin lukua Keski-Suomen Alueella.
Vikakoodin lukua Keski-Suomen Alueella.
Houh, tekemistä ois vaikka kuinka, mutta kuume vaivaa, niin ei jaksa tehdä mtn
Eteen tarviis vaihtaa iskarin yläpään laakerit ja säätää Taas kulmat. Puskurin verkoitus vaiheessa, samoin sumarit. Löyty mopo autojen kaupasta samaa muovi ritilää kun maskissakin ja puolet halvemmalla, kun oikeiden autojen kaupassa 
Tuli lukkoperä, jee
http://kuvablogi.com/nayta/3288325/

Voi vittu että meni hermot!!! Olevinaan -99 2.5td ompusta ja "joo, on lukkoperä"....perkeles
Vähän lämpesin myyjälle, en pahasti
Myyjä puhui, et siellä on jotkut "prikat" ja toimii kitkalla tai jtn, kun soitin sille. Minun mielestä tuo on normaali perä, eikä minkään mallinen lukko.....
http://kuvablogi.com/nayta/3288325/
Voi vittu että meni hermot!!! Olevinaan -99 2.5td ompusta ja "joo, on lukkoperä"....perkeles
Vähän lämpesin myyjälle, en pahasti
normi lukottomalta toi mulle näyttää.. lukollisessa noita "tappeja" 2kpl, tai ainakin näin mulla ollu... muuta mä en sit noista ymmärräkkään...
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
- Paska Omena
- OCF Member

Ostin kans justiin kiisselin lukkoperän, siinä ainakin on toi koko hässäkkä sellanen "umpinainen" ettei näy mitään noita rattaita tai tappia...
Vectra C Ecotech -06
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
Normi lukotonhan tuo onkin. Myyjä oli pihalla kun lumiukko
. Noh, otin kuitenkin tuon itelle, 15e jäi maksamaan.Laitetaan varastoon jemmaan. Rahatkin jo tuli tilile myyjältä, joten homma ok, ei sekään tienny mitä myi, tai sit ei tienny et ostaja tietää jotain autoista
. Noh, Lanttolalta tulee 3.9 lukolla, ni eiköhän se siitä taas ja kuten sanonta kuuluu "köyhällä ei ole vara ostaa halpaa", joka piti taas paikkansa

no toi nyt ei ollu ees paha varaperästä.. ite ostin "lukollisen" 100e no piti alkaa vaihtaa ni vitut siinä mitään lukkoa ollu
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
Nyt näyttäää siltä, että omppu menee vaihdossa autoon,,U.S.A.. saas nähdä
Joten jääkö lukkoperä käyttämättä? pistäs viestiä jos näin on..deme79 kirjoitti:Nyt näyttäää siltä, että omppu menee vaihdossa autoon,,U.S.A.. saas nähdä
._.