Vectra GTS Turbo

Esittele Opel-projektisi tai autosi
Jartsa
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: Vectra GTS Turbo

Viesti Kirjoittaja Jartsa »

Kuva

tollanen OPC:n takaspoileri tuli hommattua tuon takahelman kaveriksi.

jos jotain kiinnostaa tuo GTS:n orkkis lippa niin olisi myynnissä.esim sedaniin tai facelift viistoperään missä tuota ei ole.
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
Jartsa
'Diplomat'
'Diplomat'

Eipä oo tullut ikinä ennen laseja itse tummennettua,mutta nyt ajattelin koitta minkälainen homma on...

nappasin keskisen kyläkaupalta tollasen 35% 76cmx305cm rullan kainaloon,25€ oli oikeen hintaa.

ajattelin aloittaa suoraan takalasista tuli mitä tuli.paljon helpompaa hommaa oli mitä odotin.kalvo kumminkin tuollaista halpaa.

ja tuossa tulos.
Kuva

viittis purkaa noi kaikki sivulasit irti niin voisi heittää niihin 50%.
apache
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja apache »

Annas jotain vinkkejä, minulta tuo ei sujunut :) Käytitkö kuumailmapuhallinta muovaukseen?
BMW E61 535da M-Sport Milk chocolate 380/728
Seuraa bemun tarinaa sekä mm. teippausvideoita:
Instagramissa -> http://bit.ly/1OsOK8e ja Youtubessa -> http://bit.ly/1Jdr5Kb
Wanhat: Ooppeleita ja Volvoja -> http://bit.ly/1gPE59K
Jartsa
'Diplomat'
'Diplomat'

apache kirjoitti:Annas jotain vinkkejä, minulta tuo ei sujunut :) Käytitkö kuumailmapuhallinta muovaukseen?
en tohtinut käyttää kuumailmapuhallinta,tyydyin hiustenkuivaajaan.pariin kohtaan nurkissa tein pienet viillot sinne ei näkyvälle mustalle alueelle että sai paremmin ilma rannut pois.

ja rookie kun olin niin ostin myös 9.90€ maksavan kalvon asennussarjan,oli lastat,leikkuu terät,nukkaamaton liina ja saippualiuospullo.

mutta kumminkin ensin leikkasin lasin ulkopuolella palan sopivaksi,poistin suojakalvon,suihkuttelin saippualiuoksen kalvoon ja lasiin,sit yläreunasta(eli lasin alareunasta luukku pystyssä)rupesin hieromaan kalvoa paikalleen.
Hartsa__90
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja Hartsa__90 »

Ikkunalasta kaikkei paras kuitenki isoimmille alueille 8)
Insignia Sports Tourer OPC-Line 1.5T -19
Vectra OPC -06
HraBeigeV6
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja HraBeigeV6 »

Hyvältä näyttää. Kauanko sulla meni hommelissa? Takalasihan on aika suora. Ku olen itse aatellut myös kalvottaa farkun takaosan. Jotenki vaikuttais iisiltä hommelilta. Eiks noi sivulasit tosiaan voi leikata aikalailla valmiiks ulkopuolella ja si asennusta? Pitääkö kalvo saada ikkunalistan sisälle? Jos kalvotus menee ketuilleen..onko helppo duuni ottaa pois?
t3mu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja t3mu »

HraBeigeV6 kirjoitti:Hyvältä näyttää. Kauanko sulla meni hommelissa? Takalasihan on aika suora. Ku olen itse aatellut myös kalvottaa farkun takaosan. Jotenki vaikuttais iisiltä hommelilta. Eiks noi sivulasit tosiaan voi leikata aikalailla valmiiks ulkopuolella ja si asennusta? Pitääkö kalvo saada ikkunalistan sisälle? Jos kalvotus menee ketuilleen..onko helppo duuni ottaa pois?
Voi leikata ja helpottaa kummasti kun on ennen sisälle laittoa aika lailla oikean kokonen. Pitää saada ikkunalistan sisälle että pysyy kun ikkunoita auotaan, helpoimmalla pääsee kun purkaa ovipahvit ja ikkunan tiivisteet pois. Tuoreet kalvot lähtee hyvin pois mutta ainoa paska homma mikä on että liima saattaa/jää lasiin, sinolilla ja mattopuukon terällä oon ite ainaki niitä liimajäämiä putsaillu.
Razorth
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Razorth »

t3mu kirjoitti:
HraBeigeV6 kirjoitti:Hyvältä näyttää. Kauanko sulla meni hommelissa? Takalasihan on aika suora. Ku olen itse aatellut myös kalvottaa farkun takaosan. Jotenki vaikuttais iisiltä hommelilta. Eiks noi sivulasit tosiaan voi leikata aikalailla valmiiks ulkopuolella ja si asennusta? Pitääkö kalvo saada ikkunalistan sisälle? Jos kalvotus menee ketuilleen..onko helppo duuni ottaa pois?
Voi leikata ja helpottaa kummasti kun on ennen sisälle laittoa aika lailla oikean kokonen. Pitää saada ikkunalistan sisälle että pysyy kun ikkunoita auotaan, helpoimmalla pääsee kun purkaa ovipahvit ja ikkunan tiivisteet pois. Tuoreet kalvot lähtee hyvin pois mutta ainoa paska homma mikä on että liima saattaa/jää lasiin, sinolilla ja mattopuukon terällä oon ite ainaki niitä liimajäämiä putsaillu.
Kannattaa ostaa hommaan tota VP-Sitrus spray:tä. Suihkuttaa liimajäämiin antaa vaikuttaa 15min niin lähtee pyyhkimällä, todella tehokas aine. Kannattaa käyttää naamaria työskentelyssä. :)
-Opel Calibra -93 2.0 Autom.
Arigato, Razorth.
Jartsa
'Diplomat'
'Diplomat'

laitetaas vähän uusia kuvia
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
enne
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja enne »

Nättiä... niinkuin aina :thumbsup:
Kuva
Func Crew member | Skoda Superb
http://www.facebook.com/funccrew
http://funccrew.kuvat.fi
opelisti77
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Viesti Kirjoittaja opelisti77 »

Noi vanteet sopii tähän ihan helvetin hyvin :peukku: HIENO!!
Jartsa
'Diplomat'
'Diplomat'

Tämä punanen vectra löysi uuden kodin porin suunnalta.nyt sitten mennään tolla harmaalla 2.2 Direct mopolla.

nyt voi sitten hyvällä omalla tunnolla ruveta tuota sipistelemään,opc takaspoileri oli jo tilattu ja päätyy tähän.harmaa orkkis rontto lähti punasen matkaan kun kerkesin päivää ennemmin myymään sen punasesta apachelle,kun kauppa varmistui autosta.
seuraavaksi tilataan kunnollinen alusta,opc takahelma ja diffuusori,vanteet on valmiina alla noi samat monacot eli edessä 235/35 8.5 vanteella ja takana 265/30 9.5 vanteella ja 19" oli tuumakoko.

Ebaysta saisi opc:n etupuskurin reiluun kolmeen sataan,hmmm facelift?
opelisti77
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Viesti Kirjoittaja opelisti77 »

Alan kyl seuraan innolla mitä saat aikaan tälle "mopo" vectralle ;)
Punainen oli kyl värinä mun silmään hieno :peukku:
Vanteet ei vois enään paremmin sopia tähän korimalliin :yes:
Jartsa
'Diplomat'
'Diplomat'

opelisti77 kirjoitti:Alan kyl seuraan innolla mitä saat aikaan tälle "mopo" vectralle ;)
Punainen oli kyl värinä mun silmään hieno :peukku:
Vanteet ei vois enään paremmin sopia tähän korimalliin :yes:
punasesta väristä tykkäsin kylä itsekin mutta todella kova hoitoinen,riippuu tietenkin kuin tarkka on mutta itse en tykkää jos vähänkin rupee "kalvoa" tulemaan.ja punasessa näkyy herkästi.
eli kerran kuussa sai mun aikana vahaa niskaansa.vanteet on omaan silmään aika buenot ja kerrankin on kumit,ET:t ja vanteen leveydet kohdallaan ilman spacereitä.

Eihän tää nyt mikään niin mopo oo (kyllä se kierroksilla menee) mutta vaatii hiukan totuttelua,ahdetun jälkeen tulee vaihdettua isompaa pykälää aivan liian aikaisin.
jos jotain positiivista pitää hakee niin,positiiviset puolet näkyy sitten bensamittarissa,menee reippaasti vähemmällä menovedellä. :bonk:
jarkkis
OCF Member 2021

Viesti Kirjoittaja jarkkis »

mopo? ennemmin näitä kattelee ku yhtäkää munajatketta :lol: :D
Vastaa Viestiin