Mielenkiintoisten muunmerkkisten autojen bongausketju

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
mimmix
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja mimmix »

tien varteen sammunut VAG :lollis:
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
henneus
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja henneus »

kyllä VAG on aika paljon laadukkaampi kun GM konsernin tuotteet.
Kuke
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Kuke »

henneus kirjoitti:kyllä VAG on aika paljon laadukkaampi kun GM konsernin tuotteet.
Ja makuja on monia sano kissa kun persettään nuoli. Eli eipä nuo vag tuotteet sen laadukkaampia ole nykyään kuin Gm konsernin tuotteet :wink:
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

ata kirjoitti:Tuli tuossa huomattua että tossa melkein vastapäätä jotain mönkijöitä myyvässä hallissa näytti olevan sisällä uusikoppainen Mersu SL, Corvette C3 ja Corvette C5... ja noiden lisäksi myös Mondeo... :) C5:ssä oli suomalaiset kilvet, C3:ssa ja SL:ssä ei ollut kilpiä ollenkaan. Nuo eivät olleet siis liikenteessä, mutta itse olin... :D
Jaahas oli Mondeon tilalle tullut Porsche 928 kun viimeksi ajoin ohi... :)
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Zafira
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Zafira »

Kohta muuttuu tääkin ketju "VAG vastaan muu maailma"-väittelyks :lollis:
Putte
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Putte »

Kiiltävä musta hmmwv eli H1 hummeri! On muuten pikkasen miehekkäämpi peli kuin H2. 8)
jezze
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jezze »

Kuva

Tollanen poistu valoista ja miehekkäästi tuntu liikahtavan 8)
jopi
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jopi »

ata kirjoitti:
ata kirjoitti:Tuli tuossa huomattua että tossa melkein vastapäätä jotain mönkijöitä myyvässä hallissa näytti olevan sisällä uusikoppainen Mersu SL, Corvette C3 ja Corvette C5... ja noiden lisäksi myös Mondeo... :) C5:ssä oli suomalaiset kilvet, C3:ssa ja SL:ssä ei ollut kilpiä ollenkaan. Nuo eivät olleet siis liikenteessä, mutta itse olin... :D
Eli olet konalan shellillä töissä?
"Tykkään dokaa Visalla ja liikkuu iteäni isompien naisten kanssa."
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

jopi kirjoitti:
ata kirjoitti:
En, Konalan Shellillä (ja siinä RS-huollossa) olen vain asiakkaana, aika säännöllisesti tosin. Mutta kuljen siitä ohi joka päivä ja asun siinä lähistöllä.
jopi
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jopi »

ata kirjoitti:
jopi kirjoitti:
ata kirjoitti:
En, Konalan Shellillä (ja siinä RS-huollossa) olen vain asiakkaana, aika säännöllisesti tosin.
okei. ei sinäänsä ihme kun ajaa opelilla :P
"Tykkään dokaa Visalla ja liikkuu iteäni isompien naisten kanssa."
Juheksi
in memoriam
in memoriam
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juheksi »

Hannikaisenkadulla taustapeiliin ilmesty keltainen Lamborghini Gallardo :o ...siis autothan tykkää et niillä ajetaan mutta harvemmin nuita täällä talvisaikaan näkee... Nojoo talviki on mitä on, mut nyt on viimepäiviin nähden suht talvinen keli...
Mannion
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Mannion »

Juheksi kirjoitti:Hannikaisenkadulla taustapeiliin ilmesty keltainen Lamborghini Gallardo :o ...siis autothan tykkää et niillä ajetaan mutta harvemmin nuita täällä talvisaikaan näkee... Nojoo talviki on mitä on, mut nyt on viimepäiviin nähden suht talvinen keli...
Ettei vaa ollu keltanen ja rekkari iol-1?? Itekki pari kertaa sen k-suomessa bongannut, kyllähän sillä on varmaan talvellakin aika leuhka vedättää..
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
B-Na
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja B-Na »

^^Eiks nelikot oo parhaimmillaan talvella?
"Haista hurri vittu" - Lurttinen
Juheksi
in memoriam
in memoriam
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juheksi »

mannion kirjoitti:
Juheksi kirjoitti:Hannikaisenkadulla taustapeiliin ilmesty keltainen Lamborghini Gallardo :o ...siis autothan tykkää et niillä ajetaan mutta harvemmin nuita täällä talvisaikaan näkee... Nojoo talviki on mitä on, mut nyt on viimepäiviin nähden suht talvinen keli...
Ettei vaa ollu keltanen ja rekkari iol-1?? Itekki pari kertaa sen k-suomessa bongannut, kyllähän sillä on varmaan talvellakin aika leuhka vedättää..
Juu, keltainen niinku kirjoitin. Rekkaria ei pystyny bongaa ku piti seurata muuta liikennettä. Näin sen vain taustapeilista ja sivulta ku käänty Lutakkoon päin Veturin jälkeen. Mut rekkarikilpi oli ns."täysmittainen".
buctu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja buctu »

Juheksi kirjoitti:
mannion kirjoitti:
Juu, keltainen niinku kirjoitin. Rekkaria ei pystyny bongaa ku piti seurata muuta liikennettä. Näin sen vain taustapeilista ja sivulta ku käänty Lutakkoon päin Veturin jälkeen. Mut rekkarikilpi oli ns."täysmittainen".
ja itse bongasin kyseisen kauppakadulta parkista.
Aika mielenkiintoisesti kääntyy sivupeilit kun sen sammuttaa (tai sitten näin omiani...).

Aika miehekäs on myös tuo Mercedes-Benzin CLK 56 AMG joka pyörii naapurustossa.
infoa halukkaille: http://www.rsportscars.com/eng/cars/m_clk63amg.asp
Space Shuttle
LadyBug <- MYYTÄVÄNÄ
Vastaa Viestiin