Kuka on vaatinut?|vectraman| kirjoitti:Kaikki nuo on laitonta ja sen takia materiaali pitääkin hävittää mikäli alkuperäinen tekijä näin vaatii. Muuten ei tarvitse. Nyt on vaadittu omatekemän ohjeen poistamista vinkit&vihjeet osiosta eikä kerho tee sitä joten se on laitonta ja naurettavaa. Eli kyllä se oli joku muu kuin minä joka ei ymmärtänyt lukemaansa aiemmin
Oliko päätös oikea vai ei: jaettu Offtopic
Re: Offtopic
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Et olisi sinne muutenkaan voinut kirjoittaa. Sinne on kirjoitusoikeus ainoastaan ko. alueen "toimitsijoilla".ooppelifani kirjoitti:Kävin tuossa Vinkit&vihjeet osiossa yrittämässä, niin ei onnistunut. Edes sisäänkirjautuneena. Siellä luki jotain, että oikeuteni eivät riitä. En ole jäsen. Jostain vain luin, että sinne pääsisi. En päässyt. On ollut vain mielessä jonkun aikaa yksi vinkki, jonka olisi voinut laittaa. Mutta näköjään ei tarvitse sitä enään miettiä.
Onko nyt sitten niin, että arvokkaimmat ja käyttökelpoisimmat vinkit tulee aina jäseniltä jäsenien käyttöön?
Sinun pitää kirjoittaa se teksti (+ mahdolliset kuvat) muualle (ko. alueelle), ja sitten ilmoittaa ylläpidolle esim. "Ilmoita viesti"-nappia painamalla että haluat kirjoittasi viestin/viestit Vinkit & vihjeet-osioon ja sitten ko.-osion "toimitsijat" tekee sen kirjoituksen tuonne.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
- Dominator
- 'Diplomat'

YK osiosta jos aletaan heitämään osa ketjuista "vain jäsenille" niin luulen ettei tarvitse koko foorumilla enää pyöriä eikä harkita myöskään uudestaan jäseneksi liittymistä...
Ja sitä minä ajoin tuolla aikaisemmalla heitollani takaa, että jos haloo tämän foorumin kustantajista on noin kova niin miksi tarjota koko foorumia muille kun jäsenille jos se kerta niin ahdistaa...
Mutta jos joku tyyliin 5e/vuosi olisi foorumin maksu niin sen vielä maksaisin ilolla. Kuitenkin joidenkin hemmojen toilailuista lukeminen jne jne sinkkutopikit on kuitenkin ihan hauskaa luettavaa! Ja on täältä ihan oikeaa tietoakin irronut kun on sitä tarvinnut, tosin jäseniä tiedon jakajista on tainnut olla vain pari...
Ja sitä minä ajoin tuolla aikaisemmalla heitollani takaa, että jos haloo tämän foorumin kustantajista on noin kova niin miksi tarjota koko foorumia muille kun jäsenille jos se kerta niin ahdistaa...
Mutta jos joku tyyliin 5e/vuosi olisi foorumin maksu niin sen vielä maksaisin ilolla. Kuitenkin joidenkin hemmojen toilailuista lukeminen jne jne sinkkutopikit on kuitenkin ihan hauskaa luettavaa! Ja on täältä ihan oikeaa tietoakin irronut kun on sitä tarvinnut, tosin jäseniä tiedon jakajista on tainnut olla vain pari...
*Domi from Saarijärvi*
*Kesäkiesi* Manta B 77 Berlinetta
*käyttis* Vectra C1 2.0T farkku
"ei se vauhti vaan SE tyyli..."
Sen varran hauskaa vääntöä on ollu nyt että on saanu koko rahalle vastinetta
Tuolla etusivulla on OCF:n tilinumero: FI92 5612 1120 2663 97
Saakohan tuonne tehdä lahjoituksia jos haluaa lisätukea toimintaa?
OCFormulatietäjä 2012 & 2019
My memory's not as sharp as it used to be. Also, my memory's not as sharp as it used to be.
My memory's not as sharp as it used to be. Also, my memory's not as sharp as it used to be.
Kyllä kai?kaakana kirjoitti:Sen varran hauskaa vääntöä on ollu nyt että on saanu koko rahalle vastinetta![]()
Siitä perkele mallia! Hyvää pääsiäistä!!!Timonen kirjoitti:Kyllä kai?kaakana kirjoitti:Sen varran hauskaa vääntöä on ollu nyt että on saanu koko rahalle vastinetta![]()
Saakohan tuonne tehdä lahjoituksia jos haluaa lisätukea toimintaa?![]()

OCFormulatietäjä 2012 & 2019
Käyhän se rahan keruu näinkin, rahastonhoitaja ihmeisään vaan että mistä tätä hilloa nyt oikein tulee 
Kadett C 1978 sedan
Kadett C 1979 Coupe
Kadett C 1979 Coupe
- Dominator
- 'Diplomat'

perkule, pistettävä vissiin omakin tilinumero esiin kohta ja kerättävä kolehti jos voorumin rahamiehet laittas vähän fyffee tulemaan niin voisi taas vaikka ittekki liittyä jäseneksi 
*Domi from Saarijärvi*
Haha!!! Oikeinkaakana kirjoitti:Siitä perkele mallia! Hyvää pääsiäistä!!!Timonen kirjoitti:Kyllä kai?kaakana kirjoitti:Sen varran hauskaa vääntöä on ollu nyt että on saanu koko rahalle vastinetta![]()
Saakohan tuonne tehdä lahjoituksia jos haluaa lisätukea toimintaa?![]()
![]()
Minä.Timonen kirjoitti:Kuka on vaatinut?|vectraman| kirjoitti:Kaikki nuo on laitonta ja sen takia materiaali pitääkin hävittää mikäli alkuperäinen tekijä näin vaatii. Muuten ei tarvitse. Nyt on vaadittu omatekemän ohjeen poistamista vinkit&vihjeet osiosta eikä kerho tee sitä joten se on laitonta ja naurettavaa. Eli kyllä se oli joku muu kuin minä joka ei ymmärtänyt lukemaansa aiemmin
Se on jo, http://www.eliittikumppani.fi/Jari79 kirjoitti:OCF sinkku ketju ja vituttaa topicit maksulliseksi, niin alkaa jäsenmäärä kasvaa...
-Janne
ex Corsa E OPC PP 2018
ex Corsa E OPC PP 2018
Tuolla Nettisivupalautteen puolella vai?Zafira kirjoitti:Minä.Timonen kirjoitti:Kuka on vaatinut?|vectraman| kirjoitti:Kaikki nuo on laitonta ja sen takia materiaali pitääkin hävittää mikäli alkuperäinen tekijä näin vaatii. Muuten ei tarvitse. Nyt on vaadittu omatekemän ohjeen poistamista vinkit&vihjeet osiosta eikä kerho tee sitä joten se on laitonta ja naurettavaa. Eli kyllä se oli joku muu kuin minä joka ei ymmärtänyt lukemaansa aiemmin
Ku on tuo menny multa täysin ohi...
- Lurttinen
- OCF Member 2018

- Jäsennumero: 1227
Mikäs siitä laittoman tekee? Tai mihin lakiin viittaat, että haluat kirjoituksesi pois?Zafira kirjoitti:Minä.Timonen kirjoitti:Kuka on vaatinut?|vectraman| kirjoitti:Kaikki nuo on laitonta ja sen takia materiaali pitääkin hävittää mikäli alkuperäinen tekijä näin vaatii. Muuten ei tarvitse. Nyt on vaadittu omatekemän ohjeen poistamista vinkit&vihjeet osiosta eikä kerho tee sitä joten se on laitonta ja naurettavaa. Eli kyllä se oli joku muu kuin minä joka ei ymmärtänyt lukemaansa aiemmin
Eihän sun raapustus ylitä edes teoskynnystä, joten ei sillä tekijänoikeuksiakaan ole. ;..P
(Mikä se sun noista ohjeista oli?
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
On se nyt jumalauta, että jos minä erehdyn sanoon jotain foorumiin liittyvää niin heti huudetaan että kuuluu tuonne palautteeseen. Sit täälä saatu jo monta sivua puhua foorumista, eikä kukaan puut siihen. Ja mie en pysy kärryillä mistä työ jauhatte? Mutta siis ihan aikuisten oikeesti, oletenko te laskennut paljon se tuo nyt tuloja nää hämäräröinnit täälä?
Eikö täälä voi kaikki olla jukista, täh?
KUINKA MONI lähtee mukaan niin perustetaan se ainut ja oikea opel clubi?
Mie pyöritän jo muutenkin oman seurani rahastoja niin voin hoitaa maksupolitiikat 
Eikö täälä voi kaikki olla jukista, täh?
KUINKA MONI lähtee mukaan niin perustetaan se ainut ja oikea opel clubi?