joo o kihpos
hii o hoi olen toyota
Voi voi eikö raukka ymmärrä mimmin avattaren ideaa? en se sitä tarkota että minä oon barbi vaan sitä että minun mielestä barbi on tyhmä. nii.Katatonia kirjoitti:Paa ny barbi hiukset ton italialaisen matolaatikon vanteiden väliin...

Tulee ihan väkisin tästä mieleen vuoden takainen juttu, jossa uutisen mukaan: "pikkupojat olivat leikkimässä pihalla, kun yht'äkkiä pihassa ollut isokokoinen koira puri toista poikaa päähän -> sairaalaan, lääkäriin, kipsi päähän ja varpaisiin".... kirjoitti: Jepjep...mitäs JOS se olisikin purrut sitä kaulaan ja poika kuollut?
Kuten poliisikin totesi oli koirien omistaja täysin syytön tapahtumiin kuten koirakin. Ihanaa kun haluat jossitella, ajatellaanpas...Johnny kirjoitti: buctu"Koira puolustautui puremalla, joka oli pojille arvokas opetus."
Jepjep...mitäs JOS se olisikin purrut sitä kaulaan ja poika kuollut?
Edelleenkin se olisi ollut ARVOKAS opetus??
Vittu,kaikille sitä koiria annetaankin
Mitä helvettiä siis oikein teidän kaltaisten koiran omistajien päässä liikkuu??
Kyl niille pennuille voi antaa tapauksesta opetuksen vähän sivistyneemmillä tavoilla kuin antaa koiran purra.
Pitääkö tuo nyt tulkita sillä tavalla että pienen pojan kuolema on hyväksyttävämpää,vaikkakin on itse aiheutettu, kuin koiran?Savolainen kirjoitti:Tulee ihan väkisin tästä mieleen vuoden takainen juttu, jossa uutisen mukaan: "pikkupojat olivat leikkimässä pihalla, kun yht'äkkiä pihassa ollut isokokoinen koira puri toista poikaa päähän -> sairaalaan, lääkäriin, kipsi päähän ja varpaisiin".... kirjoitti: Jepjep...mitäs JOS se olisikin purrut sitä kaulaan ja poika kuollut?
Todellisuudessa koiran kankusta poistettiin 18kpl muokattuja nuppineuloja vasta lopetuksen jälkeen. Yllättäen myös puhallusputki löytyi toiselta pojista taskusta. Eihän se kaukaa lennä se kuti, tai ainakaan uppoa paksuun nahkaan, joten pojat menneet lähemmäksi.
Eikä tästä ole pitkä aika, kun oli se tapaus Tampereella. Uutisointi oli taas luokkaa: "Rottweiler puri poikaa porttikongissa syyttä". Kukaan ei muistanut kertoa vaan, että tuntematon poika oli "hyökännyt" rottweilerin kimppuun ylhäältä päin hyppäämällä ja läpännyt tätä voimakkaasti perseelle. Tarkoituksenaan saada se koira juoksemaan helvetin kovasti eteenpäin, omistajaltaan karkuun. Harmi vaan, kun tuollainen Alfa-uros koira ei toimi kuin arka hevonen. Koira oli kääntynyt vaistonvaraisesti ja tehnyt pelkän varoituspuraisun. Pojalle pieni mustelma käteen. Tuollaisen koiran 800kg puruvoimalla olisi tehnyt pojan kädestä soosia, jos puru olisi ollut todellinen, kuten uutisessa annettiin ymmärtää.
Niih, vittu.

Helvetin hyvin sanottu siellä ylhäällä. Sen kummemmin kantaa ottamatta tohon alkuperäiseen juttuun niin kun saa lapsen/lapsia niin suhtautuminen lapsiin muuttuu kertaheitolla.Johnny kirjoitti:Savolainen kirjoitti:Tulee ihan väkisin tästä mieleen vuoden takainen juttu, jossa uutisen mukaan: "pikkupojat olivat leikkimässä pihalla, kun yht'äkkiä pihassa ollut isokokoinen koira puri toista poikaa päähän -> sairaalaan, lääkäriin, kipsi päähän ja varpaisiin".... kirjoitti: Jepjep...mitäs JOS se olisikin purrut sitä kaulaan ja poika kuollut?
Todellisuudessa koiran kankusta poistettiin 18kpl muokattuja nuppineuloja vasta lopetuksen jälkeen. Yllättäen myös puhallusputki löytyi toiselta pojista taskusta. Eihän se kaukaa lennä se kuti, tai ainakaan uppoa paksuun nahkaan, joten pojat menneet lähemmäksi.
Eikä tästä ole pitkä aika, kun oli se tapaus Tampereella. Uutisointi oli taas luokkaa: "Rottweiler puri poikaa porttikongissa syyttä". Kukaan ei muistanut kertoa vaan, että tuntematon poika oli "hyökännyt" rottweilerin kimppuun ylhäältä päin hyppäämällä ja läpännyt tätä voimakkaasti perseelle. Tarkoituksenaan saada se koira juoksemaan helvetin kovasti eteenpäin, omistajaltaan karkuun. Harmi vaan, kun tuollainen Alfa-uros koira ei toimi kuin arka hevonen. Koira oli kääntynyt vaistonvaraisesti ja tehnyt pelkän varoituspuraisun. Pojalle pieni mustelma käteen. Tuollaisen koiran 800kg puruvoimalla olisi tehnyt pojan kädestä soosia, jos puru olisi ollut todellinen, kuten uutisessa annettiin ymmärtää.
Niih, vittu.
Yleensä ajatusmaailma muuttuu kun saa oikeita lapsia ja lakkaa leikkimistä iskää ja äiskää lemmikkien kanssa.
Ymmärsit väärin. Tapaus jossa koira puri poikaa niin koirat olivat kytkettynä, eli voit kuvitella miten läheltä pojat päättivät uhrinsa säikäyttää.Johnny kirjoitti:buctu kirjoitti: Kuten poliisikin totesi oli koirien omistaja täysin syytön tapahtumiin kuten koirakin.Tsot,tsot edelleenkin se koira oli irti, eli omistaja on laiminlyönyt velvollisuutensa.
Täysin turhaa nillittää uutisoinnista tai asenteista jos oma asenne on se että minä pidän koiraa irti missä tykkään koska hallitsen kaikki sen liikkeet,aikeet ja ajatukset.
Ja kuten fiksuna poikana arvaatkin niin en tällä juuri sua henk.koht. tarkoita että pitäisit koiraa irti taajamassa.
Luulin että vielä oli kyse tuosta lehden jutusta.buctu kirjoitti: Ymmärsit väärin. Tapaus jossa koira puri poikaa niin koirat olivat kytkettynä, eli voit kuvitella miten läheltä pojat päättivät uhrinsa säikäyttää.
Tästä olen 100% samaa mieltä.buctu kirjoitti: Ja tarkennan vielä kerran:
Itse en hyväksy koiran irrallaan juoksuttamista vaikka se olisi kuinka koulutettu ja hallinnassa. Kyseessä on kuitenkin eläin, eläimen vaistot, eläimen ajatusmaailma ja eläimen alkukantaisuus.
Toiseksi:
Itse en hyväksy, että palveluskoiran voi ottaa kuka tahansa ilman minkäänlaista näyttöä, että pystyy kyseisen koirarodun kouluttamaan ja hallitsemaan sitä. Tämä on väärin ja mielestäni tilanne on melkein verrattavissa aseenkantolupaan.

No, onneksi löytyy jo kaksi. Silti en näe maailmaa niin mustavalkoisena paikkana kuin jotkut näköjään.Johnny kirjoitti: Yleensä ajatusmaailma muuttuu kun saa oikeita lapsia ja lakkaa leikkimistä iskää ja äiskää lemmikkien kanssa.
No näyttää tulevanSavolainen kirjoitti: Tuleeko lasten mukana myös lukihäiriö? Itse en ole vielä sellaista huomannut, nimittäin meikäläisen kirjoittamat jutut olivat kaksi erillistä juttua, joissa koira oli kiinnitettynä ja valvonnassa koko ajan.
Johnny kirjoitti: "Noissa molemmissa tapauksissa"