Vectra C ja 340 ponia
- Wannabecalibra
- Minut on bannattu!
No jos sitä vaikka miettis Audi A4 1.8t mallin ostoa, kun siitä löytyy etuveto ja nelivetomalli. Ei taida ihan samalla rahalla irrota Quattrona kuin etuvetona? Jos irtoaa, niin kannattaa varmasti ostaa. Eli toisinsanoen nelivedon kustannuksella joutuu kyllä luopumaan jostain muusta, koska ainakaan vielä ei meikäläiselläkään ole aivan ehtymättömät rahavarat (tähän tulee korjaus). Joko pitää ottaa vanhempi ja enemmän ajettu ruoska tai sitten on luovuttava esimerkiksi varusteista tai siirryttävä luokkaa pienempään vessaan jne.Jarno kirjoitti:Mikä tekee nelivedosta kalliimman ajaa talvella muihin vetotapoihin verrattuna?jpisteh kirjoitti: Jos minulla olisi varaa, niin talvet ajelisin nelivetoautolla.
Lyhyesti virsi kaunis, hyvä nelivetoinen auto maksaa huomattavasti enemmän kuin hyvä etuveto.
Tottakai, mutta miten se liittyy talveen?Veeksi kirjoitti:No jos sitä vaikka miettis Audi A4 1.8t mallin ostoa, kun siitä löytyy etuveto ja nelivetomalli. Ei taida ihan samalla rahalla irrota Quattrona kuin etuvetona? Jos irtoaa, niin kannattaa varmasti ostaa. Eli toisinsanoen nelivedon kustannuksella joutuu kyllä luopumaan jostain muusta, koska ainakaan vielä ei meikäläiselläkään ole aivan ehtymättömät rahavarat (tähän tulee korjaus). Joko pitää ottaa vanhempi ja enemmän ajettu ruoska tai sitten on luovuttava esimerkiksi varusteista tai siirryttävä luokkaa pienempään vessaan jne.Jarno kirjoitti:Mikä tekee nelivedosta kalliimman ajaa talvella muihin vetotapoihin verrattuna?jpisteh kirjoitti: Jos minulla olisi varaa, niin talvet ajelisin nelivetoautolla.
Lyhyesti virsi kaunis, hyvä nelivetoinen auto maksaa huomattavasti enemmän kuin hyvä etuveto.
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
Liittyy niin että jos olisi varaa niin ostaisi toisen auton talviautoksiJarno kirjoitti:Tottakai, mutta miten se liittyy talveen?Veeksi kirjoitti:No jos sitä vaikka miettis Audi A4 1.8t mallin ostoa, kun siitä löytyy etuveto ja nelivetomalli. Ei taida ihan samalla rahalla irrota Quattrona kuin etuvetona? Jos irtoaa, niin kannattaa varmasti ostaa. Eli toisinsanoen nelivedon kustannuksella joutuu kyllä luopumaan jostain muusta, koska ainakaan vielä ei meikäläiselläkään ole aivan ehtymättömät rahavarat (tähän tulee korjaus). Joko pitää ottaa vanhempi ja enemmän ajettu ruoska tai sitten on luovuttava esimerkiksi varusteista tai siirryttävä luokkaa pienempään vessaan jne.Jarno kirjoitti:Mikä tekee nelivedosta kalliimman ajaa talvella muihin vetotapoihin verrattuna?jpisteh kirjoitti: Jos minulla olisi varaa, niin talvet ajelisin nelivetoautolla.
Ihme väittelyä täälläkin taas, itsellä on etuveto ja on viimeistä talvea etuveto, ilman käsijarrua jolla saa takarenkaat lukittua se on mutkassa penkassa (silloin on kyllä liian suuri tilannenopeus) mutta miten takavedolla voi samaa vauhtia tulla siihen samaiseen mutkaan ja ei tarvitse kuin polkea lisää
kaikki luulisi tietävät erot kun on kyseisillä vetotavoilla ajaneet, nelikolla itse en ole ajanut, kuin maastureina joten siitä en voi vielä sanoa..mut ääritilanteissa takaveto huomattavasti helpompi hallita.
eka talvea neliveto ja voi härregyyd kuinka ihanaa. Toivottavasti talvi ei lopu koskaanSlp^ kirjoitti:Ihme väittelyä täälläkin taas, itsellä on etuveto ja on viimeistä talvea etuveto, ilman käsijarrua jolla saa takarenkaat lukittua se on mutkassa penkassa (silloin on kyllä liian suuri tilannenopeus) mutta miten takavedolla voi samaa vauhtia tulla siihen samaiseen mutkaan ja ei tarvitse kuin polkea lisääkaikki luulisi tietävät erot kun on kyseisillä vetotavoilla ajaneet, nelikolla itse en ole ajanut, kuin maastureina joten siitä en voi vielä sanoa..mut ääritilanteissa takaveto huomattavasti helpompi hallita.
Ok. Mä oon persaukinen ja ajan ympärivuoden nelivetoautolla.h04x_w1z4rd kirjoitti:Liittyy niin että jos olisi varaa niin ostaisi toisen auton talviautoksiJarno kirjoitti:Tottakai, mutta miten se liittyy talveen?Veeksi kirjoitti:No jos sitä vaikka miettis Audi A4 1.8t mallin ostoa, kun siitä löytyy etuveto ja nelivetomalli. Ei taida ihan samalla rahalla irrota Quattrona kuin etuvetona? Jos irtoaa, niin kannattaa varmasti ostaa. Eli toisinsanoen nelivedon kustannuksella joutuu kyllä luopumaan jostain muusta, koska ainakaan vielä ei meikäläiselläkään ole aivan ehtymättömät rahavarat (tähän tulee korjaus). Joko pitää ottaa vanhempi ja enemmän ajettu ruoska tai sitten on luovuttava esimerkiksi varusteista tai siirryttävä luokkaa pienempään vessaan jne.Jarno kirjoitti:Mikä tekee nelivedosta kalliimman ajaa talvella muihin vetotapoihin verrattuna?jpisteh kirjoitti: Jos minulla olisi varaa, niin talvet ajelisin nelivetoautolla.
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
Jos minulla olisi varaa, niin minulla olisi X5, XC90 tms talviautona (neliveto) ja ehkä sillä olisi vähän kesälläkin käyttöä kärryn veturina(neliveto ja vähän metsätie ominaisuuksia). Eihän nuo paljoa rahaa vaadi, jos sitä on...Jarno kirjoitti:Mikä tekee nelivedosta kalliimman ajaa talvella muihin vetotapoihin verrattuna?jpisteh kirjoitti: Jos minulla olisi varaa, niin talvet ajelisin nelivetoautolla.
Ongelma tuskin ajamisen puolella tulee vaan helpommin hankinnan puolella.
j.h
Eihän nelivedon hankinta rahasta kiinni ole minullakaan, UAZeja saa maltilliseen hintaan. Sillä voi ajaa kesät talvet jos luonto antaa myöden (kuljettajan luonto).
http://www.audi.fi/VV-Auto/Audi2.nsf/HT ... nensanastosamulis kirjoitti: Tuosta ESP:n "kaasuttamis" -ominaisuudesta en ole kyllä kuulut mitään, mikä malli sellaista tekee vai tarkoitatko vain sitä, että pidetään ESP autossa veto päällä luistotilanteessakin?
MSR
Järjestelmä löytyy yleensä autoista joissa on sähköinen kaasupoljin.
j.h
Wannabecalibra kirjoitti: Mikshän lambot ja fefet on taka tai nelivetosia, eikä etuvetosia? Miksi formuloita ei ajeta crystalin golfilla, kun se on paljon nopemapi kuin mclaren tai renaulta ja plussaksi on vielä etuveto..
Beeascona kirjoitti:
Pitäisikös sinun mennä vaikka sinne vag konsernin foorumille hehkuttamaan sitä kolviasi?![]()
![]()
Ei kai tässä muu auta kuin julistaa crystalin mopo maailman komeimmaksi, hienoimmaksi ja nopeimmaksi autoksi. Palkintona on "näin käytän lääkkeitä oikein"- opas joka postitetaan crystalille.
Voi hyvänen aika et joku luulee liikaa invavaihteistolla varustetusta kuplastaan
Muistelen, että BMW käytti tälläistä isoilla moottoreilla jo mekaanisella kaasuläpällä ja ilman ESPtä.samulis kirjoitti:Hmm.. kaikkea ne keksii... Todennäköisesti taas hyvä esimerkki talvitestien merkityksestä tuotekehityksessä...jpisteh kirjoitti: MSR
Järjestelmä löytyy yleensä autoista joissa on sähköinen kaasupoljin.
j.h
j.h
Pssst, Välillä vähän On topicciakin.
Pomollani on OPC vectra minkä se sai tuossa kesän jälkeen ja hän mainitsi että siihen on hommattu metroauton kautta lastu mikä tulee ensi vuonna myytäviin malleihin(?), jolloin auton tehona olisi tuo 340hp.
Kuulupa pomoni myös OCF:ään ja ennen OPC:tä omisti 3.2 GTS C vectran. Uhkasi jopa laittaa noista autoista kuviaan näytille tuonne jäsenten osioon.
Pomollani on OPC vectra minkä se sai tuossa kesän jälkeen ja hän mainitsi että siihen on hommattu metroauton kautta lastu mikä tulee ensi vuonna myytäviin malleihin(?), jolloin auton tehona olisi tuo 340hp.
Kuulupa pomoni myös OCF:ään ja ennen OPC:tä omisti 3.2 GTS C vectran. Uhkasi jopa laittaa noista autoista kuviaan näytille tuonne jäsenten osioon.
Omega A -90 20SE, EX. Astra F -92