Girls!
-
Black Diamond
- 'Diplomat'

Mää rakastuin taas... Ei se haittais vaik toi mun suihkussa laulais....Hensku kirjoitti:Itteni kopioita?NoFear kirjoitti:Hensku, eikös oo olemassa yhtään hyvännäköistä blondia?![]()
![]()
Meinaan vaan kun laitat noita itsesi kopioita tänne, vaikkei niissäkään mitään vikaa olekaikki brunet on mun näkösiäkö? Meikästä on sitten moneksi. Mun on sanottu näyttävän jo ainakin Arja Korisevalta, Hanna Pakariselta, Sandra Bullockilta, Norkys Batistalta jnejnejne. Noista edellämainituista kukaan ei muistuta kyllä toisiaan.
Ja on kauniita londejakin. En vaan tähän hätään keksi yhtään jonka kuvaan linkittäisin![]()
Tai no,tämän.
http://yeuanhso.com/gallery2/d/179392-3 ... ia-038.jpg
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
Kyllähän tätä katselee, eeeku kuuntelee, vai miten se oli...

"Ympyrä ja nuoli, siihen loppu huoli!"
Insignia Sport Tourer cdti
EX Kadett E GT
Ikuisuus projekti Monza GSE
Ja Mopo
Insignia Sport Tourer cdti
EX Kadett E GT
Ikuisuus projekti Monza GSE
Ja Mopo
Tämän jos saisi niin ikäkin olisi vain numeroita:
Joko näkyy
Pahoittelen kuvan kokoa (ja ettei pil*u/perse/tissit näy) mutta jos se jotain häiritsee niin vetäseppä käteen
Joko näkyy
Pahoittelen kuvan kokoa (ja ettei pil*u/perse/tissit näy) mutta jos se jotain häiritsee niin vetäseppä käteen
-----Zeni-----
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
Ahhahaa, pienellä präntättyZeni kirjoitti:Tämän jos saisi niin ikäkin olisi vain numeroita
Tässä Kristin Kreukilla muuten näkyy. Ne.

If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle
Mulla kyllä näkyi toi kuva suoraan, hankkikaa kunnon koneet
Ei kai, pistin nyt linkin, jokohan toimis ?
Huomen vois laittaa toisen jos kerkiää. Noitten kuvien ettiminen vie vaan vähän liikaa aikaa
Eikä sen takia että pitäisi tumputtaa joka välissä...
Huomen vois laittaa toisen jos kerkiää. Noitten kuvien ettiminen vie vaan vähän liikaa aikaa
-----Zeni-----
Eikös tää naikkonen olle tuossa Smallville sarjassa ?Hensku kirjoitti:Ahhahaa, pienellä präntättyZeni kirjoitti:Tämän jos saisi niin ikäkin olisi vain numeroita
Pahoittelen kuvan kokoa (ja ettei pil*u/perse/tissit näy) mutta jos se jotain häiritsee niin vetäseppä käteenMua ei kyllä häiritse. Vaikka tissit ihan kivoja onkin.
Tässä Kristin Kreukilla muuten näkyy. Ne.
http://www.thebluething.com/games/files ... -kreuk.jpg