täällä olisi yksi uusi ooppelin omistaja, ja kiinnostunut tulemaan miitteihin!
vaikkei tuo koslani olekaan mikään thyyning, niin kai niihin kehtaa tulla
-Ilkka-
Tervetuloa vaan mukaan!
Seuraava miitti on Hämeenlinnan ABC Tiiriön pihassa 20.8. kello 18.00 alkaen. Sinne siis mukaan vaan!
täällä olisi yksi uusi ooppelin omistaja, ja kiinnostunut tulemaan miitteihin!
vaikkei tuo koslani olekaan mikään thyyning, niin kai niihin kehtaa tulla
-Ilkka-
Tervetuloa vaan mukaan!
Seuraava miitti on Hämeenlinnan ABC Tiiriön pihassa 20.8. kello 18.00 alkaen. Sinne siis mukaan vaan!
Saaks ulkopaikkakuntalaisetkin tulla paikalle? Jos saa niin siihen tähdätään et pikkaisen ennen kuutta oon siellä niin kerkiän viel autonkin käyttää pesussa
Volvo V90 D4 business momentum -17
Opel Insignia GrandSport -18
Opel Astra K 1.6T -18
Ford Transit Custom -16
Kadett E Modena flash -88
Kume kirjoitti:Saaks ulkopaikkakuntalaisetkin tulla paikalle? Jos saa niin siihen tähdätään et pikkaisen ennen kuutta oon siellä niin kerkiän viel autonkin käyttää pesussa
Juu, tänne sekaan vaan! Aattelin ittekin käyttää Vecun pesussa ennen miittiä siinä Tiiriön Pesukadulla.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Kume kirjoitti:Saaks ulkopaikkakuntalaisetkin tulla paikalle? Jos saa niin siihen tähdätään et pikkaisen ennen kuutta oon siellä niin kerkiän viel autonkin käyttää pesussa
Kaikki opelistit on tervetulleita paikalle
Nyt mä menen samantien laittamaan ne aikaisemmat miittikuvat nettiin sekä lähettämään spämmiä alueen jäsenille jos vaikka paikalle saapuisi vähän useampikin auto taas
Nyt on sitten VIHDOINKIN ne miittikuvat netissä esillä ja yritetäänpä sitten saada kaikista miiteistä tuonne kuvia mihin vaan pääsen kameran kanssa Elikäs osoite on nyt sitten http://www.awert.org/anna/galleria/tapa ... anta-hame/
Seuraavaksi olis sit spämmäyksen vuoro
Juu, tänne sekaan vaan! Aattelin ittekin käyttää Vecun pesussa ennen miittiä siinä Tiiriön Pesukadulla.
Juu siin pesukadulla tulee varmasti hyvää jälkeä mut siin on se ongelma kun tolla ompulla ei oikein pääse sinne Eli joutuu tyytymään nesteen pesuun
Volvo V90 D4 business momentum -17
Opel Insignia GrandSport -18
Opel Astra K 1.6T -18
Ford Transit Custom -16
Kadett E Modena flash -88